Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso unohti äitienpäivän, pitäisikö loukkaantua

Vierailija
12.05.2024 |

Puoliso ei ole muistanut ollenkaan koko äitienpäivää. Ei onnitteluja, ei kahvia, ei kukkasia. Ei mitään. Normaali sunnuntai.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet naimisissa lapsesi kanssa?

Vierailija
2/95 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taattu av vastaus. Olen sitten vissiin tyhmä idiootti kun odotan että päivänä jolloin on tapana muistaa äitejä puolisokin huomioisi. Vissiin liikaa vaadittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on lastesi isä, niin kyllä. 

Vierailija
4/95 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taattu av vastaus. Olen sitten vissiin tyhmä idiootti kun odotan että päivänä jolloin on tapana muistaa äitejä puolisokin huomioisi. Vissiin liikaa vaadittu.

No normaalisti muistaa, mutta Suomi on täynnä tyyppejä, jotka eivät muista. Se on surullista. 

Vierailija
5/95 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän muistaisi jos tapana on muistaa äitejä?

Vierailija
6/95 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia?

Vierailija
7/95 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et sinä ole puolisosi äiti!

Vierailija
8/95 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka siksi että olen äiti? Tulen perheestä jossa kaikkia äitejä on ollut tapana huomioida mutta ilmeisesti av raati pitää itsestäänselvänä että ei tarvitse ainakaan omaa puolisoaan. 

Vierailija
9/95 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

L O L 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
10/95 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoitus ei ole katoavaa kansanperinnettä.

Vierailija
11/95 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka siksi että olen äiti? Tulen perheestä jossa kaikkia äitejä on ollut tapana huomioida mutta ilmeisesti av raati pitää itsestäänselvänä että ei tarvitse ainakaan omaa puolisoaan. 

Oletko hänen äitinsä? Miksi pitäisi huomioida kaikkia äitejä? 

Vierailija
12/95 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Luulin että tämä on perushuomaavaisuutta. Itse olen aina huomioinut puolisoa isänpäivänä. Mutta ei kai sitten. olen kai sitten vähän tyhmä, sen te ainakin olette tehneet selvästi naureskelullanne ja alapeukuillanne. Hyvää äitienpäivää kaikille.

Vierailija
13/95 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Luulin että tämä on perushuomaavaisuutta. Itse olen aina huomioinut puolisoa isänpäivänä. Mutta ei kai sitten. olen kai sitten vähän tyhmä, sen te ainakin olette tehneet selvästi naureskelullanne ja alapeukuillanne. Hyvää äitienpäivää kaikille.

Jos et edes osaa itse päättää pitäisikö sinun loukkaantua vaan sinun pitää kysyä asiasta palstalta, niin kyllä, olet aika yksinkertainen.

Vierailija
14/95 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se AP edelleen on tapana. Tällä palstalla suurimmassa äänessä on aina ilkeimmät.

Vierailija
15/95 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää päivä, sen täydellinen ignooraaminen, vaikuuttaa jatkossa siihen että meillä ei myöskään vietetä isänpäivää. 

Vierailija
16/95 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et edes osaa itse päättää pitäisikö sinun loukkaantua vaan sinun pitää kysyä asiasta palstalta, niin kyllä, olet aika yksinkertainen.

Tuli jo selväksi että olen yksinkertainen. Kiitos kommentistasi ja toivottavasti sinulla on mukava päivä.

Vierailija
17/95 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hänen pitäisi osata lukea ajatuksiasi ja tietää että toivoisit että teidän perheessä toimitaan samoin? Vaikka se ei heidän perheessään olisi ollut tapana?

Vierailija
18/95 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hänen pitäisi osata lukea ajatuksiasi ja tietää että toivoisit että teidän perheessä toimitaan samoin? Vaikka se ei heidän perheessään olisi ollut tapana?

Ei se kovin monimutkaista ajatusketjua vaadi: äitienpäivä --> tänään juhlistetaan äitejä --> puolisoni on äiti. Vai että pitää miehille nykyään erikseen sanoa, että haluaa äitienpäivänä kakkua. Pitääkö myös kertoa, että haluaa joululahjan, vai onko se edes itsestäänselvä asia?

Toivotonta miesainesta tämä palsta täynnä, onko ihan tosissaan liiaksi vaadittu että joskus kävisi päässään läpi jonkun ajatuksen, ilman että puoliso pitää kädestä ja kertoo, miten kuuluu toimia päivänä, jolloin maailmanlaajuisesti juhlitaan äitejä. 

Vierailija
19/95 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se nyt vaan kuuluu isänkin muistaa äitienpäivänä lastensa äitiä. Varsinkin kun lapset on pieniä niin isän tehtävä se on muistaa lasten kanssa äitiä. Eihän ne lapsetkaan koskaan opi mitään juhlapäiviä viettämään jos niitä ei koskaan vietetä. 

Vierailija
20/95 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun mielestä vaadi kovin isoa ajatustenlukua että huomioi toista. En edes odota mitään lahjoja tai palveluksia vaan ihan vaan ois kiva jos vaikka edes sanoisi että hyvää äitienpäivää.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän