Vinted ja tilaukset Puolasta
Onko kukaan saanut onnistuneesti tilattua Vintedistä Puolasta lähetyksiä? Omat kaikki Puolasta lähetetyt paketit on Puolalaisen seurannan mukaan odottamassa noutoa noutopisteestä mutta Postilla ei näitä lähetyksiä näy vaan Posti odottaa näitä lähetyksiä OmaPostin seurannan mukaan. Tilanne ollu tämä jo 10 päivää.
Kommentit (697)
Vierailija kirjoitti:
Säälittää tuo yksikin Vinted myyjä, joka kyselee minulta, että tiedänkö onko tämä ongelma vain hänellä vai kaikilla, kun mikään hänen paketeistaan ei mene perille Suomeen. :( Selitin siis tilanteen hänelle kyllä, mutta oikeesti tämä on jo törkeää. Tässä on ihmisten rahat ja omaisuus kiinni.
Tämä niin paljon. Jatkossa olen kyllä todella tarkka siitä, etten vahingossakaan osta puolasta enää YHTÄÄN MITÄÄN (vaikka kuinka halvalla saisi. Sama asia ku heittäisi rahaa roskiin)
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten paketit yhtä hitaita Suomesta Puolaan? Olen myynyt muutaman tavaran Puolaan, ja nyt huolettaa, milloin mahdan saada rahani.
Ei todellakaan. Sehän tässä mielenkiintoista on, minkä takia meiltä Puolaan tavara menee vaivatta ja suht nopeasti perille muttei tänne. Pakko olla jotain mätää ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että ilmaiseksi työskentelevät? Miksi luulet että yhteydenottokin heihin on kovin vaikeaa?
Tekoäly
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittää tuo yksikin Vinted myyjä, joka kyselee minulta, että tiedänkö onko tämä ongelma vain hänellä vai kaikilla, kun mikään hänen paketeistaan ei mene perille Suomeen. :( Selitin siis tilanteen hänelle kyllä, mutta oikeesti tämä on jo törkeää. Tässä on ihmisten rahat ja omaisuus kiinni.
Tämä niin paljon. Jatkossa olen kyllä todella tarkka siitä, etten vahingossakaan osta puolasta enää YHTÄÄN MITÄÄN (vaikka kuinka halvalla saisi. Sama asia ku heittäisi rahaa roskiin
saahan sieltä rahat takaisin, joskin niitä joutuu odottamaan. Sain jo 30.4. Puolasta lähetetystä hyvityksen, kun sanoin että orlenin mukaan paketti on lähetetty myyjälle takaisin. Tiedä sitten, mikä on totuus jos noihin seurantoihin ei voi luottaa. Minulle ei ole yksikään kolmesta paketista päätynyt.
Mulla lukee nyt tuossa 5.5. tilatussa, eilen Vantaalla lajitellun paketin seurannassa, että lähetyksen toimitus voi viivästyä päivällä ja että seurantakoodi osoitekortissa tai kollilapussa on virheellinen, lukukelvoton tai puuttuu kokonaan ja että lähetyksen tietoja korjataan Postin toimesta.
Ei ristus, jos joutuvat joka paketin kohdalla näihin korjaushommiin. En kyllä varmaan tänä kesänä pääse käyttämään tuolta tilaamiani vaatteita.
Mulla yks paketti nyt matkalla pakettiautomaattiin. Jännä nähdä mitä sieltä tulee kun orlenin mukaan kaikki odottavat noutoa Puolassa tai on palautettu myyjälle.
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka alapeukutat täällä jokaista viestiä, jossa mainitaan tilanneen useampi paketti, niin hankipa elämä. Ei kuulu sulle vttuakaan paljonko joku tilaa Vintedistä! Tiedoksi sinulle, että jatkossa ostan kaiken mahdollisen tuolta, ja varsinkin kaikki vaatteeni. Aijjettä kun tiedän että sua vituttaa tuo tieto ja se on ihanaa se! On se kauheaa kun ihmiset ostaa käytettyä tavaraa!
Sinä olet melkoinen luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka alapeukutat täällä jokaista viestiä, jossa mainitaan tilanneen useampi paketti, niin hankipa elämä. Ei kuulu sulle vttuakaan paljonko joku tilaa Vintedistä! Tiedoksi sinulle, että jatkossa ostan kaiken mahdollisen tuolta, ja varsinkin kaikki vaatteeni. Aijjettä kun tiedän että sua vituttaa tuo tieto ja se on ihanaa se! On se kauheaa kun ihmiset ostaa käytettyä tavaraa!
Eikö edunvalvojasi anna sinulle rahojasi käytettäväksi Vinted -tilauksiin vai miksi olet noin katkera? Joka tapauksessa, ihana nauraa sinulle.
1/3 puolalaisesta paketista saanut suomen seurantakoodin, toivoa on!
Tykkään tosi paljon Vinted sovelluksesta mutta mielestäni on tosi kohtuutonta etteivät millään tavalla reagoi ja informoi tätä tilannetta Puolasta saapuvien pakettien kanssa. Siitä iso miinus..
Laitoin palautetta Vintedille Puolan tilanteesta. Pyysin, että pääsivulla olisi maininta ongelmista lähetysten kanssa ja että hakujen suodatus maan mukaan olisi mahdollista. Kannattaa muidenkin laittaa samankaltaista postia Vintedille. Kai joku niitä käsittelee ja lopulta lukee eikä kaikki voi olla vain AI:n varassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö edunvalvojasi anna sinulle rahojasi käytettäväksi Vinted -tilauksiin vai miksi olet noin katkera? Joka tapauksessa, ihana nauraa sinulle.
Olet sairas ihminen. Suosittelen avun piiriin hakeutumista.
Minä laitoin myös toissapäivänä palautetta, mutta tuntuu ettei niihin kukaan ehkä reagoi, kun jo heti alkuun tuli ilmoitus ettei palautteisiin vastata. Omapostissa Suomen seurantakoodi edelleen vahvistamatta, tilaus tehty 1.5.
Mulle on nyt eka paketti saapunut!! Pääsen tänään myöhemmin hakemaan sen niin laitan sitten kommenttia. Koska tosiaan kaikki orlenin mukaaan edelleen Puolassa tai palautettu myyjälle :D
Mulla nyt ensimmäinen Puolan paketti tullut Vantaalle ja matkalla mulle, tilattu 3.5. Jee! Toivoa on!
Laitoin kaikista paketeistani Orlenille enkuksi sähköpostia seurantatunnuksineen ja kysyin statusta, sieltä vastattiin heti samana päivänä että kaikkien paketit on toimitettu ulkomaiselle toimittajalle eteenpäin. Eli uskon, että ainakin suurin osa paketeista löytää kyllä Suomeen ja ehkä sieltä Puolasta uskaltaa vielä tilata :) Jospa nämä oli nyt vaan pahoja käynnistymisvaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas ihminen. Suosittelen avun piiriin hakeutumista.
Ai jaa. Kerro toki, että millä tavalla olen sairas ihminen? Onneksi pakkomielteisesti kaikkia viestejä tässä ketjussa alapeukuttava, sairaalloista antipatiaa useamman paketin tilaamista kohtaan tunteva henkilö on hyvän mielenterveyden perikuva.
Vierailija kirjoitti:
Mulla nyt ensimmäinen Puolan paketti tullut Vantaalle ja matkalla mulle, tilattu 3.5. Jee! Toivoa on!
Laitoin kaikista paketeistani Orlenille enkuksi sähköpostia seurantatunnuksineen ja kysyin statusta, sieltä vastattiin heti samana päivänä että kaikkien paketit on toimitettu ulkomaiselle toimittajalle eteenpäin. Eli uskon, että ainakin suurin osa paketeista löytää kyllä Suomeen ja ehkä sieltä Puolasta uskaltaa vielä tilata :) Jospa nämä oli nyt vaan pahoja käynnistymisvaikeuksia.
Kiitos kun vaivauduit kysymään sieltä ja kerroit tänne.
Minulle tuli vihdoin tänään Omapostissa ilmoitus 30.4. lähetetystä paketista että olisi huomenna tulossa. Kerkesin tästä jo saada hyvityksen, voi hittolainen 😳 jos ja kun saan paketin, täytynee ilmoittaa vintedille että sori, se tuli sittenkin..
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli vihdoin tänään Omapostissa ilmoitus 30.4. lähetetystä paketista että olisi huomenna tulossa. Kerkesin tästä jo saada hyvityksen, voi hittolainen 😳 jos ja kun saan paketin, täytynee ilmoittaa vintedille että sori, se tuli sittenkin..
Sitten pidät paketin sillä myyjälle saanut rahansa, ei sun tarvitse mihinkään ilmoittaa
Mullakin yli 100e edestä ihania juttuja tukossa, kyllä harmittaa suunnattomasti jos niitä ei saakaan. Suorastaan v*tuttaa. Olen ensimmäiset paketit sieltä tilannut jo viimekuun lopussa, ja lähetetty jo 1.5. Eikä siltikään mitään päivitystä missään, sama juttu tuo et sen Puola sivun mukaan noudettavissa!!!