Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon mies panostaa teihin alkuvaiheessa?

Vierailija
12.05.2024 |

Mua on jäänyt mietityttämään tämä. Mies on pyytänyt kahville ja lounaalle, luokseen syömään ym. Mutta ei esim ikinä tarjoa kyytiä tms, ei laita "palvovia" tai hempeitä viestejä, ihan mukavia, oli kiva tavata ja odotan näkemistäsi viestejä kuitenkin.

Kun kerran en mennyt hänen luokseen (bussilla, mulla ei ole autoa!) ja hänen piti tulla minun lähettyvilleni ja hakea mut, oli nyreissään.

Olen äimämä. Aiemmat miehet olisivat vaikka hakeneet kuun mulle ja treffeillekin ovat ajaneet 300-500km ihan vain että pääsisivät viemään mut illalliselle.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa eukoista on nykyään täysin arvottomia huåria ja niitä pitää kohdella sellaisena.

Ihan kiinnostaa sinun määrittely tälle h-sanalle? Minä olen ollut tasan 2 miehen kanssa seksisuhteessa ja molemmat olivat vuosien parisuhteita.

-ap

Vierailija
22/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa eukoista on nykyään täysin arvottomia huåria ja niitä pitää kohdella sellaisena.

Painu sinä huåripukki vttuun. Sinunkaltaisilla miehillä ei tee mitään. Sun päälle syljetään custasn ja paskotaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että käyttäydytään ketjussa asiallisesti, jookosta, lapset. Nimittelyt ja sellaiset voi jättää hiekkalaatikolle.

Vierailija
24/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit aiemmin nuorempana paremman näköinen, joten miehet kokivat silloin halua panostaa sinuun enemmän. 

Kyllä minä ainakin miehenä panostan paljon enemmän kauniiseen naiseen, kuin tavis naiseen. 

Nämä todella paljon panostavat miehet olivat kylläkin tapailusuhteita viimeisen vuoden sisällä.. että tuskin niin pian olen rupsahtanut. 

-ap

Vierailija
25/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan, että käyttäydytään ketjussa asiallisesti, jookosta, lapset. Nimittelyt ja sellaiset voi jättää hiekkalaatikolle.

Ei hiekkalaatikkossakaan varmaaan noin rumaa kielenkäyttöä.

Vierailija
26/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaahan tuo, jos nyt ei voi treffeille hakea niin mitähän tekee kun seurustelunne vakinaistuu? Taidat joutua syöttämään lusikalla vieressä :D

Vierailija
27/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähintään kerran kuussa täytyy ruusu naiselle ostaa.

Vierailija
28/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit aiemmin nuorempana paremman näköinen, joten miehet kokivat silloin halua panostaa sinuun enemmän. 

Kyllä minä ainakin miehenä panostan paljon enemmän kauniiseen naiseen, kuin tavis naiseen. 

Ulkonäkö edellä ja edelleen sinkku. Niin sitä pitää.

Parisuhdeasioita saa valita, kuten haluaa.

Totta kai. Mutta miksi mennä treffeille ylipäätään sellaisen ihmisen kanssa, johon ei halua panostaa? Ai niin. Miehillä vastaus on aina se sama.

Kyllä mä ainakin miehenä olen ollut monillakin sellaisilla treffeillä, joilla sitä naista ei kiinnostanut panostaa tippaakaan. Tullaan paikalle verkkareissa, selataan kännykkää, keskustelu on naisen puolelta tasoa "joo, ei, emmä tiiä".

En tule ikinä ymmärtämään miksi nämä naiset edes vastasivat treffikutsuuni myöntävästi, kun selkeästi heillä ei ollut minkäänlaista kiinnostusta minua kohtaan. 

Vierailija
29/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö edellä ja edelleen sinkku. Niin sitä pitää.

Juuri näin. Tapailetko muuten itse useinkin rumia miehiä? 

Kiinnostavia miehiä. Yksikään ei ole ollut mikään kalsarimalli. Kuinka niin?

Oletko koskaan elämässäsi tapaillut rumaa miestä? 

Minä voin sivusta sanoa, että nuorena seurustelin muutaman vuoden niin ruman miehen kanssa, että meille jopa kerran yksi mies kadulla tokaisi, että noin kaunis nainen ja noin ruma mies. Kaikkea ihmiset kehtaavatkin puhua.

Vierailija
30/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En panosta kumppaniehdokkaaseen yhtään sen enempää kuin mitä luonnostaan tulee. Toki ilmaisen kiinnostukseni, mutten rupea palvomaan.

Jotkut prinsessasyndroomaiset odottavat enemmän. Sitten löytävätkin jonkun sellaisen. Mutta kun arki koittaa, eikä enää ollakaan, kuten AP ilmaisi, alkuvaiheessa, niin mitäpä sitten tapahtuu? Jos prinsessa odottaa palvonnan jatkuvan ikuisesti, tuloksena voi olla katkeroitunut noita-akka.

Vierailija
31/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää kun mies on muuten tosi mukavan oloinen. Laittoi heti Tinderin kiinni kun alettiin treffailla , puhuu yhteisestä tulevaisuudesta jne.

Vierailija
32/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljonko kiinnostaa. Jos oisin tuo mies niin ei paljon kinostelisi.

Vierailija
33/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niistä aiemmista suhteista ei tullut mitään vaikka miehet ovat sua palvoneet? Oletko vastavuoroinen? 

Vierailija
34/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niistä aiemmista suhteista ei tullut mitään vaikka miehet ovat sua palvoneet? Oletko vastavuoroinen? 

Samaa jäin itsekin ihmettelemään. Aiemmat miehet ovat olleet AP:ta kohtaan tosi huomioivia, ja silti AP ei ole heidän kanssaan, vaan tämän miehen kanssa joka ei huomioi häntä juuri ollenkaan? 

Nice guys finish last, ilmeisesti...

Vierailija
35/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sekin panostusta, että AP on julkisilla raahautunut pitkästä matkasta miehen luokse monta kertaa. Mies on säästänyt aikaa, kun hänen ei ole tarvinnut itse matkata julkisilla tai hakea ap:ta ennen kuin vasta nyt.

Vierailija
36/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittoi heti Tinderin kiinni kun alettiin treffailla

Oletko aivan varma? Mätsin poisto ei tarkoita, etteikö Tinderöisi sun selän takana.

Vierailija
37/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noe en kyllä ajaisi yhdenkään naisen takia 300 km. Tulkoon taksilla.

Vierailija
38/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sekin panostusta, että AP on julkisilla raahautunut pitkästä matkasta miehen luokse monta kertaa. Mies on säästänyt aikaa, kun hänen ei ole tarvinnut itse matkata julkisilla tai hakea ap:ta ennen kuin vasta nyt.

Niin ja tämä häiritsee aloittajaa koska häntä pitäisi palvoa... Ei kuulosta siltä että panostaminen olisi aloittajalle vastavuoroinen asia. 

Vierailija
39/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen "palvova" suhde kaatui siihen etten voinut sitoutua niin pian kuin halusin, toinen ikäeron takia.  Kahden muun kanssa olikin vuosien parisuhde.

Vierailija
40/54 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis moisen miekkosen matkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi