Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen keksii syitä ettei tarvi seksiä harrastaa

Vierailija
12.05.2024 |

Tekeekö naiset usein sitä että loukkaantuu pienistäkin asioista tai keksii syyn ressata jotakin vain sen takia ettei tarvi seksiä harrastaa kumppanin kanssa?

Meillä tällainen käytäntö. Tehdään mitättömästä asiasta iso tai ressataan vaikka seuraavan viikon kaupassa käyntiä niin paljon ettei seksi kiinnosta. Kaikki on normaalia siihen asti kun koskettaa vaikka  reiden sisäpintaan ja se saa naisen sanomaan että jokin mieltä painaa. Jos ei muuta niin väsymys. Meillä tämä läpinäkyvää. Vaikka ei olisi ollut seksiä pariin kuukauteen niin syy löytyy. Yksin ollessa masturboi mutta ei oman miehen kanssa tunnu seksi kiinnostavan. Silloin kun vielä oli seksiä harvakseltaan  niin viimeisillä kerroilla teeskenteli orgasmin. Kyllä tullut turhautunut ja loukattu olo että keksii syitä mutta itsetyydyttää kuitenkin. 

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä olen muutamassa pitemmässä suhteessa aina saanut pillua ihan milloin olen itse halunnut. Ihan vaikka joka päivä kun n. 45 vielä pystyi.Onko miehessä jotain vikaa jis nainen ei anna?

Vierailija
82/90 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololooloo :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on naisten elämän tarkoitus lastensaannin jälkeen.

Vierailija
84/90 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.2 vuotta kuivilla. Vikaa olen hakenut kyllä itsestäni ja kysellyt sitä. Peti hommissa olen kyllä todella ruosteessa ja kun sauma kävi muutama vuosi sitten niin jännitys ja paineet oli sen verran suuret että pelkäsin että pumppu leikkaa kiinni. Olo oli kuin ensikertalaisella. Rehellisyyden nimissä lapsen syntymisen jälkeen keräsin muutaman kilon ja silloin mietin että olisiko kysymys siitä, maha katosi kyllä salilla mutta ei vaikuttanut haluttavuuteen ja maha on kyllä palannut vuosien saatossa. Toki en varsinaisesti ollut mikään kärpäs sarjalainen kun pappi sanoi aamen. Aikaisempi kommentoi hygieniasta mutta sekin on kyllä kohdillaan. Näistä kehon muutoksista viellä mainitakseni, niin ei se vaimokaan enään mikään prisessa varsinaisesti ole. Vähän ikävästi sanottu mutta kumminkin totuus. Tämä ei tosin ole kyllä vaikuttanut mitenkään omaan suhtautumiseen näihin läheisyys ja seksi asioihin. Mutta mitä todennäköisemmin olet kumminkin oikeassa tästä "vika" asiasta, ehkäpä kysäsen uudelleen josko takana olisi kumminkin jokin piiloitettu salaisuus tai totuus mitä vaimo ei ole kehdannut sanoa. Tsemppiä kanssa kaikille jotka painivat näiden asioiden kanssa.

Vierailija
85/90 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.2 Vuotta kuivilla. En ole varma oliko kommentti .kerran viikossa. suunattu minulle, mutta en oikein näe että se olisi hyvä tapa lähestyä asiaa. Koska haluan että minua halutaan, niin vaatimuksen asettaminen seksille ei oikein täytä tätä tarvetta. Jälleen rehellisyyden nimissä vuosia sitten turhautuneena kokeilin tämän tyyppistä ässää vetää hihasta minkä jälkeen tapahtui kyllä välitön herääminen painostuksesta. Tämä asia keskusteltiin läpi huolellisesti. Onnekseni tämän painostuksen alla ei harjoitettu seksiä koska tuntisin kyllä olevani vähempi ihminen jos näin olisi käynyt. Tämäkin kokemus on voinut tietysti "arpeuttaa" vaimoa ja jattää jälkensä tulevaisuuteen. Onnekseni vaimolla on kanttia sanoa takaisin näistä älynväläyksistä mitkä on johtanut minun henkilökohtaiseen kasvamiseen ja kypsymiseen ihmisenä. Tästä tapauksesta nyt on kulunut kumminkin yli kymmenen vuotta. Pariterapiassa ollaan käyty vuosia sitten missä terapeutti totesi että kaikki vaikuttaa olevan mallillaan. Silloin oli viellä läheisyyttäkin tietyssä määrin jota nykyään määriteltäisiin pitkittyneeksi kuivaksi kaudeksi. Painostuksesta ei tule kuin se kuuluisa päänsärky ja kuivakausi jos semmoista kaipaa. Niin kuin aikaisemmin sanoin niin tosiaan vika voi hyvinkin löytyä peilistä, pitää varmaan kumminkin tarkastella omaa toimintaa hieman tarkemmin. 

Vierailija
86/90 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.2 Vuotta kuivilla. En ole varma oliko kommentti .kerran viikossa. suunattu minulle, mutta en oikein näe että se olisi hyvä tapa lähestyä asiaa. Koska haluan että minua halutaan, niin vaatimuksen asettaminen seksille ei oikein täytä tätä tarvetta. Jälleen rehellisyyden nimissä vuosia sitten turhautuneena kokeilin tämän tyyppistä ässää vetää hihasta minkä jälkeen tapahtui kyllä välitön herääminen painostuksesta. Tämä asia keskusteltiin läpi huolellisesti. Onnekseni tämän painostuksen alla ei harjoitettu seksiä koska tuntisin kyllä olevani vähempi ihminen jos näin olisi käynyt. Tämäkin kokemus on voinut tietysti "arpeuttaa" vaimoa ja jattää jälkensä tulevaisuuteen. Onnekseni vaimolla on kanttia sanoa takaisin näistä älynväläyksistä mitkä on johtanut minun henkilökohtaiseen kasvamiseen ja kypsymiseen ihmisenä. Tästä tapauksesta nyt on kulunut kumminkin yli kymmenen vuotta. Pariterapiassa ollaan käyty vuosia sitten missä terapeutti

Miehissä on ilmeisesti eroja ja naisissa. Itse olisin lähtenyt tai hakenut vierasta vaimon sen tiedostaen, jos vaimoni ei olisi halunnut alkaa haluamaan seksiä. Jos hän ei ymmärtäisi, että parisuhteessa molemmat ovat vastuussa toistensa tyydyttämisestä. Siten jos vaikka itse ei haluttaisi, niin täytyy haluta tyydyttää puoliso tämän halutessa. Tämä tunnetusti nostaa omiani haluja kun näkee toisen nauttivan. Jos sekään ei puolisoa kiinnosta, vaan yksipuolisesti ei suostu haluamaan, on suhde ohi. Suhde olisi ohi heti siinä vaiheessa kun toinen ilmoittaa kantansa seksittömyyteen. Ei ole mitään järkeä jäädä itsekkaan ihmisen kanssa, joka ei edes halua sinua, eikä siten edes rakasta vaikka kuinka valehtelisi.

Vierailija
87/90 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että vaimo ei halua sinua seksuaalisesti, joko seksi ei ole hänelle hyvää tai vetovoimaa ja kemiaa ei enää ole.  Tekosyitä keksitää koska tätä on vaikea sanoa kumppanille suoraan koska siitä varmasti kumppani pahoittaa mielensä. Itselle kävi näin pitkässä avioliitossa, seksi kumppanin kanssa ei kiinnostanut sitten yhtään ja kosketus tuntui epämiellyttävältä ja ahdistavalta. Seksuaalisissa haluissani ei ollut mitään puutosta, niitä sitten toteutin itsetyydytyksellä ja lopulta erosimme. Nykyisen kumppanin kanssa ei ole ollut mitään tarvetta vältellä seksiä  päivittäin haluan. 

Vierailija
88/90 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki te miestä syyttävät, kysymys. Miksi haluton nainen ei avaa suutaan ja kerro että mikä mättää? Eikö haluttomalla naisella kuitenkin ole teidän mielestänne seksuaalisia haluja?!

Mies on taatusti kysynyt vaimoltaan useita kertoja sitä mikä mättää.

Teidän kaikkien mielestä haluttomuus on pelkkä reaktio miehen toimiin. Jo se kertoo kaiken siitä kuinka vähän te oikeasti tunnette ihmisiä, ja kuinka ylimielisiä olette.

Kukaan tässä maailmassa ei ole telepaatti.

Koska on todella vaikea sanoa toiselle että kosketuksesi ahdistaa, en halua sinua seksuaalisesti ollenkaan. 

Ja niin ikävää kuin se varmasti onkin niin minun halut kyllä ovat linkissä.miehen toimiin. Itse en kiihotu ja halua "muuten vaan" tai visuaalisesti vaan oma seksuaalisuuteni herää minun huomiomisesta naisena, hyvänä pitämisestä, turvallisuuden tunteesta, ja tunteesta että olen erityinen. Jos mies ei tätä tarjoa, ei haluni myöskään herää. Onneksi itsellä on mies joka haluaa rakastaa ja näyttää sen ja vaalii naiseuttani. Seksiä on paljon tekosyitä ei yhtään. 

Vierailija
89/90 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän koettaa vihjata sinulle, että voisit käydä vieraissa.

Vierailija
90/90 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nainen jotenkin jäänyt lapsen tasolle, koska ei tee asialle mitään? Ei ole aikuisen käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi