Mies syö minut vararikkoon
Luin äsken Pirkkaa, ja siellä jossain grillausohjeessa sanottiin, että grillatessa lihaa varataan 150-200 g/hlö. Omalle miehelleni joudun ostamaan joka päivä 600-700g lihaa päärualle, jotta hän kokee että sitä on tarpeeksi, ja grillatessa yli 1 kg - siis pelkästään hänelle!
Lisäksi joka päivä menee paketillinen kinkkusiivuja plus nakkipaketti, sekä tietysti leivät, juustot, levitteet sun muut. Jos paistan pellillisen karjalanpiirakoita tai vaikka pizzaa, mies syö niistä yhdellä istumalla helposti 80%. Tai jos ostan suklaalevyn meille yhteisesti jaettavaksi, ehdin syödä siitä yleensä yhden rivin kun mies on jo rouskuttanut sen kokonaan menemään.
Ainoat mitä se ei syö järkyttäviä määriä on peruna, pasta, riisi ja kasvikset, eli juuri edullisemmat osat ruokavaliota. Vituttaa näillä ruuan hinnoilla maksaa toisen järjetöntä ahmimista.
Kommentit (107)
Osta vaan normiannos sille. Jos haluaa enemmän, hakee itse kaupasta lisää
Mies voi maksaa itse järjettömän lihan ahmimisensa ja tulevat terveydenhuoltolaskunsa. Ei järjen hiventäkään tuollaisessa syömisessä.
Onko mies 150 kg? Kai se mieskin tienaa ja osallistuu ruokaostoksiin? Jos ei, miksei?
Onko miehesi Konalan jauhelihamies?
Pakkoko niitä lihavuoria ja nakkeja on raahata kotiin. Älä mahdollista helppoa ahmimista. Jos hän tarvitsee enemmän lihaa noin kai nyt aikuinen mies osaa hakea ja maksaa itse. Taas itse luotu ongelma mistä kiukuttelet muille.
No kohta sillä on kihti tuolla ruokavaliolla ja sitten ei syö enää.
No selitä nyt vähän taustoja. Muuten ei voi tietää.
Laita sille tissi suuhun niin unohtuu muut syömiset.
Ostakaa omat ruuat, jos ette saa sovituksi aiaa. Mullakin alkoi mennä ruokaan enemmän rahaa, kun aloin olla kumppanini kanssa. Nyt mietin, että alan nostaa joka kuu tietyn summan, joka on tarkoitettu ruualle. Jos ylittää summan, kerron kumppanille kuinka ruokabudjettini on kasvanut huomattavasti hänen kanssaan ja sen lisäksi minä olet se joka tekee ruuat 90% ajasta.
Oikeasti kuinka paljon sun mies painaa?
Ei ole terveellistä tuo käytös.
Ja miksi sinä maksat tuon kaiken?
Jaa. Mää syön mun miehen vararikkoon. Mies syö normaalisti tai normaalia vähemmän, arkista perusruokaa. Mä taas tykkään kaikesta ylimääräisestä herkusta ja syön enemmän kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies 150 kg? Kai se mieskin tienaa ja osallistuu ruokaostoksiin? Jos ei, miksei?
Mies on ainakin 150 kg, en tiedä tarkasti. Mies maksaa asumisen ja auton kustannukset, minä maksan ruuat.
Ap
Ette ole carnivore dieetistä kuullut? Siinähän syödään pääsääntöisesti vain lihaa.
Milloin hän on viimeksi käynyt lääkärissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on ainakin 150 kg, en tiedä tarkasti. Mies maksaa asumisen ja auton kustannukset, minä maksan ruuat.
Ap
Erittäin huono järjestely. Mies saa erotessanne kämpän ja auton kun on ne maksanutkin. Sinun rahasi on käytetty ruokaan ym. kulutustavaraan.
Täytyy olla joku perustavaa laatua oleva terveysongelma että voi syödä noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Erittäin huono järjestely. Mies saa erotessanne kämpän ja auton kun on ne maksanutkin. Sinun rahasi on käytetty ruokaan ym. kulutustavaraan.
Ollaan naimisissa.
Ap
Miksi sinä maksat ruuat?