Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon mies panostaa teihin alkuvaiheessa?

Vierailija
12.05.2024 |

Mua on jäänyt mietityttämään tämä. Mies on pyytänyt kahville ja lounaalle, luokseen syömään ym. Mutta ei esim ikinä tarjoa kyytiä tms, ei laita "palvovia" tai hempeitä viestejä, ihan mukavia, oli kiva tavata ja odotan näkemistäsi viestejä kuitenkin.

Kun kerran en mennyt hänen luokseen (bussilla, mulla ei ole autoa!) ja hänen piti tulla minun lähettyvilleni ja hakea mut, oli nyreissään.

Olen äimämä. Aiemmat miehet olisivat vaikka hakeneet kuun mulle ja treffeillekin ovat ajaneet 300-500km ihan vain että pääsisivät viemään mut illalliselle.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat olla prinsessa, auta isäsi kuninkaaksi.

Vierailija
42/54 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista ei kannata palvoa. Miksei vaan voi olla normaali ja tavata normaalisti kävelyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän on "hitaasti lämpeävä". Pettymyksiä aiemmissa suhteissa? 

Mun oli, tutustuttiin hitaasti, ei esitelty toisia lähipiireille hetkeen tai ei tunnustettu rakkautta tai luvattu hetkeä pidempää kuin vasta sitten, kun tunnettiin hyvin ja luottamus oli vahva puolin ja toisin.

Ei se estänyt panostusta, silloin ja edelleen pitää kuin kukkaa kämmenellä. Kyllä todellisen kiinnostuksen huomaa.  Onko asialla muutenkaan väliä, jos ap:sta joka tapauksessa tuntuu, että juttu on yksipuolinen niin eihän se ole hyvä? 

Vierailija
44/54 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset naiset haluavat edelleen leikkiä prinsessaleikkiä? Suhteen alussa kuuluu olla oma itsensä eikä leikkiä hemmoteltua prinsessaa tai neidon pelastajaa. Valehdella ja teeskennellä millainen oikeasti on. Ei ihme, ettei jodenkin ihmisten parisuhteet etene, kestä tai muutu koko elämän mittaiseksi todellisiksi rakkaustarinaksi. Odotukset ja edellytykset elämän mittaiseen parisuhteeseen ovat jo lähtöviivalla epärealistiset ja täysin pielessä. Aikuiset naiset. Prinsessaleikkiaika on ollut ohi jo kauan sitten. Nainen minökin. 

Vierailija
45/54 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ohjenuora on aina ollut se että kohteen toista niin kuin haluaisin itse tulla kohdelluksi. Olen aina panostanut mieheen parisuhteessa. Olen nähnyt vaivaa että voidaan tavata, olen järjestänyt kivoja juttuja (vaikka hotelliloma), tehnyt pieniä palveluksia (esim. hieronut hartioita), tuonut ylläreitä kaupasta, auttanut kotitöissä jne. Puhunut nätisti, sanonut kivoja asioita. Kyllä te tiedätte. Mutta jos se on ollut yksipuolista niin olen kyllä pikkuhiljaa lopettanut ja suhteetkin hiipuneet. Kun tapasin elämäni rakkauden, me huomattiin olevamme tässä asiassa täsmälleen samanlaisia :) Me suorastaan "kilpaillaan" siinä kumpi huomioi toista enemmän :) 

Mä siis sanoisin että ole itse sellainen toista kohtaan mitä haluaisit hänen olevan sinua kohtaan. Mutta älä jää kynnysmatoksi jos se toinen ei arvosta sinua. 

Vierailija
46/54 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä odotan naiseltakin tekoja. Kyllä nainenkin haluaa miellyttää, jos on kiinnostunut. Jos ei ole kiinnostunut niin en ole minäkään.

Vierailija
47/54 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tuo puhe panostamisesta on vierasta ja etäännyttävää, kun puhutaan ihmissuhteista. Itse pitäisin hälyttävänä, jos joku alkaisi palvoa minua. Yhteinen innostuminen ja elämykset jaettuna ovat niitä asioita, jotka tekevät eläväksi. En halua olla kohde/tuotekehittelyn kohde, jota innovoidaan ja johon panostetaan.

Yhtä hyvin voisi ap:lta kysyä, miksei intoudu julkisilla kulkemaan.

Vierailija
48/54 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvomiset ovat hälyttäviä, koska siinä lennetään todellisuuden ulkopuolella. Kaikki ovat pohjimmiltaan ihan tavallisia ihmisiä. Mitä nämä palvojat palvovat. Muutenkin parisuhteessa pitäisi olla suunnilleen samalla viivalla olevia ihmisiä, joten mitään palvomista ei tarvita. Sehän ei haittaa mitään jos on rakastunut, mutta sitä voi olla ilman palvomistakin.

Vierailija
49/54 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu kyllä panostaminen jos rupea sitä pesää saamaan.

Vierailija
50/54 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu 20 v yhdessä ja mies edelleen hakee mut iltavuorosta 10 km:n päästä, ettei tarvitse körötellä 45-60 min vaihtobussilla. Luonnollisestikaan hän ei kärsi koskaan puutetta eikä nälkää. Meillä molemmat ovat aina panostaneet. Hyvä lopputulema, ei palvoja ja prinsessa vaan kuningas ja kuningatar. Kohtapuoliin lähdetään kesäksi kalareissuun. Se on ihan kuinka asiansa järjestää, metsähän vastaa juuri niin kuin sinne huudetaan.

Vierailija
51/54 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää kun mies on muuten tosi mukavan oloinen. Laittoi heti Tinderin kiinni kun alettiin treffailla , puhuu yhteisestä tulevaisuudesta jne.

Mistä tiedät että "laittoi tinderin kiinni"? Pelimiehet poistaa aina matchin kun ovat saaneet puhelinnumeron; näin nainen ei näe milloin mies on siellä paikalla/päivittää profiilia.

Tunnetko käsitteen "future-faking"? Kannattaa tutustua.. myös hyvin tyypillinen pelimiestaktiikka.

Ja näin p1llu-uber on saatu viritettyä toimimaan ja nainen tulee tilauksesta kotiovelle.

Vierailija
52/54 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niistä aiemmista suhteista ei tullut mitään vaikka miehet ovat sua palvoneet? Oletko vastavuoroinen? 

Toinen "palvova" suhde kaatui siihen etten voinut sitoutua niin pian kuin halusin, toinen ikäeron takia.  Kahden muun kanssa olikin vuosien parisuhde.

Tämä selittää. Palvovat tyypit ovat olleet sinuun ihastuneita. Itse et ole ollut heihin.

Nykyinen on kanssasi kotiin kannetum römpsäpalvelun takia. Sitten harmittaa, jos palvelu ei toimikaan. Häneen puolestaan sinä taidat olla ihastunut, muuten etsisit paremman.

Vierailija
53/54 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon pihatiehen meiräm miäs panosti pari tonnia. Hyvä tuli.

Vierailija
54/54 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo antanut hänelle? Jos et, tee se viimeisen päälle niin eiköhän ne herrasmiehen elkeet ala löytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme