Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaa ahdistukseen nopeiten?

Vierailija
13.05.2024 |

Mitkään hengitysharjoitukset eivät tehoa. Ihan järkyttävä olo. Bentsoja on määrätty, mutta pelkään, että niistä tulee sivuvaikutuksia ja riippuvuutta. Ehkä kuitenkin pitäisi kokeilla, että saisi jotenkin oltua.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopein apu on alkoholi. Valitettavasti. Et liikaa etkä liian vähän. Sopiva määrä.

Vierailija
82/89 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne bentsot akuuttiin ahdistukseen on ihan paikallaan. Säännöllisellä, jatkuvalla käytöllä se riippuvuus kehittyy, ei heti ekasta pilleristä. 

Sä oot tosi paha ihminen kun suosittelet tällasta. Jokaisesta niitä syövästä tulee kamalia narkkareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne bentsot akuuttiin ahdistukseen on ihan paikallaan. Säännöllisellä, jatkuvalla käytöllä se riippuvuus kehittyy, ei heti ekasta pilleristä. 

Sä oot tosi paha ihminen kun suosittelet tällasta. Jokaisesta niitä syövästä tulee kamalia narkkareita.

Jotka piikittää sitten kannapista siltojen alla.

Vierailija
84/89 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä suihku. Sitten kivan ruokalehden lukeminen päälle. 

Vierailija
85/89 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma pään kasteleminen kylmään veteen. 

Tämä ja kädet ranteita myöten raanan alle kylmään veteen minuutiksi. Rauhoittaa vagushermoa.

Vierailija
86/89 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuijanukutus auttaa mihin tahansa

Vierailija
87/89 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subutex plus alkoholi

Vierailija
88/89 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laillisista aineista, jos ei ole reseptiä mihinkään lääkkeeseen, niin alkoholi. Toki täytyy sen kanssa olla varovainen, ettei ala käyttämään liian usein. Mutta samahan on esim. bentsojen kanssa, niidenkin kanssa saa olla varovainen ja käyttää vain kun oikeasti on pakko, ellei halua riippuvaiseksi. Kumpaakin voi myös käyttää ilman riippuvuutta. Itse opiskelijana kärsin paniikkihäiriöstä, ja lääkitsin pari ekaa vuotta alkoholilla, sitten bentsolla. Kummastakaan en jäänyt riippuvaiseksi.

Vierailija
89/89 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä paskaa nämä keholliset tuntemukset ja tietoiset läsnäolot yms.! Ja joogat ja muut helkutin hihhulihommat!

Liikuntaa voimavarojen mukaan on itsellä auttanut.

Kaikki eivät ole samasta muotista. Itse harrastan säännöllisesti hikiliikuntaa. Olen kuitenkin saanut lääkäriltä neuvon vähentää liian raskasta liikkumista, koska se voi vain pahentaa univaikeuksia. Stressihormonit valvottavat yöllä ja sydän hakkaa, vaikka keho olisi väsynyt. Hengitysharjoituksiin olen yrittänyt perehtyä, mutta eivät ne ainakaan minulla tehoa hirveän ahdistuskohtauksen iskiessä. 

AP

Kokeile ennen nukkumaanmenoa laittaa kuulokkeet ja joku puolen tunnin tai tunnin asmr-video pyörimään. Makaat vain paikoillasi ja kuuntelet. Kaikki ei tykkää samanlaisesta ASMR:sta, eli saatat joutua vähän testailemaan mikä "kutittaa aivojasi" ja rentouttaa kehoasi.

Minun aivoja ei kutita mikään. En saa sitä tuntemusta.

Käytän silti viikoittain koska genre sopii minulle rentoutumiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi