Ufot seuraavat minua
Okei jo otsikon perusteella minut leimataan hulluksi/vainoharhaiseksi mutta tämä on asia mistä en voi puhua kenellekään,joten kerron sen täällä.
Näin ufoja ensimmäisen kerran 15-vuotiaana. En kerro nyt tarkemmin mutta se ei ollut vain yksi havainto, vaan kuukausia kestävä piina.
16-vuotiaana muutin pois kotoa. Sen jälkeen olen nähnyt niitä säännöllisesti. Olen muuttanut eri puolelle suomea useita kertoja. Näen niitä joka vuosi. Olen nyt 40-vuotias. Viimeksi eilen näin kun olin yksin kotona.
Onko minut kenties jotenkin "Merkattu"? En uskalla ajatella mitä paljastuisi jos minut joskus hypnotisoitaisi..
Kommentit (55)
Me olemme Borg, me seuraamme sinua. Kun seuraavaan kerran kohtaamme, assimiloimme sinut kollektiivimme. Älä yritä puolustautua, kaikki vastarinta on turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin koin ufo kokemuksen, kun karviokolmion omaava olento otti yhteyttä ja pisti käden reidelleni baarissa. Menin aivan shokkiin....
Oletko kiltti mies, tuohan on lähes uskomaton tapahtuma?!
Vastaus 37:lle:
Voisin kokeilla jotain noista, mutta mulla on oudosti sellainen olo että olen jotenkin turvassa kun minua seurataan niin ehkä en haluakaan häätää niitä pois.. Vaikka kyllä se aluksi pelottaa kun näen niitä jatkuvasti. Ensin tulee hämmästys ja pelko, sitten mielenkiinto ja sitten turvallinen olo..
Aika hämmentävä mutta ihan eri fiilis on nyt kun silloin vuonna 2000. En tiedä liittyykö tämä mihinkään mutta silloin vuonna 2000 tuli suht voimakas maanjäristys jonka tunsin. Voitte tarkistaa netistä. Keskus oli Kuusamossa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ufot kiinnostaa niin katso ghost adventures mount wilson ranch. Yksi parhaista ghost adventuresin jaksoista. K16 J7 discoveryplus palvelussa. Yksi minun suosikki jaksoista. Erilainen jakso kaikkiin muihin kummitus jaksoihin verrattuna. Jos et tykkää paranormaaleista ohjelmista niin sitten ei kannata katsoa.
Portaaleja? Chakrat ovat myös tavallaan portaaleja. Tasapainotus. Leylinjat?
Muistaakseni juuri noin. Paikka houkuttelee ufoja ja sen takia siellä on ollut jotain armeijan/nasan toimintaa. Olen nähnyt muissa videoissa miten leylinjat vetävät kappaleita puoleensa, vierität jotain kuulaa tai vastaavaa niin se palaa takaisin.
Eiks noi leylinjat ollu niitä, joille rakennettiin keskiaikaiset kivikirkot.
Keskiaikaiset kivikirkot ra
On myös energialinjoja jotka eivät ole leylinjoja. Energiakenttiä. Osa kuulemma osaa katsoa niitä. Kaikki ei liity muinaisuuteen. Portaalienergiakin. Ihmisen omat chakrat toimivat myös ulottuvuusportteina toisinaan, mihin siftaa. Joku nainen sanoi videolla englanniksi, että henki voi vaatteessa jumittua myös erikoiseen kuvioon tai esineeseen. Kangas on huokoinen materiaali. Myös kurkkuchakra ja muut, ne kommunikoivat.
Minä olen alien. Tulin tänne Maapallolle muutama miljoona vuotta sitten kotiplaneetaltani toverieni kanssa avaruuslaivallamme keräämään kasvi ja eläin näytteitä. Sitten kun minä palasin takaisin sinne, missä meidän avaruuslaivamme oli, niin he olivatkin lähteneet pois ja jättivät minut tänne yksin. Nyt olen ollut täällä jo ainakin 3.456 miljoonaa Maapallon vuotta ja sen jälkeen kun te ihmiset kehityitte tänne, niin elämäni on todella vaikeutunut kun te aina sorratte ja kiusaatte minua.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus 37:lle:
Voisin kokeilla jotain noista, mutta mulla on oudosti sellainen olo että olen jotenkin turvassa kun minua seurataan niin ehkä en haluakaan häätää niitä pois.. Vaikka kyllä se aluksi pelottaa kun näen niitä jatkuvasti. Ensin tulee hämmästys ja pelko, sitten mielenkiinto ja sitten turvallinen olo..
Aika hämmentävä mutta ihan eri fiilis on nyt kun silloin vuonna 2000. En tiedä liittyykö tämä mihinkään mutta silloin vuonna 2000 tuli suht voimakas maanjäristys jonka tunsin. Voitte tarkistaa netistä. Keskus oli Kuusamossa..
Juu. Ei tarvitse olla peloissaan, tehdäkseen puhdistuksia tai suojauksia. Voi olla kyllä hyvillä mielin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet olevasi niin kiinnostava, että ufot seuraisi? Kysynpähän vaan.
No niimpä! Arvaa olenko miettinyt sitä monta monta kertaa!!! Ihan tavallinen "naapurintyttö" Tosin asuin ihan Venäjän rajalla,en tiedä liittyykö sekään mihinkään mutta piti mainita.. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olen alien. Tulin tänne Maapallolle muutama miljoona vuotta sitten kotiplaneetaltani toverieni kanssa avaruuslaivallamme keräämään kasvi ja eläin näytteitä. Sitten kun minä palasin takaisin sinne, missä meidän avaruuslaivamme oli, niin he olivatkin lähteneet pois ja jättivät minut tänne yksin. Nyt olen ollut täällä jo ainakin 3.456 miljoonaa Maapallon vuotta ja sen jälkeen kun te ihmiset kehityitte tänne, niin elämäni on todella vaikeutunut kun te aina sorratte ja kiusaatte minua.
Minä en sortaisi enkä kiusaisi ketään. Kuka olet? Tule meille asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö se olit joka laittoi ihmiset rakentelemaan massiivisia kivihässäköitä?
Ilmankos porukat pillastuivat ja alkoivat kiusaamaan. Ei niitä kukaan jaksa väsätä
Vierailija kirjoitti:
Jotkut skitsofreenikot kuvaavat puhelimella videon ympäristöstään varmistaakseen, että mikä kaikki on hallussinaatiota.
Eli videolle ei harhat siirry vai? Erikoista.
Minut ufot jättivät rauhaan kun suostuin ja annoin heidän tehdä minulle anaalin luotauksen. Oli aika kivuliasta ja kesti kauan mutta sen jälkeen ne eivät minua häirinneet. Saivat mitä halusivat.
Vierailija kirjoitti:
Minut ufot jättivät rauhaan kun suostuin ja annoin heidän tehdä minulle anaalin luotauksen. Oli aika kivuliasta ja kesti kauan mutta sen jälkeen ne eivät minua häirinneet. Saivat mitä halusivat.
Se olikin toiveuni sinulla. :))
Eiks noi leylinjat ollu niitä, joille rakennettiin keskiaikaiset kivikirkot.
Keskiaikaiset kivikirkot rakennettiin muinaislehtojen, pyhien paikkojen päälle.