Mulla ei ole yhtään ketään :(
Kommentit (65)
Onneksi on aurinko, römpsä ja pontikkapannu.
Niin, tossa mulla istuu mies vieressä, mutta ilmeisesti ollaan jo erottu, henkisellä tasolla. Ei puhuta yhtään mitään..ei ole enää sanoja, vain totaalinen henkinen yksinäisyys, kuin tyhjän kuoren vieressä istuisi. Käytännön syistä joudumme vielä kestämään muutaman viikon tätä. Tämän jälkeen olenkin sitten elämässäni aivan täysin täysin yksin. Pelottaa, ahdistaa.
Onko täällä kukaan jutustelua vailla?
Vierailija kirjoitti:
Joskus toivoisin että eipä olisi minullakaan. Nyt on vaan ilkeitä vanhempia, siskoja, lapsia ja näiden perheitä.
Outoa, kaikki muut ilkeitä mutta sinä et?
Ei mullakaan ole ketään vaan olen ollut yksin jo vuosia.olen niin epätoivoinen et ainut oikea vaihtoehto on tämän turhan elämän lopettaminen.
Miksi maailman onnellisin kansa on näin yksinäinen.
Onko olemassa jotain pelkästään ystävä-palstaa netissä? Deittipalstoilla etsitään vimmatusti mies/naisseuraa, mutta ei sinne voi jäädä juttelemaan kenenkään kanssa ilman että etsii jotain sussua.
Ei mullakaan. Miten me kaikki yksinäiset löydettäisiin toisemme.
Miten saatais ihmiset tapaamaan toisiaan ja juttelemaan keskenään . Meitä yksinäisiä on hangosta nuorgamiin varmaan tuhansia jotka haluaisivat löytää ihmisen jonka kanssa vaihtaa ajatuksia ja kuulumisia.
Itse olen ollut yksin monia vuosia kerrallaan pitkin elämää lapsesta saakka. Itse koen lapsuudessa koetun yksinäisyyden voimavarana aikuisuudessa, koska kykenen nopeasti kääntämään mollivoittoisen mielialan rakentavaksi tekemiseksi. Yksinäisyyden tunne voi helposti mennä sekaisin kaipuun ja ikävän kanssa, jolloin hedelmällisintä on toteuttaa jokin rituaali, joka kunnioittaa noita muistoja. Tätä voi toistaa useamman kerran, aina kun on tarvetta, mutta tärkeää on toisella jalalla etsiä uusia seikkailuja.
Vierailija kirjoitti:
https://www.helsinkimissio.fi/tarvitsetko-apua/aikuisille/yksinaisyys-t…
Suosittelen.
Onko tuo vain pks asuville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen.
Onko tuo vain pks asuville?
Helsinki Mission verkkotoiminta, kuten tuo työkirja, on kaikille tarkoitettu. Olen siinä käsityksessä, että myös keskusteluapua voi saada etänä. En tiedä, onko livetoimintaa muualla kuin Helsingissä. Tämä toimija ei muuten ole uskonnollinen, vaikka nimestä monelle tulee se mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen yksinäinen n Espoossa.
Haluaisitko jutella toisen yksinäisen espoolaisen naisen kanssa?
Täällä myös yksi espoolainen 🙂 olisi kiva tavata, jutella, käydä kävelyllä, luonnossa, kahvilla tai mitä tahansa
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa jotain pelkästään ystävä-palstaa netissä? Deittipalstoilla etsitään vimmatusti mies/naisseuraa, mutta ei sinne voi jäädä juttelemaan kenenkään kanssa ilman että etsii jotain sussua.
Kaverihaku.net
Kyllä tämä yksinäisen elämä on niin turhaa ja merkityksetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Facebookissa on useita ystäväryhmiä ja kaverihaku.net. Sitten on ladattava Frendie sovellus.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen.
Aivan mahtavaa, otin tänne heti yhteyttä. Kiitos tästä.
Haluaisitko jutella toisen yksinäisen espoolaisen naisen kanssa?