Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ufot seuraavat minua

Vierailija
12.05.2024 |

Okei jo otsikon perusteella minut leimataan hulluksi/vainoharhaiseksi mutta tämä on asia mistä en voi puhua kenellekään,joten kerron sen täällä.

Näin ufoja ensimmäisen kerran 15-vuotiaana. En kerro nyt tarkemmin mutta se ei ollut vain yksi havainto, vaan kuukausia kestävä piina.

16-vuotiaana muutin pois kotoa. Sen jälkeen olen nähnyt niitä säännöllisesti. Olen muuttanut eri puolelle suomea useita kertoja. Näen niitä joka vuosi. Olen nyt 40-vuotias. Viimeksi eilen näin kun olin yksin kotona.

Onko minut kenties jotenkin "Merkattu"? En uskalla ajatella mitä paljastuisi jos minut joskus hypnotisoitaisi..

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna uhvo miehelle kakkosta 

Vierailija
22/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ufot kiinnostaa niin katso ghost adventures mount wilson ranch. Yksi parhaista ghost adventuresin jaksoista. K16 J7 discoveryplus palvelussa. Yksi minun suosikki jaksoista. Erilainen jakso kaikkiin muihin kummitus jaksoihin verrattuna. Jos et tykkää paranormaaleista ohjelmista niin sitten ei kannata katsoa.

Portaaleja? Chakrat ovat myös tavallaan portaaleja. Tasapainotus. Leylinjat?

Muistaakseni juuri noin. Paikka houkuttelee ufoja ja sen takia siellä on ollut jotain armeijan/nasan toimintaa. Olen nähnyt muissa videoissa miten leylinjat vetävät kappaleita puoleensa, vierität jotain kuulaa tai vastaavaa niin se palaa takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm looking at you now.👽

Vierailija
24/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista että silti et ole kertaakaan onnistunut ottamaan niistä kunnollista valokuvaa?

Yhden kuvan olen ottanut jonka lähetin suomen ufotutkijoille. Silloin vuonna 2000 ei ollut vielä digikameroita joka taloudessa. Eikä ollut puhelimessa kameraa. Olem muutenkin niin "Vanhanaikainen" että en pidä puhelinta kokoajan käden ulottuvilla ja jos näen jotain niin en ensimmäisenä ajattele että pitäisi kuvata. Ap

Vierailija
25/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Silloin 15-vuotiaana asialla olivat harmaat.. Ne on niitä pahoja.. Ap"

Luultavasti eri lajeissa on sekä hyviksiä että jotain muuta. Eli pitää olla aina vähän varovainen. Kuten ihmisten kanssa ollaan varovaisia tuolla ulkona. Ettei liity suoraan kulttiin ja usko kaiken tms. Harmaasta riippuu mikä se on kulloinkin. Ehkä niistä osa on pahisten kelkassa tai pakottamana, ellei ole konemainen. Mutta on eri dimensioita ja taajuuksia. Voi olla itse se hyvis, kehittyä aina lisää.

Vierailija
26/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua mt ongelmiisi,vain otetut lääkkeet auttaa harhoihin.

Vierailija
27/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa meistä pitää teitä ufouskovaisia mielenterveyspotilaina, jotka kuuluisi holhoukseen. 

Vierailija
28/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ufot kiinnostaa niin katso ghost adventures mount wilson ranch. Yksi parhaista ghost adventuresin jaksoista. K16 J7 discoveryplus palvelussa. Yksi minun suosikki jaksoista. Erilainen jakso kaikkiin muihin kummitus jaksoihin verrattuna. Jos et tykkää paranormaaleista ohjelmista niin sitten ei kannata katsoa.

Portaaleja? Chakrat ovat myös tavallaan portaaleja. Tasapainotus. Leylinjat?

Muistaakseni juuri noin. Paikka houkuttelee ufoja ja sen takia siellä on ollut jotain armeijan/nasan toimintaa. Olen nähnyt muissa videoissa miten leylinjat vetävät kappaleita puoleensa, vierität jotain kuulaa tai vastaavaa niin se palaa takaisin.

Kyllä. Myös aikalinjat liittyvät moneen asiaan. Ja planeetat, kappaleet.

Vierailija
29/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa meistä pitää teitä ufouskovaisia mielenterveyspotilaina, jotka kuuluisi holhoukseen. 

Mutta mietipä sitä kun uskosta tulee tieto. Eli en enää usko vaan tiedän.. Ap 

Vierailija
30/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääpä katsoa tuo uudelleen, kiitos vinkistä! Olen katsonut jokaisen ghost adventures jakson ja kaikki erikoisjaksot myös. Todellakin tykkään paranormaaleista ohjelmista. Sen takia otin discoveryplussan. Ap

Tuosta tuli mieleen että joskus ihminen heijastaa myös omaan elämään tai matrixiin, jos on tietyt aiheet pinnalla. Mihin keskittyy sitä näkee. Kuten unissa. 

Vierailija
31/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääpä katsoa tuo uudelleen, kiitos vinkistä! Olen katsonut jokaisen ghost adventures jakson ja kaikki erikoisjaksot myös. Todellakin tykkään paranormaaleista ohjelmista. Sen takia otin discoveryplussan. Ap

Tuosta tuli mieleen että joskus ihminen heijastaa myös omaan elämään tai matrixiin, jos on tietyt aiheet pinnalla. Mihin keskittyy sitä näkee. Kuten unissa. 

Aloitin katsomaan kummistusohjelmia koska minun oikeassa elämässä tapahtuu selittämättömiä asioita. Ghost adventuresilla on enemmän kokemusta ja laitteet näiden tutkimista varten. Vaikka alkaisin tutkimaan kummituksia niin en osaa häätää niitä tai päästä niistä myöhemmin eroon. Kun käyn jossain tutkimassa niin kummitukset seuraavat minun kotiin. Ei se ole kovin hyvä diili. Ihmiset eivät usko yliluonnolliseen kuten eivät uskoneet myöskään robert the doll:iin.

Vierailija
32/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun käyn jossain tutkimassa niin kummitukset seuraavat minun kotiin."

Luulen että osa voi olla taajuus sähkölaitteen kautta (se voimistaa jotain) tai koneäänitaajuus, joita joku käyttää. Nythän kaikilla on kännykät paahtamassa ja keinovalot loimottaa. Ja sähköä joka paikassa. Toki voi seuratakin. Ihminen on herkkä aistimaan tai jos on avannut chakroja. Ellei käytä alkoholia tms. Joskus aurakentän puhdistus auttaa tai suihku. Eri vaatteet?

Vierailija
33/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että osa voi olla taajuus sähkölaitteen kautta (se voimistaa jotain) tai koneäänitaajuus, joita joku käyttää. Nythän kaikilla on kännykät paahtamassa ja keinovalot loimottaa. Ja sähköä joka paikassa. Toki voi seuratakin. Ihminen on herkkä aistimaan tai jos on avannut chakroja. Ellei käytä alkoholia tms. Joskus aurakentän puhdistus auttaa tai suihku. Eri vaatteet?

Minulla ei todellakaan auta vaatteiden vaihto. Olen ihan eri ihminen kuin 25 vuotta sitten ja silti minua vielä seurataan. Tosin enää en pelkää. Luotan siihen että "seuraajani" ovat hyviä. Olen myös hyväksynyt Jeesuksen sydämeeni joten mikään paha ei pääse minuun kovin helposti. Kävin lähellä kuolemaa, ennen sitä jo mietin asioita syvällisesti. Vaikka uskon niin en voi tietää varmaksi mitä kaikkea paljastuu kun aika minusta jättää. Ei sitä kukaan voi tietää vaikka kuinka varma olisi omasta uskostaan. Ap

Vierailija
34/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lähteä tutkimaan kummituksia yksin. Se voi olla vaarallista. Pitää osata tehdä puhdistus että eivät seuraa kotiin. Jos on pahoja voimia liikkeellä niin yksin olet heikoilla. Muista kuitenkin että olet vahvempi kuin ne.

Vierailija
35/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin koin ufo kokemuksen, kun karviokolmion omaava olento otti yhteyttä ja pisti käden reidelleni baarissa. Menin aivan shokkiin....

Vierailija
36/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Minä näin Paavo Väyrysen kasvot paahtoleivässä.

Vierailija
37/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei todellakaan auta vaatteiden vaihto. Olen ihan eri ihminen kuin 25 vuotta sitten ja silti minua vielä seurataan. Tosin enää en pelkää. Luotan siihen että "seuraajani" ovat hyviä. Olen myös hyväksynyt Jeesuksen sydämeeni joten mikään paha ei pääse minuun kovin helposti. Kävin lähellä kuolemaa, ennen sitä jo mietin asioita syvällisesti. Vaikka uskon niin en voi tietää varmaksi mitä kaikkea paljastuu kun aika minus

Siksi ehdotin muutakin kuin vaatevaihto, jos on just energiakentässä. Seuraamiseen se tuskin auttaa jos paidan vaihdat tai muut. Ellet katkaise yhteyttä siihen jotenkin. Se voi olla puhelimen taajuus myös joskus tai muut sähkölaitteet, joidenkin energiakentissä. Entä alkoholi? Ehkä mineraalit, vitamiinit ja hedelmät virkistävät. Marjamehu. Miten valkosipuli ja salvia toimii. Nyt puhutaan siis siitä että jos on energiakentässä jotain akuutisti. Ei se että yritetään vain poistaa taivaalta jokin näkymä. Vaan jos menet esimerkiksi käymään kohteissa joissa on henkistä toimintaa tai ihmisiä jotka harrastavat samaa, se lisää ehkä tätä.

Vierailija
38/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet olevasi niin kiinnostava, että ufot seuraisi? Kysynpähän vaan.

Vierailija
39/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata lähteä tutkimaan kummituksia yksin. Se voi olla vaarallista. Pitää osata tehdä puhdistus että eivät seuraa kotiin. Jos on pahoja voimia liikkeellä niin yksin olet heikoilla. Muista kuitenkin että olet vahvempi kuin ne.

Jep. Muistakaa puhdistaa aurakenttää, Myös chakrat takaa ja edestä. Sekä sisäisesti joku salviatee tai muu. Värit täsmälleen oikein jos on chakralle. Myös aivoaallot, että yhteys toimii kummankin aivopuoliskon välillä. Luultavasti joillakin toimii hyvin. Maadoitus sopivasti. Kristalli voi myös lisätä kenttiä, laitteet silloin kiinni, ellei halua konesähköisyyttä. Ellei tunnista eroa.

Vierailija
40/55 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa, minuakin seuraavat. Epäilen että yhtenä päivänä miehet mustissa ringuttivat ovikelloani.

En avannut.

Saattoivat olla mormoneitakin..