Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinted ja tilaukset Puolasta

Vierailija
13.05.2024 |

Onko kukaan saanut onnistuneesti tilattua Vintedistä Puolasta lähetyksiä? Omat kaikki Puolasta lähetetyt paketit on Puolalaisen seurannan mukaan odottamassa noutoa noutopisteestä mutta Postilla ei näitä lähetyksiä näy vaan Posti odottaa näitä lähetyksiä OmaPostin seurannan mukaan. Tilanne ollu tämä jo 10 päivää.

Kommentit (697)

Vierailija
201/697 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

400 pakettia on aivan järkyttävä määrä. Minun shoppailut on siihen verrattuna amatöörien puuhastelua. Huh, huh.

Sama, ja olin jo vähän huolissani omista pakettimääristä. Ei Vintedistä, mutta muuten on tullut osteltua ihan useammasta nettikaupasta lyhyen ajan sisään.

Vierailija
202/697 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kellekkään tullut perille vintedin puolan jutut? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/697 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tulleet ainakaan itsellä, nyt oli jo hävinnyt Liettuasta tuleva  pakettikin vaikka aina ennen tulleet perille.

Vierailija
204/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka esiintyy Vintedin mainoksissa?

Vierailija
205/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo tulleet ainakaan itsellä, nyt oli jo hävinnyt Liettuasta tuleva  pakettikin vaikka aina ennen tulleet perille.

Minullakin toista viikkoa ollut Liettuan paketti jossain

Vierailija
206/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat sitten jo sain Puolalaiselta myyjältä selville, että oli ihmetellyt miksi hänen saamansa etiketin/pakettikortin/mikälie mukaan tilaukseni toimitetaan Puolaan, kun olen Suomessa. Vissiin nuo myyjät saa ne etiketit automaattisesti ja niissä on nyt sitten joku kiva virhe, että paketit menee noutopisteisiin tai automaatteihin Puolassa, eikä sinne minne pitäisi. 

Mulla on 27 pakettia tulossa (ihan oma asiani ja tarpeeseen kaikki), ja kaikista Postin seurannassa vain maininta Posti Hub, Posti odottaa pakettia Kyllä vtuttaa suuresti jos palautuvat noutamattomina lähettäjälle.

Vierailija
207/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt itselläkin tullut yksi paketti vantaalle

Vierailija
208/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä nyt näköjään yksi kolmesta Puolasta tulevasta paketista on saapunut Suomeen! En meinannut uskoa, kun OmaPosti näytti arvioitua saapumispäivää mutta totta se on 😄 Eli toivo elää! Pari muuta onkin sitten vielä hukkateillä.

Vierailija
209/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että pakettinne liikkuvat! Tapahtuispa itselläkin jo jotain. Mahtaa olla automaatit ja noutopisteet tukkeessa, kun ihmisten Puolan paketit tulvii sissään.

Vierailija
210/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liettuan ja Puolan paketeista rakennetaan panssariesteitä ja linnoitteita Suwalkin käytävään.

Vierailija
211/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukikl Orlen sivustolla mitää ihmeempii jatko tietoja kun paketti on liikkunut?

Vierailija
212/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti ilmoittu että paketissa oli puuttelinen toimituslappu, että ei ihme jos puolan posti vähä sekasi.

Vierailija
213/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee hienoa, että jotain edistystä. Itsellä ei ole vielä mikään paketti päivittynyt OmaPostiin.. mutta elän toivossa!

Vierailija
214/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.5 tilattu eka paketti, 7 pakettia yhteensä odottaa vieläkin saapumista Posti Hubiin, yksikään ei ole vieläkään liikkunut mihinkään. 

ja veemäistä lukea keskustelua onko xxx määrä paketteja paljon vai vähän sadan vastauksen verran kun otsikko on että tuleeko Puolan paketit perille. Keskustelua aiheesta, kiitos 

Vierailija
215/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaks viikkoa ollu paketti tulossa puolasta ja tuli mulle ilmotus että on noudettavissa ja sitten ilmoitin siihen myyjän juttuun, että paketti ei ole saapunut ja nyt on viikon jo lukenut että hoidamme asian mahdollisimman pian

Vierailija
216/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpazka

Vierailija
217/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapa nähdä montako pakettia siellä hukkuu sit lopullisesti. Kuulostaa niin sekasorrolta jos paketit on lähetetty muihin maihinkin. 

Vierailija
218/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenpazka

😆

Vierailija
219/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin toista viikkoa ollut Liettuan paketti jossain

Minulla oli sama, kaksi viikkoa sitten lähetetty yksi paketti Liettuasta ja toinen viikko sitten, luulin että nekin katosivat. Nyt tulivat kuitenkin molemmat tänään Suomeen.

Puolan paketeissa ei mitään edistystä kuitenkaan.

Vierailija
220/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista jos ne odottivat noutoa puolassa, miksi vintediin ei tullu ilmoitusta että paketti noudettavissa?

Kerran lähetin yhden paketin Tanskaan ja se palautu takaisin minulle koska vastaanottaja ei noutanut sitä. Sain kuitenkin rahat myydystä tuotteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän