Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkävihaiset ihmiset ovat arvaamattomia

Vierailija
13.05.2024 |

Kun he valittavat minulle jostain henkilöstä, mietin kovasti, mitä voin sanoa, etteivät he valita sitten myöhemmin minusta.

Tunnetteko pitkävihaisia ihmisiä?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itseni, olen edelleen eron jälkeenkin aivan raivoissani siitä miten exä kohteli minua parisuhteen aikana, en usko että se ihan heti menee pois. Tietyt muistot triggeröi vihan takaisin pintaan.

Vierailija
2/56 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo itseni, olen edelleen eron jälkeenkin aivan raivoissani siitä miten exä kohteli minua parisuhteen aikana, en usko että se ihan heti menee pois. Tietyt muistot triggeröi vihan takaisin pintaan.

Triggeröidytkö monen vuoden takaisista asioista? Minä sain kuulla sellaisista tänään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös! On hyviä ja huonoja päiviä, siksi vaikea olla pitkävihaisuudessaan johdonmukainen.

Koettu tai kuviteltu epäoikeudenmukaisuus triggeröi, samaten tunteiden ja kokemusten mitätöinti 

Vierailija
4/56 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkävihainen ja en anna koskaan anteeksi väärinkäytöksiä. Mitä se sun persettä kutkuttaa?

Vierailija
5/56 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin

Vierailija
6/56 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Triggeröidytkö monen vuoden takaisista asioista? Minä sain kuulla sellaisista tänään. Ap

Kyllä, eli kun tulee jotain huonoja muistoja mieleen niin se viha ja inho hulmahtaa oikein yli. Ja joistain tapahtumista on jo yli 10 vuotta aikaa.

Vierailija
7/56 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minä. Tosin se ei kohdistu ihmisiin vaan esimerkiksi K-konserniin. Asia jonka joku johtaja sanoi vuonna 1992 sai minut boikotoimaan koko ketjua.

Vierailija
8/56 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös! On hyviä ja huonoja päiviä, siksi vaikea olla pitkävihaisuudessaan johdonmukainen.

Koettu tai kuviteltu epäoikeudenmukaisuus triggeröi, samaten tunteiden ja kokemusten mitätöinti 

Tuo "kuviteltu" pisti silmään. Nimittäin epäilen, että pitkävihaiset joskus näkevät esim. aggressiota tai vilunkia siellä, missä sitä ei edes ole. Näin kuulemani perusteella analysoin.

Vierailija
9/56 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin, triggeröidyn 30 vuotta vanhoistakin asioista. En valita niistä kenellekään. Kuitenkin esim. äitienpäivänä nousi edelleen viha pintaan äidin tekemistä asioista (antoi miesystäviensä kosketella minua ym.). En anna anteeksi ikinä.

Vierailija
10/56 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, minä. Tosin se ei kohdistu ihmisiin vaan esimerkiksi K-konserniin. Asia jonka joku johtaja sanoi vuonna 1992 sai minut boikotoimaan koko ketjua.

Mitä sanoi?

Vierailija
11/56 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "kuviteltu" pisti silmään. Nimittäin epäilen, että pitkävihaiset joskus näkevät esim. aggressiota tai vilunkia siellä, missä sitä ei edes ole. Näin kuulemani perusteella analysoin.

Olen pitkävihainen, ihan jopa tappiin asti, mutta se koskee vain vihaa. Mikään pieni vilunki ei ole silloin kyseessä vaan todellakin toiminta joka on sillä tasolla että siitä voi tuntea ainoastaan vihaa. Näitä ihmisiä on muutamia, osa jo kuollutkin, eikä viimeiseen 8 vuoteen ole uusia tullut.

Vierailija
12/56 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa, mutta yhden exän kanssa en halua olla missään tekemisissä. Erosta yli 17 v. ja vieläkin yrittää harvakseltaan pitää yhteyttä. 

Vierailija
13/56 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkini ja hyvä ystävänsä olivat loppuelämänsä riidoissa, kun ukki aikoinaan vahingossa kaatoi puun ystävän metsäpalstan puolelta. 40+ vuotta vihanpitoa, mutta kun asuivat lähekkäin maalla niin jonkin verran piti yhteyttä pitää.

Vierailija
14/56 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, 80 vuotta sitten isoisäsi puukotti sukuni miestä ja sinä sen lapsenlapsena saat nyt puukosta!

Vierailija
15/56 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään todistaa, miten eräs kiukutteli 10 v takaisesta asiasta. (ei minulle)

Vierailija
16/56 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani feministimiehet on pitkävihaisimpia ihmisiä mitä tiedän.

25 vuotta ei ole mitään niiden kostonhimolle.

Vierailija
17/56 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, tästä näköjään puhutaan palstalla.

Vierailija
18/56 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pariskunnat ovat yhdessä pitkävihaisia ja vellovat siinä pitkävihaisuudessaan ja levittävät sitä joka paikkaan. Mahtaa heillä olla "hauskaa" kahdestaan kotona.

Vierailija
19/56 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytpinnaiset ihmiset ovat myös arvaamattomia.

Vierailija
20/56 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhytpinnaiset ihmiset ovat myös arvaamattomia.

No heillä nyt taitaa viirata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi