Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso unohti äitienpäivän, pitäisikö loukkaantua

Vierailija
12.05.2024 |

Puoliso ei ole muistanut ollenkaan koko äitienpäivää. Ei onnitteluja, ei kahvia, ei kukkasia. Ei mitään. Normaali sunnuntai.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun lapsilla on varmaan kurjaa, kun he niin mielellään toivottaisi sinulle hyvää äitienpäivää, mutta eivät voi, kun sinulle tulee paha mieli.

En tietääkseni puhunut mitään lapsista, vaan siitä että emme mieheni kanssa ostele toinen toisillemme turhaa krääsää sen takia että kalenteriin on kirjoitettu joku päivä. Lapstkin silti saattavat tuoda sen valkovuokkakimpun yhtä hyvin vaikka viikko äitienpäivän jälkeen koska tietävät että se ilahduttaa minua enemmän jos he tekevät sen spontaanisti, ei siksi että koko muukin Suomi tekee niin samalla kellonlyömällä. Miksi vain sinun tapasi juhlia on se oikea?

Kukaan muu ei ole puhunut turhan krääsän ostamisesta paitsi sinä. Sinun kommentista nyt saa vaikutelman, että vihaat äitienpäivää ja sitä, että joku toivottaa sinulle hyvää äitienpäivää. Suututko myös syntymäpäiväonnitteluista? Onnitteletko itse lapsiasi syntymäpäivinä vai ohitatko ne hiljaisuudessa? Kakkua tai lahjaa lastesi on turha odottaa, nehän on vain markkinamiesten keksintöä ja turhaa krääsää.

Vierailija
82/95 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun lapsilla on varmaan kurjaa, kun he niin mielellään toivottaisi sinulle hyvää äitienpäivää, mutta eivät voi, kun sinulle tulee paha mieli.

En tietääkseni puhunut mitään lapsista, vaan siitä että emme mieheni kanssa ostele toinen toisillemme turhaa krääsää sen takia että kalenteriin on kirjoitettu joku päivä. Lapstkin silti saattavat tuoda sen valkovuokkakimpun yhtä hyvin vaikka viikko äitienpäivän jälkeen koska tietävät että se ilahduttaa minua enemmän jos he tekevät sen spontaanisti, ei siksi että koko muukin Suomi tekee niin samalla kellonlyömällä. Miksi vain sinun tapasi juhlia on se oikea?

Kukaan muu ei ole puhunut turhan krääsän ostamisesta paitsi sinä. Sinun kommentista nyt saa vaikutelman, että vihaat äitienpäivää ja sitä, että joku toivottaa sinulle hyvää äitienpäivää. Suututko myös syntymäpäiväonnitteluista? Onnittelet

En kai ole sanonut vihaavani äitienpäivää? Enkä ole sanonut että lapsia ei juhlittaisi. En vaan arvosta sitä jos MIEHENI tuo minulle kukkia sen takia että nyt on toukokuun toinen sunnuntai. Ennemmin haluan ne kukat vaikka tiistaina syyskuun toinen päivä, ihan siksi että hän rakastaa minua. Sinulle saa miehesi leipoa kakkua ja muistaa ihan koska tahansa, miksi sinua häiritsee se jos minä en sitä samaa arvosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainonnalta ei kyllä kukaan voi välttyä, etteikö tietäisi milloin äitienpäivä on 

Vierailija
84/95 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan muu ei ole puhunut turhan krääsän ostamisesta paitsi sinä. Sinun kommentista nyt saa vaikutelman, että vihaat äitienpäivää ja sitä, että joku toivottaa sinulle hyvää äitienpäivää. Suu

Nyt haisee katkeralta. Miksei mies voisi muistaa vaimoaan sekä äitienpäivänä että jonain satunnaisena tiistaina? Juhlat ja niihin liittyvät tavat ovat osa kulttuuria, olleet sitä varmaan siitä asti kun ihmislaji on määritelty nykyisen kaltaiseksi. On ihan ok olla juhlimatta, mutta junttia ärsyyntyä siitä että muut haluavat ne kukkaset merkkipäivänä. Vaikka saisivat niitä muutenkin.

Vierailija
85/95 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt haisee katkeralta. Miksei mies voisi muistaa vaimoaan sekä äitienpäivänä että jonain satunnaisena tiistaina? Juhlat ja niihin liittyvät tavat ovat osa kulttuuria, olleet sitä varmaan siitä asti kun ihmislaji on määritelty nykyisen kaltaiseksi. On ihan ok olla juhlimatta, mutta junttia ärsyyntyä siitä että muut haluavat ne kukkaset merkkipäivänä. Vaikka saisivat niitä muutenkin.

Te täällä tunnutte ärsyyntyvän siitä että minä en kaipaa muistamisia kalenterin mukaan. Kuten sanoin niin te saatte juhlia ihan rauhassa, mutta minua ärsyttää se että minua haukutaan pick me girliksi sen takia jos sanon että en kaipaa joululahjojakaan. Ne johtaa vaan turhan krääsän ostelemiseen puolin ja toisin, ennemmin haluan jotain oikeasti tarpeeseen jonain muuna kuin kalenterin mukaisena juhlapäivänä.

Vierailija
86/95 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te täällä tunnutte ärsyyntyvän siitä että minä en kaipaa muistamisia kalenterin mukaan. Kuten sanoin niin te saatte juhlia ihan rauhassa, mutta minua ärsyttää se että minua haukutaan pick me girliksi sen takia jos sanon että en kaipaa joululahjojakaan. Ne johtaa vaan turhan krääsän ostelemiseen puolin ja toisin, ennemmin haluan jotain oikeasti tarpeeseen jonain muuna kuin kalenterin mukaisena juhlapäivänä.

En tiedä kukaan joka arvostaisi krääsää. Sen tarpeeseen tulevan ja mieluisan lahjan voi ostaa myös jouluna. Pakko ei toki ole.

Vierailija
87/95 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kukaan joka arvostaisi krääsää. Sen t

Jos sen tarvitsee kolme viikkoa ennen joulua niin mikä ihmeen järki on odottaa että kalenterissa lukee 24. päivä? Se että väkisin ostetaan jotain juuri silloin 24. päivä tai äitienpäivä johtaa taas nimenomaan siihen turhan krääsän ostelemiseen, en minä ainakaan tarvitse mitään montaa kertaa vuodessa, kaikkea on jo.

Vierailija
88/95 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuntuu pahastuvan siitä, jos oma puoliso marketissa kädessään huomaa, että onpa ihmisillä paljon kukkia ja kas, täällähän on myynnissä vaikka miten paljon kukkia ja onpa näissä valinnanvaraa. Sitten mies huomaa, että tuossapa on erityisen kauniita kukkia, vaimo varmaan ilahtuu ja päättää ostaa ne. Kotona vaimo pahoittaa mielensä ja suuttuu, että miksi sinä ostit kukat nyt, kun on äitienpäivä etkä syyskuun toisena tiistaina, kun valikoimaa on vähän. Samoin joululahjoja ei voi antaa jouluna kuten muut tekee vaan ehkä joskus helmikuussa.

Vierailija
89/95 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on mahdotonta unohtaa äitienpäivä, paitsi jos asuu kellarissa poistumatta sieltä moneen viikkoon.

Äitienpäivää mainostetaan tv:ssä, lehdissä, kaupoissa... Jos joku ei muista äitienpäivää, se ei halua muistaa äitiä.

Vierailija
90/95 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan muu ei ole puhunut turhan krääsän ostamisesta kuin sinä. Yhtään mitään ei tarvitse ostaa, mutta se ei tarkoita sitä, että juhlapäivä ohitetaan kokonaan. Varsinkin lapsille pitää opettaa toisten huomioimista. Ei ole kiva, jos äiti näyttää nyrpeää naamaa, kun lapsi yrittää ilahduttaa.

Vierailija
91/95 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on mahdotonta unohtaa äitienpäivä, paitsi jos asuu kellarissa poistumatta sieltä moneen viikkoon.

Äitienpäivää mainostetaan tv:ssä, lehdissä, kaupoissa... Jos joku ei muista äitienpäivää, se ei halua muistaa äitiä.

Tämä. Nauraisin jos olisin äiti ja lasteni isä sössöttäisi äitienpäivänä että unohtui. 

Sitten pakkaisin kamani. Ei enää koskaan suhteeseen jossa toista mitätöidään jopa jättämällä merkkipäivät huomiotta.

Vierailija
92/95 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puolison pitäisi huomioida äitienpäivä, ethän ole sen äiti??

Mistä näitä kommentteja tulee? Millainen ihminen kuvittelee että äitienpäivänä vain lasten on tarkoitus muistaa äitiä? Isä hoitaa muistamiset etenkin kun lapset ovat pieniä, ja fiksut miehet vielä sen jälkeenkin. Jeesus mitä junttiporukkaa.

Ja sössön sössön!

Vierailija
93/95 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, aina kannattaa loukkaantua. On se elämä niin paljon mukavampaa sillä tavalla.

Vierailija
94/95 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lapselliset ihmiset loukkaantuvat merkkipäivän sivuuttamisesta.

Vierailija
95/95 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää parempi: anoppilaan kutsuttu puoliso ja lapsi kakulle, siellä myös puolison veli lapsensa sekä EXÄNSÄ kanssa. Mua ei kutsuttu. Reilu peli.

Ja ei saa kuulemma pahoittaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi