Puoliso unohti äitienpäivän, pitäisikö loukkaantua
Puoliso ei ole muistanut ollenkaan koko äitienpäivää. Ei onnitteluja, ei kahvia, ei kukkasia. Ei mitään. Normaali sunnuntai.
Kommentit (95)
Huvittavaa tai pikemminkin surullista kuinka monen mielestä äitienpäivä on vain omien äitien muistamiselle pyhitetty. Äiti se puolisonkin lapsien äiti on!
Vierailija kirjoitti:
Ei se kovin monimutkaista ajatusketjua vaadi: äitienpäivä --> tänään juhlistetaan äitejä --> puolisoni on äiti. Vai että pitää miehille nykyään erikseen sanoa, että haluaa äitienpäivänä kakkua. Pitääkö myös kertoa, että haluaa joululahjan, vai onko se edes itsestäänselvä asia?
Toivotonta miesainesta tämä palsta täynnä, onko ihan tosissaan liiaksi vaadittu että joskus kävisi päässään läpi jonkun ajatuksen, ilman että puoliso pitää kädestä ja kertoo, miten kuuluu toimia päivänä, jolloin maailmanlaajuisesti juhlitaan äitejä.
Minä olen nainen. Enkä tosiaan odota saavani joululahjaakaan. Meidän perheessä ei ole tapana ostella väkisin asioita toinen toisillemme ihan vaan sen takia että kalenteri käskee. Sen sijaan voidaan ihan normaalina tiistaina ostaa toiselle jotain jos tulee mieleen jotain mistä ajattelee hänen pitävän. Ei siis kannata pitää asioita itsestäänselvyyksinä kun i
Miten tästä tulikin vahvat pick me -vibat.
Koska miehes ei ole lapses isä, ei sen pidä sua juhlistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kovin monimutkaista ajatusketjua vaadi: äitienpäivä --> tänään juhlistetaan äitejä --> puolisoni on äiti. Vai että pitää miehille nykyään erikseen sanoa, että haluaa äitienpäivänä kakkua. Pitääkö myös kertoa, että haluaa joululahjan, vai onko se edes itsestäänselvä asia?
Toivotonta miesainesta tämä palsta täynnä, onko ihan tosissaan liiaksi vaadittu että joskus kävisi päässään läpi jonkun ajatuksen, ilman että puoliso pitää kädestä ja kertoo, miten kuuluu toimia päivänä, jolloin maailmanlaajuisesti juhlitaan äitejä.
Minä olen nainen. Enkä tosiaan odota saavani joululahjaakaan. Meidän perheessä ei ole tapana ostella väkisin asioita toinen toisillemme ihan vaan sen takia että kalenteri käskee. Sen sijaan voidaan ihan normaalina tiistaina ostaa toiselle jotain jos tulee mieleen jotain mistä ajattelee hänen pitävän. Ei siis kannata pitää asioita itsestäänselvyyksinä kun i
Useimmilla ei onneksi ole niin surullinen perhe-elämä, että pidetään normaalina sitä, ettei saa joululahjaa. Voin arvata, että sinä kuitenkin ostat lapsille ja miehelle lahjat, olet ainoa joka ei saa mitään? Ja pidät sitä vielä jonain normaalina? Kyllä se on normi, että äitienpäivänä muistetaan perheen äitiä, tällaisista erityisjärjestelyistä jossa äiti ignoorataan on tuskin sovittu erikseen, jos ap on asiasta murheissaan.
Elä sinäkään isänpäivä onnittele.
Vierailija kirjoitti:
Tää päivä, sen täydellinen ignooraaminen, vaikuuttaa jatkossa siihen että meillä ei myöskään vietetä isänpäivää.
Upea suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet naimisissa lapsesi kanssa?
Taattu av vastaus. Olen sitten vissiin tyhmä idiootti kun odotan että päivänä jolloin on tapana muistaa äitejä puolisokin huomioisi. Vissiin liikaa vaadittu.
Miksi hän muistaisi jos tapana on muistaa äitejä?
No vaikka siksi että olen äiti? Tulen perheestä jossa kaikkia äitejä on ollut tapana huomioida mutta ilmeisesti av raati pitää itsestäänselvänä että ei tarvitse ainakaan omaa puolisoaan.
Jotenkin sukurutsaista porukkaa vai miksi muuten huomioida niitä joita asia ei koske?
Eihän puoliso ole lapsi eikä äiti.
Kaupallinen tyhjänpäiväinen juhla. Vain itsekeskeinen narsisti odottaa jotain erityishuomiota. Äitienpäivä on joka päivä, ihan kuin isänpäiväkin.
Useimmilla ei onneksi ole niin surullinen perhe-elämä, että pidetään normaalina sitä, ettei saa joululahjaa. Voin arvata, että sinä kuitenkin ostat lapsille ja miehelle lahjat, olet ainoa joka ei saa mitään? Ja pidät sitä vielä jonain normaalina? Kyllä se on normi, että äitienpäivänä muistetaan perheen äitiä, tällaisista erityisjärjestelyistä jossa äiti ignoorataan on tuskin sovittu erikseen, jos ap on asiasta murheissaan.
Meillä kaikilla ei ole niin surullinen perhe-elämä että sen onnellisuutta mitattaisiin aikuisten ihmisten lahjojen määrällä, arvolla tai päivällä jolloin niitä annetaan, vaan onnellisuuteen vaikuttaa vähän vähemmän materialistiset asiat. Lapset on tietysti asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Kaupallinen tyhjänpäiväinen juhla. Vain itsekeskeinen narsisti odottaa jotain erityishuomiota. Äitienpäivä on joka päivä, ihan kuin isänpäiväkin.
Äitienpäivä on toukokuun toinen sunnuntai, se ei ole joka päivä, vaan kerran vuodessa. Sekä yksi epäkaupallisimmista juhlista, itse askarreltuja kortteja ja tienvarresta kerättyjä valkovuokkoja. Jos muistat äitiäsi ja lastesi äitiä joka päivä, tosi hyvä juttu, mutta veikkaan että et, kun et muista äitienpäivänäkään, vaan haukut narsistiksi.
On täällä palstalla paljon sivistymättömiä moukkia muuta ei voi sanoa.
Luulisi, että jokainen rakastava mies, joka on nähnyt mitä hänen puolisonsa on joutunut kestämään odottaessaan ja synnyttäessää parin yhteisiä lapsia, Todellakin haluaisi huomioida hänen äitienpäivänä.
Ilmeisesti, jos joillekin on pikkuriikkisellä lusikalla annettu, ei voi edes pienellä kauhalla odottaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää päivä, sen täydellinen ignooraaminen, vaikuuttaa jatkossa siihen että meillä ei myöskään vietetä isänpäivää.
Upea suhde.
Eikö olekin. Tai siis upea mies mulla. Ja aivan upean miehen mallin antaa pojallemme. Not. Pakkohan meidän on lopettaa myös isänpäivät ettei lapsestamme kasva sellaista mulkeroa että vaatii itse (sitten joskus aikanaan) isänpäivän muttei tajua muistaa lapsensa äitiä.
Tätä ketjua lukiessa alkaa vee-käyrä nousemaan teitä ääliö femakoita kohtaan. Olen kuitenkin itsekin nainen! Valitatte joka asiasta, mikään ei riitä, kaikkien pitäisi elää ja olla kuten te elämän määrittelette. Erilaiset toiminta tavat te lyttäätte, koska kuvittelette, että omassa päässänne kehittämänne "haarojen väli määrittelee kaiken elämässä"- ideologia on hulluuden puolella. En yhtään ihmettele palstan miehien inhoa naisia kohtaan, jos olette parisuhteessanne tuollaisia kajahtaneita omaan haarojen väliin tuijottavia narsisteja!.
Tietysti hyvä olisi antaa malliesimerkkiä lapsille läheisen ihmisen huomioinnista ja kunnioituksesta. Loukkaantumiseen en ota kantaa.
Miehesi voi myös kyseisellä käytöksellä viestittää, ettei myöskään häntä tarvitse huomioida ja kunnioittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taattu av vastaus. Olen sitten vissiin tyhmä idiootti kun odotan että päivänä jolloin on tapana muistaa äitejä puolisokin huomioisi. Vissiin liikaa vaadittu.
No vaikka siksi että olen äiti? Tulen perheestä jossa kaikkia äitejä on ollut tapana huomioida mutta ilmeisesti av raati pitää itsestäänselvänä että ei tarvitse ainakaan omaa puolisoaan.
Oletko hänen äitinsä? Miksi pitäisi huomioida kaikkia äitejä?
Kalenterissa on äitienpäivä, ei siis äidinpäivä! Muistetaan äitejä, omien lasten äitejä, isoäitejä, lastenlasten äitejä. Normaalien hyvien tapojen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hänen äitinsä? Miksi pitäisi huomioida kaikkia äitejä?
Kalenterissa on äitienpäivä, ei siis äidinpäivä! Muistetaan äitejä, o
Onko kaikki äidit ansainneet kiitosta ja ylistystä? Esimerkiksi vaikka tapetun pienen Milo-pojan äitikin? Riittääkö se juhlan aiheeksi että on onnistunut puskemaan pienen ihmisen jalkojensa välistä maailmaan? Vai vaadittaisiinko hyvään äitiyteen vähän jotain muutakin? Oman äitini tiedän hänen ansaitsevan kaiken kunnian, häntä juhlin. Naapurin Liisan äitiystaidoista en voi tietää mitään, se jätettäköön hänen omien lapsiensa arvioitavaksi.
Minä olen nainen. Enkä tosiaan odota saavani joululahjaakaan. Meidän perheessä ei ole tapana ostella väkisin asioita toinen toisillemme ihan vaan sen takia että kalenteri käskee. Sen sijaan voidaan ihan normaalina tiistaina ostaa toiselle jotain jos tulee mieleen jotain mistä ajattelee hänen pitävän. Ei siis kannata pitää asioita itsestäänselvyyksinä kun ihmisillä voi olla kovin erilaisia tapoja ja ajatuksia.