HS: Naisilla ja miehillä pitää olla omat vessat, linjasi brittihallitus
"UUSIIN julkisiin rakennuksiin pitää jatkossa tehdä vessat sekä naisille että miehille, linjaa brittihallituksen toukokuinen lakihanke. Tavoitteena on lisätä etenkin naisten, vanhusten ja vammaisten turvallisuutta ja oikeutta vessarauhaan."
Kommentit (136)
Naisena vihaan sitä ku terffit muka puhuu mun puolesta ja naisten oikeuksien puolesta, ite meen miestenvessaan jos siel ei oo jonoo ja on kiire
Vierailija kirjoitti:
Naisena vihaan sitä ku terffit muka puhuu mun puolesta ja naisten oikeuksien puolesta, ite meen miestenvessaan jos siel ei oo jonoo ja on kiire
Ylipäänsä miten terffeil on nii paljo kannatust, nehän on usein valinnu olla lesboja? Moni nainen haluu mu.naa ja ei vaa löydy
Vierailija kirjoitti:
Entäs non-binääristen vessat?
Tehdään kuten ennenkin eli vessat erikseen naisille, miehille ja erilaisista rajoitteista kärsiville joita inva-vessoiksikin kutsutaan. Tadaa.
Eikö ole järjetöntä, että ensin pitää kokeilla unisex-vessa sekoilua?! Sama kuin heittää paskaa tuulettimeen, tietää ettei oo hyvä idea mutta kokeillaan nyt silti.
Mukava kun edes jossain maassa on vielä maalaisjärki käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä haluat hengailla leijonien luona, niin ihan vapaasti, mutta mikä oikeus sinulla on kutsua ne leijonat minun kotiini?
Vierailija kirjoitti:
Mukava kun edes jossain maassa on vielä maalaisjärki käytössä.
No, kyllähän Yhdistyneessä kuningaskunnassa kaikkea on kokeiltu. On korjattu oikeudessa, että väkisinmakaajan siitin on "her penis".
Kakka-asiat ovat etusijalla päättäjien keskuudessa luonnollisesti.
Kertonee jotain myös kyseisestä aineksesta, joka on päässyt hallintoon tekemään myyrän pesää.
Kaikki genderideologian vastustajat eivät ole terffejä. Mä en ole missään nimessä feministi, en radikaali- enkä muunkaanlainen.
Homman kontekstihan on se, että konservatiivinen brittihallitus yrittää pelastaa itsensä karmaisevalta vaalitappiolta. Vessat tuskin riittävät kun oikeistohallitus (sattuu muuten olemaan riikkulin idoleita nämä) on ajanut talouden ja kansan rappiolle.
En muuten ole unisex vessoja itse missään nähnyt Suomessa. Eli mistä ihmeen paluusta normaaliin persut taas jauhaa? Identiteetti politiikkaa, kun halutaan taas puhua muusta kuin persujen pyssysankareista tai riikkulin sekoamisesta Oulussa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki genderideologian vastustajat eivät ole terffejä. Mä en ole missään nimessä feministi, en radikaali- enkä muunkaanlainen.
Eli oot vaa iljettävä mies taikka pickme joka haukkuu muiden kanssa kuorossa läskejä naisia vaikka tääl on esim minä joka ei löydä alipainosena miestä :D
Yksi vähemmistö, jonka tasa-arvoa toisaalta on kovasti puolustetaan, on erityisesti kärsinyt noista sukupuolettomista vessoista Britannitassa eli muslimitytöiltä kiellettiin uimassa käynti, kun vanhemmat sai tietää, että pukeutumistiloihin oli ilmestynyt alastomia miehiä.
Hyvä. Lisäksi pitäisi olla se inva-wc tai muillekin, jos ei mahdu pikkukoppiin. Kopeissa pitäisi olla seinät alas saakka ja ylös. Yksityisempiä. Riittävästi tilaa wc-tiloihin ja siivousta. Ei ahdas paikka jossa lika leviää ja ei mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Yksi vähemmistö, jonka tasa-arvoa toisaalta on kovasti puolustetaan, on erityisesti kärsinyt noista sukupuolettomista vessoista Britannitassa eli muslimitytöiltä kiellettiin uimassa käynti, kun vanhemmat sai tietää, että pukeutumistiloihin oli ilmestynyt alastomia miehiä.
eli nyt yhtäkkiä muslimit on ok eikä uhka länsimaiselle elämälle
Vierailija kirjoitti:
Homman kontekstihan on se, että konservatiivinen brittihallitus yrittää pelastaa itsensä karmaisevalta vaalitappiolta. Vessat tuskin riittävät kun oikeistohallitus (sattuu muuten olemaan riikkulin idoleita nämä) on ajanut talouden ja kansan rappiolle.
En muuten ole unisex vessoja itse missään nähnyt Suomessa. Eli mistä ihmeen paluusta normaaliin persut taas jauhaa? Identiteetti politiikkaa, kun halutaan taas puhua muusta kuin persujen pyssysankareista tai riikkulin sekoamisesta Oulussa.
Eräässäkin paikassa on kolme vessaa vieretysten.
M, Unisex ja N.
Muun sukupuoliset voivat varmaan asioida vessassa sen mukaan, mihin sukupuoleen sen hetkinen ulkoinen habitus viittaa, niin ei saa mitään ikävää huomiotakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä haluat hengailla leijonien luona, niin ihan vapaasti, mutta mikä oikeus sinulla on kutsua ne leijonat minun kotiini?
Ihmiset ei oo leijonia
Englannissa alkanut hiljalleen tosiaan terve järki voittamaan.
Tykkään kuunnella teinityttöjen lorotusta. Ilman muuta sekavessat pitää olla.
T: Pertsa 65v
Uskomaton määrä tasa-arvon vastustajia täällä!