Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syö minut vararikkoon

Vierailija
12.05.2024 |

Luin äsken Pirkkaa, ja siellä jossain grillausohjeessa sanottiin, että grillatessa lihaa varataan 150-200 g/hlö. Omalle miehelleni joudun ostamaan joka päivä 600-700g lihaa päärualle, jotta hän kokee että sitä on tarpeeksi, ja grillatessa yli 1 kg - siis pelkästään hänelle! 

Lisäksi joka päivä menee paketillinen kinkkusiivuja plus nakkipaketti, sekä tietysti leivät, juustot, levitteet sun muut. Jos paistan pellillisen karjalanpiirakoita tai vaikka pizzaa, mies syö niistä yhdellä istumalla helposti 80%. Tai jos ostan suklaalevyn meille yhteisesti jaettavaksi, ehdin syödä siitä yleensä yhden rivin kun mies on jo rouskuttanut sen kokonaan menemään.

Ainoat mitä se ei syö järkyttäviä määriä on peruna, pasta, riisi ja kasvikset, eli juuri edullisemmat osat ruokavaliota. Vituttaa näillä ruuan hinnoilla maksaa toisen järjetöntä ahmimista.

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ahmii itsensä hengiltä. Kyllä tuohon voi vakavasti puuttua, kohta on teinipojat isättömiä. Ei ehkä vauvapalstalla vinkuminen auta vaan istutat miehen alas ja puhuttelet siihen sävyyn että et haluaisi näin nuorena vielä leskeksi. 

Vähän sekavaa on kyllä aloitus kun ensin puhutaan vain teistä kahdesta, sitten yhtäkkiä onkin teinipojat ja suurperhe. 

Vierailija
82/107 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo tottakaan, mutta on erittäin epäkohteliasta vetää suklaalevystä suurin osa, jos se on yhteiseksi ostettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat miehellesi, että tämä järjestely ei toimi. Budjetti ja maksujärjestelyt uusiksi, niin että sinä maksat osan asunnosta, mies sitten ostaa liha-annoksensa itse.

Vierailija
84/107 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi tuollaista järjestelyä. 

Ruoka on liian henkilökohtainen asia antaa toisen maksettavaksi.

Asuminen puoliksi ja omat ruokakustannukset, jos niissä on noin paljon eroa.

Vierailija
85/107 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on keripukki ja sitten ei naurata.

Vierailija
86/107 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä ei ole super aktiiviliikkujan, niin nyt aloitat heti ruuan säätelyn. Teet hänelle valmiita annoksia, suklaata annat vain vähän kerrallaan jne. Tuollainen ruokamäärä ei ole tervettä.

Että Ap tuosta vaan voi ryhtyä säännöstelemään aikuisen ihmisen ruoka-annoksia? Tai määrittelemään mitä ja miten paljon aikuinen ihminen saa kotonaan syödä? Millaisissa parisuhteissa te oikein elätte?

Jos Ap ja miehensä ovat sopineet, että Ap maksaa ruuat, niin täytyyhän hänen sitä sopimusta noudattaa, eikä mitään yksipuolisia uusia sääntöjä luoda. Tai sitten avata suunsa ja keskustella sopimus uudelleen. Ehdottaisin, että avaatte taloustilin, jolle molemmat tallettaa kuukausittain summan, jonka yhdessä sovitte, esim tietyn prosenttiosuuden nettotuloista. Ja sillä maksatte sitten kaikki yhteiset kulut, asunnon ja asumisen kulut, vakuutukset, auton, ruuat ym. mitä yhteisiä kuluja nyt onkin. 

Vierailija
87/107 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse sekaani, mutta karnivoreilla ei ole todettu keripukkia. 

Joskus historiassa keripukkiin sairastuneet söivät pilaantunutta vanhaa lihaa ja sitäkin niukasti.

Vierailija
88/107 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä ei ole super aktiiviliikkujan, niin nyt aloitat heti ruuan säätelyn. Teet hänelle valmiita annoksia, suklaata annat vain vähän kerrallaan jne. Tuollainen ruokamäärä ei ole tervettä.

Että Ap tuosta vaan voi ryhtyä säännöstelemään aikuisen ihmisen ruoka-annoksia? Tai määrittelemään mitä ja miten paljon aikuinen ihminen saa kotonaan syödä? Millaisissa parisuhteissa te oikein elätte?

Jos Ap ja miehensä ovat sopineet, että Ap maksaa ruuat, niin täytyyhän hänen sitä sopimusta noudattaa, eikä mitään yksipuolisia uusia sääntöjä luoda. Tai sitten avata suunsa ja keskustella sopimus uudelleen. Ehdottaisin, että avaatte taloustilin, jolle molemmat tallettaa kuukausittain summan, jonka yhdessä sovitte, esim tietyn prosenttiosuuden nettotuloista. Ja sillä maksatte sitten kaikki yhteiset kulut, asunnon ja asumisen kulut, vakuutukset, auton, ruuat ym. mitä y

Eihän tuo poista varsinaista ongelmaa.

Vierailija
89/107 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus historiassa keripukkiin sairastuneet söivät pilaantunutta vanhaa lihaa ja sitäkin niukasti.

Keripukki on C-vitamiinin puutoksen aiheuttama tauti, eikä johdu pilaantuneesta lihasta.

Vierailija
90/107 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monille kriteeri on se että vain yli 180cm mies kelpaa. Mieluummin pitää hipoa 190cm rajaa.

Joten vessanpöntöt on tukossa ja ruuat on aina loppu.

Ei oikein ajattelukyky ja matemaattiset lahjat riittäneet laskelmoimaan realiteettejä mitä käy kun ison miehen valitsee puolisoksi.

Usein miehet vieläpä leviää ja kasvaa isommiksi vuosien mittaan.

Miksi ette ottaneet sitä ympäristöystävällistä viherää valintaa, elikäs noin 170cm miestä?

Ei kaki vessaa tukkoon ja ruokaa jää jääkaappiin koko perheelle ja hänen jälkeläisetkin on helpompi synnyttää, kun ei repeä halki jättiläisen vauvasta.

Mieheni on 185 cm pitkä ja painaa 75 kiloa. Pitkä mies voi myös syödä normaalisti ja olla

Heh, en ole lihava minäkään eikä mieheni mitään syöttöpossua itselleen ottaisikaan. Osaamme molemmat syödä normaalisti.

Vierailija
91/107 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keripukki on C-vitamiinin puutoksen aiheuttama tauti, eikä johdu pilaantuneesta lihasta.

Kuten todettu tutkimuksin (KVG)l eivät karnivoret sairasta keripukkia.

Vierailija
92/107 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit keskenäsi spekuloida, miksi muinoin keripukkiin sairastuttiin ja miksi tämänpäivän liharuokavaliolla siihen ei sairastuta. 

Vierailija
93/107 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on asumis- ja ruokakustannukset?

Vierailija
94/107 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan. Mies on yli 185cm?

Jos on myös 185kg tuo on sivuseikka.

Vierailija
95/107 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksassa on myös C-vitamiinia.

Vierailija
96/107 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki tasoistasi seuraa. Joku tissiposki soijapoika ei paljon syö, ja bloossitkin voitte kasvattaa itse niin ei mene siihenkään rahaa.

Vierailija
97/107 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit keskenäsi spekuloida, miksi muinoin keripukkiin sairastuttiin ja miksi tämänpäivän liharuokavaliolla siihen ei sairastuta. 

Miksi spekuloisin?

Vierailija
98/107 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska tarina. Näitä on kiva lukea. Siis tosiahan tällaiset tarinat ei kai ole?

Vierailija
99/107 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt otat vähän vastuuta ja teet miehelle valmiit ateriat lautasmallin mukaan. Piilotat herkut ja ruuat lukkojen taakse. 

Vierailija
100/107 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keripukkia tuskin kukaan nykyään saa. Jo perunan syönti riittää pitämään sen loitolla. Mietin vaan,että miksi joku suostuu kustantamaan  toisen syömiset. Ei ole halpaa tuollaiset lihamäärät. Ei myöskään terveellistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän