Vinted ja tilaukset Puolasta
Onko kukaan saanut onnistuneesti tilattua Vintedistä Puolasta lähetyksiä? Omat kaikki Puolasta lähetetyt paketit on Puolalaisen seurannan mukaan odottamassa noutoa noutopisteestä mutta Postilla ei näitä lähetyksiä näy vaan Posti odottaa näitä lähetyksiä OmaPostin seurannan mukaan. Tilanne ollu tämä jo 10 päivää.
Kommentit (697)
onko kellekkään tullut perille vintedin puolan jutut?
Ei oo tulleet ainakaan itsellä, nyt oli jo hävinnyt Liettuasta tuleva pakettikin vaikka aina ennen tulleet perille.
Kuka esiintyy Vintedin mainoksissa?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tulleet ainakaan itsellä, nyt oli jo hävinnyt Liettuasta tuleva pakettikin vaikka aina ennen tulleet perille.
Minullakin toista viikkoa ollut Liettuan paketti jossain
Ajat sitten jo sain Puolalaiselta myyjältä selville, että oli ihmetellyt miksi hänen saamansa etiketin/pakettikortin/mikälie mukaan tilaukseni toimitetaan Puolaan, kun olen Suomessa. Vissiin nuo myyjät saa ne etiketit automaattisesti ja niissä on nyt sitten joku kiva virhe, että paketit menee noutopisteisiin tai automaatteihin Puolassa, eikä sinne minne pitäisi.
Mulla on 27 pakettia tulossa (ihan oma asiani ja tarpeeseen kaikki), ja kaikista Postin seurannassa vain maininta Posti Hub, Posti odottaa pakettia Kyllä vtuttaa suuresti jos palautuvat noutamattomina lähettäjälle.
Nyt itselläkin tullut yksi paketti vantaalle
Itsellä nyt näköjään yksi kolmesta Puolasta tulevasta paketista on saapunut Suomeen! En meinannut uskoa, kun OmaPosti näytti arvioitua saapumispäivää mutta totta se on 😄 Eli toivo elää! Pari muuta onkin sitten vielä hukkateillä.
Kiva kuulla että pakettinne liikkuvat! Tapahtuispa itselläkin jo jotain. Mahtaa olla automaatit ja noutopisteet tukkeessa, kun ihmisten Puolan paketit tulvii sissään.
Liettuan ja Puolan paketeista rakennetaan panssariesteitä ja linnoitteita Suwalkin käytävään.
Lukikl Orlen sivustolla mitää ihmeempii jatko tietoja kun paketti on liikkunut?
Posti ilmoittu että paketissa oli puuttelinen toimituslappu, että ei ihme jos puolan posti vähä sekasi.
Jee hienoa, että jotain edistystä. Itsellä ei ole vielä mikään paketti päivittynyt OmaPostiin.. mutta elän toivossa!
5.5 tilattu eka paketti, 7 pakettia yhteensä odottaa vieläkin saapumista Posti Hubiin, yksikään ei ole vieläkään liikkunut mihinkään.
ja veemäistä lukea keskustelua onko xxx määrä paketteja paljon vai vähän sadan vastauksen verran kun otsikko on että tuleeko Puolan paketit perille. Keskustelua aiheesta, kiitos
Mulla kaks viikkoa ollu paketti tulossa puolasta ja tuli mulle ilmotus että on noudettavissa ja sitten ilmoitin siihen myyjän juttuun, että paketti ei ole saapunut ja nyt on viikon jo lukenut että hoidamme asian mahdollisimman pian
Saapa nähdä montako pakettia siellä hukkuu sit lopullisesti. Kuulostaa niin sekasorrolta jos paketit on lähetetty muihin maihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Olenpazka
😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin toista viikkoa ollut Liettuan paketti jossain
Minulla oli sama, kaksi viikkoa sitten lähetetty yksi paketti Liettuasta ja toinen viikko sitten, luulin että nekin katosivat. Nyt tulivat kuitenkin molemmat tänään Suomeen.
Puolan paketeissa ei mitään edistystä kuitenkaan.
Erikoista jos ne odottivat noutoa puolassa, miksi vintediin ei tullu ilmoitusta että paketti noudettavissa?
Kerran lähetin yhden paketin Tanskaan ja se palautu takaisin minulle koska vastaanottaja ei noutanut sitä. Sain kuitenkin rahat myydystä tuotteesta.
Sama, ja olin jo vähän huolissani omista pakettimääristä. Ei Vintedistä, mutta muuten on tullut osteltua ihan useammasta nettikaupasta lyhyen ajan sisään.