Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole yhtään ketään :(

Vierailija
12.05.2024 |

.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on niin paljon. Tänään yritin etsiä kaveriseuraa netin kautta, mutta eipäs vielä tärpännyt...pitempään jo kärsinyt yksinäisyydestä. Tää on niin kurjaa.

Voin jutella kanssasi ja vaikka soitella.

Voi kun pystyisinkin puhumaan pihelimessa. Käyn juuri eroa läpi, suhteesta jossa olin yksinäisempi kuin milloinkaan. Muutenkaan ei ole ketään, ja nyt vielä tämä viimeinenkin ihminen haluaa kadota elämästäni. Olen niin rikki ja onneton.

No voit puhua täällä jos et uskalla jutella puhelimessa.

Vierailija
22/65 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan. Olen hankkinut nyt seuraksi tosi paljon viherkasveja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on niin paljon. Tänään yritin etsiä kaveriseuraa netin kautta, mutta eipäs vielä tärpännyt...pitempään jo kärsinyt yksinäisyydestä. Tää on niin kurjaa.

Minkälaiseen hommaan kaipaat seuraa? Ja missä päin maata elelet?

Tässäkin ketjussa näkyy jo olevan iso porukka koossa. :)

No lähinnä vain jotakin kontaktia, voi se olla netin kauttakin, kunhan vaan edes jotakin. Espoossa asun. Iso kaupunki joo, miten täällä voikin ihminen olla niin yksin...

Oiskohan Espoossa jotain henkisiä rientoja, mistä voisi löytyä seuraa vaikka keikoille tms?

Vierailija
24/65 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin jutella kanssasi ja vaikka soitella.

Voi kun pystyisinkin puhumaan pihelimessa. Käyn juuri eroa läpi, suhteesta jossa olin yksinäisempi kuin milloinkaan. Muutenkaan ei ole ketään, ja nyt vielä tämä viimeinenkin ihminen haluaa kadota elämästäni. Olen niin rikki ja onneton.

No voit puhua täällä jos et uskalla jutella puhelimessa.

Kyllähän sitä uskaltaisi puhua, mutta olen sen verran itkuinen, etten ehkä kykene. Olet ihana, kiitos sinulle, arvostan. 

Vierailija
25/65 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallatko tai haluatko kertoa jotakin itsestäsi, ap?

Vierailija
26/65 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

m38 etsii kaikenlaisista naisista juttuseuraa. miksei muutakin sitten joskus. 

Vierailija
27/65 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m38 etsii kaikenlaisista naisista juttuseuraa. miksei muutakin sitten joskus. 

Mistäs haluaisit jutella?

Vierailija
28/65 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te touhuutte päivisin, kun olette yksinäisiä? Millä saatte ajan kulumaan tai mielen pysymään kasassa? Siis tarkoitan, että jos ei kertakaikkiaan ole ketään seuraksi.

Vierailija
29/65 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun avasit asiaa. Tosi kiinnostava teksti aloituksessa, ap. En tajua, miten luoksesi ei virtaa porukkaa.

Vierailija
30/65 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihmisiä elämässä, mutta ei ole kumppania. Usein tuntuu, että minulla ei ole ketään (mitenkään näitä tärkeitä ihmisiä väheksymättä).

Yksinäinen mies.

Vierailija
31/65 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihmisiä elämässä, mutta ei ole kumppania. Usein tuntuu, että minulla ei ole ketään (mitenkään näitä tärkeitä ihmisiä väheksymättä).

Yksinäinen mies.

No ymmärrän, itselläkin kova kumppaninkaipuu ja sitä ei pysty kaverisuhteilla täyttämään. Kun öisin makaa sängyssään yksin tai kun aamulla ei ole ketään, kenen kainaloon kömpiä nauttimaan aamukahvia. 

Vierailija
32/65 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin täälä Pirkanmaallakin.Kaveria kaipaisin.

Vierailija
33/65 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiseen hommaan kaipaat seuraa? Ja missä päin maata elelet?

Tässäkin ketjussa näkyy jo olevan iso porukka koossa. :)

No lähinnä vain jotakin kontaktia, voi se olla netin kauttakin, kunhan vaan edes jotakin. Espoossa asun. Iso kaupunki joo, miten täällä voikin ihminen olla niin yksin...

Oiskohan Espoossa jotain henkisiä rientoja, mistä voisi löytyä seuraa vaikka keikoille tms?

No kyllä varmaan olisi, mutta en viihdy keikoilla. Lähinnä sellainen rento ajanviete, kahvittelu, kävely tai vaikka luonnossa liikkuminen enempi kiinnostaisi...yhteinen leffailta, lautapeli-ilta tms...Picnic...tai vaikka johonkin uuteen kaupunkiin tutustuminen...autoajelu...olishan sitä vaikka mitä kivaa...

Vierailija
34/65 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin täälä Pirkanmaallakin.Kaveria kaipaisin.

Minkälaista kaveria?

Vierailija
36/65 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esi nahka taakse poistu,esinahka eteen poistu,seis täys käännös lepo,alkaa alusta.

Vierailija
37/65 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yksinäinen n Espoossa. 

Vierailija
38/65 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te yksinäiset, jos mahdollista niin hankkikaa seuraksi kissa tai koira. Itselläni auttoi kissan hankinta.

Vierailija
39/65 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys on merkittävä yhteiskunnallinen ongelma nykypäivänä. Voimia AP:lle 🙁

...jota vauvapalsta on omalta osaltaan lisäämässä. Aina on oikea aika erota, katkaista välit kaveriin ja sukulaisiin ym. ylpeän itseriittoista kuraa.

Vierailija
40/65 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, tiedän tunteen.. mut hei sä oot sun kanssa pidä itestäs huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi