Nainen keksii syitä ettei tarvi seksiä harrastaa
Tekeekö naiset usein sitä että loukkaantuu pienistäkin asioista tai keksii syyn ressata jotakin vain sen takia ettei tarvi seksiä harrastaa kumppanin kanssa?
Meillä tällainen käytäntö. Tehdään mitättömästä asiasta iso tai ressataan vaikka seuraavan viikon kaupassa käyntiä niin paljon ettei seksi kiinnosta. Kaikki on normaalia siihen asti kun koskettaa vaikka reiden sisäpintaan ja se saa naisen sanomaan että jokin mieltä painaa. Jos ei muuta niin väsymys. Meillä tämä läpinäkyvää. Vaikka ei olisi ollut seksiä pariin kuukauteen niin syy löytyy. Yksin ollessa masturboi mutta ei oman miehen kanssa tunnu seksi kiinnostavan. Silloin kun vielä oli seksiä harvakseltaan niin viimeisillä kerroilla teeskenteli orgasmin. Kyllä tullut turhautunut ja loukattu olo että keksii syitä mutta itsetyydyttää kuitenkin.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te olette parisuhteissa sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät halua seksiä ollenkaan tai eivät ainakaan halua teitä seksuaalisesti? Etsikää kumppani, joka haluaa.
Kun on menty naimisiin, on sitouduttu olemaan yhdessä myötä- ja vastamäessä. Kun vaimo ensimäisen kerran ilmaisee haluttomuuttaan, eihän sitä voi olla heti eroamassa, myymässä taloa ja miettiä lasten hoitoviikkoja. Ensisijaisesti yritän miehenä ratkoa ongelman mikä vaimoa hiertää. Mulla vaimo ei vaan avautunut ja sanonut sitä oikeaa syytä. Korjasin niitä vääriä syitä, mitä vaimo kertoi tekosyinä. Tietysti mikään ei auttanut ja tilanne paheni hiljalleen kuin huomaamatta vuosien saatossa.
No kuinka monta vuotta tuollaista mielestäsi pitää katsella? Minä en ainakaan itse olisi missään olosuhteissa valmis antamaan sellaista lupau
Samaa mieltä. Tietysti pitkissä liitoissa tulee ala-ja ylämäkiä. Himokkaampia ja haluttomampia ajanjaksoja. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että asian jatkuessa suhteettoman pitkään ja jomman kumman osapuolen onnettomuuden vallatessa alaa, tulisi pysyä suhteessa hamaan loppuun asti. Se on tietenkin jokaisen itse määriteltävä mikä on se aika jonka kokee kohtuulliseksi sinnitellä. Jokaisella on vain(nykykäsityksen mukaan valtaosassa maailmaa) yksi elämä ja jokainen tietysti päättää itse miten sen viettää.
Itse olen ollut naimissa 15 vuotta ja viimeiset 2 vuotta kokenut toisen osapuolen haluttomuutta. Olen itse päättänyt, että toivon että tilanne muuttuu ja paranee sillä välin kun lapset vielä pieniä. Siihen asti siis odotan, toivon ja yritän kunnes he lentävät pesästä. Siihen ei montaa vuotta kuitenkaan enää ole. Jos tilanne ei siihen mennessä muutu, on aika tehdä liiton suhteen radikaalimpia päätöksiä. Mutta jokainen tosiaan tekee mitä itse parhaakseen kokee.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuolla lailla toimii mies. Hänellä on mielikuvitus rajaton, kun pitäisi keksiä syy, miksei halua seksiä. Ei ole halunnut nyt jo kahteen vuoteen.
Kysy häneltä että missä sinulla on mennyt vikaan. Onko jokin asia jäänyt tekemättä tjsp.
Ei mene tasan. On biologinen imperatiivi, että suvullisesti lisääntyvillä urokset ovat orientoituneita paritteluun ja naaraat sen kontrollointiin. Eihän asia muuten menisi esimerkiksi prostituution kohdalla niin, että naisten myymälle seksille on suunnilleen ääretön kysyntä siinä, missä ilmiötä ei toiseen suuntaan ole. Jos mies haluaisi myydä seksiä, niin parasta on pukeutua hameeseen ja peruukkiin, minkä jälkeen asiakkaita löytyy toisista miehistä. Miehille seksuaalisuus on pakonomaista, mikä antaa naisille asiassa yliotteen. Näin sen kuuluu elukoilla mennäkin. Tämä ei ole siis mikään moraalinen kannanotto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te olette parisuhteissa sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät halua seksiä ollenkaan tai eivät ainakaan halua teitä seksuaalisesti? Etsikää kumppani, joka haluaa.
Kun on menty naimisiin, on sitouduttu olemaan yhdessä myötä- ja vastamäessä. Kun vaimo ensimäisen kerran ilmaisee haluttomuuttaan, eihän sitä voi olla heti eroamassa, myymässä taloa ja miettiä lasten hoitoviikkoja. Ensisijaisesti yritän miehenä ratkoa ongelman mikä vaimoa hiertää. Mulla vaimo ei vaan avautunut ja sanonut sitä oikeaa syytä. Korjasin niitä vääriä syitä, mitä vaimo kertoi tekosyinä. Tietysti mikään ei auttanut ja tilanne paheni hiljalleen kuin huomaamatta vuosien saatossa.
No kuinka monta vuotta tuollaista mielestäsi pitää katsella? Minä en ainakaan itse olisi mi
Itse olen ollut naimissa 15 vuotta ja viimeiset 2 vuotta kokenut toisen osapuolen haluttomuutta. Olen itse päättänyt, että toivon että tilanne muuttuu ja paranee sillä välin kun lapset vielä pieniä. Siihen asti siis odotan, toivon ja yritän kunnes he lentävät pesästä. Siihen ei montaa vuotta kuitenkaan enää ole. Jos tilanne ei siihen mennessä muutu, on aika tehdä liiton suhteen radikaalimpia päätöksiä. Mutta jokainen tosiaan tekee mitä itse parhaakseen kokee.
No vielä on toivoa. Vaimoni oli aika passiivinen ja suht haluton seksiin 42-vuotiaaksi. Elin välillä kohtuullisessa, välillä keskitason puutteessa. Sen jälkeen taikaiskusta muuttui valtavan himokkaaksi. Syynä oli varmaan se, kun lapset kasvoi sen verran isoiksi, ettei äidin rooli ollut enää tärkeä. Myös joku ikäkriisi. Naiset asettaa itselleen paineita ja rooleja perhe-elämässä, jotka rajoittaa heitä. Miehet on rennompia eikä ota paineita lasten hyvinvoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Toisissa parisuhteissa myös naiset saa mitä haluaa. Sun vaimosi ei saa, koska naintiorkkua et pysty tarjoamaan. Voit syytellä pillua, jos haluat mutta syy on sun tekemisessä. Jos nainen on tottunut naintiorkkuihin, niin ei sille mikään sormetus enää kelpaa.
Joten mars peilin eteen ja kissa pöydälle. Pillua et edes saa enää kostumaan. Herää jo, että SINÄ olet se ongelma. Lopeta tuo vätystely. Ehkäpä vaimosi on aistinut sun piilohomoutesi ja halu on alkanut sammua. Siitäkin kannattaisi keskustella. Mutta eihän sulla rohkeus siihen riitä. Vässykkä.
Aika vaikea on naintiorkun antamista treenata, kun yhtään tilaisuutta ei ole tullut viiteen vuoteen. Samanlaista on kuin aloituksessa, mutta on meillä keskusteltu asiasta. Vaimo sanoo, että ehkä ei vaan ole kiinnostunut seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuinka monta vuotta tuollaista mielestä
Miehiä ei usein kiinnosta lainkaan omat lapsensa, saati jonkinlaisen suhteen rakentaminen niihin. Kaikki on naisen kontolla.
Että orkkuja pitäis antaa? Mun vaimo on ainakin syyllistänyt minua siitä että tyydyttämällä hänet yritän manipuloida häntä antamaan minulle seksiä uudestaan. Tulee ikään kuin olo että on minulle jotain velkaa.
No kai sinäkin mieluummin käyttäisit omaa kättäsi, jos et kumppanin kanssa saa. Jos seksi olisi kivaa ja johtaisi ei-teeskenneltyyn orgasmiin, asiat voisi olla toisin. Tuo on toki vaan arvaukseni, kysy suoraan vaimolta mikä mättää ja mitä tehdä.
Ei ole reilua ap:ta kohtaan tuo homma. Hermo olisi jo itsellä mennyt. Jos en olisi varattu niin tulisit kesälomalla minun luo ja saisit joka päivä vaikka kahdesti jos siltä tuntuisi. Pääsisit täysylläpitolomalle ja minä saisin pitää sinnuu kaltoinkohdeltua hyvänä. Laittaa ruokaa, leipoa, lämmittää puusaunaa ja imeä kassit tyhjäksi siinä sivussa.
Nmr. 51 jatkaa. Me ollaan alle nelikymppisiä ja oltu yhdessä 20 vuotta. Seksiä on ja paljon. Mies jaksaa vieläkin päivittäin, ei ikä paina 😅😅 Toki minä koitan häntä hyvänä pitää ja hoitaa, sen verran ihana mies on.
Vierailija kirjoitti:
No kai sinäkin mieluummin käyttäisit omaa kättäsi, jos et kumppanin kanssa saa. Jos seksi olisi kivaa ja johtaisi ei-teeskenneltyyn orgasmiin, asiat voisi olla toisin. Tuo on toki vaan arvaukseni, kysy suoraan vaimolta mikä mättää ja mitä tehdä.
Nope. Valitsen kyllä aina jonkinlaisen läheisyyden rakastamani ihmisen kanssa ennemmin kuin runkkaamisen. Oman vaimon kanssa seksi päättyy hänen orgasmiinsa, sillä sen jälkeen hänellä ei ole haluja jatkaa seksiä kanssani. Jos minä en ole ehtinyt saamaan orgasmia tuossa, niin jää saamatta. Ei tulisi silti mieleen kieltäytyä seksistä siksi, että on mahdollista jäädä siinä vaille orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Että orkkuja pitäis antaa? Mun vaimo on ainakin syyllistänyt minua siitä että tyydyttämällä hänet yritän manipuloida häntä antamaan minulle seksiä uudestaan. Tulee ikään kuin olo että on minulle jotain velkaa.
Minä olisin tuossa vaiheessa kyllä sanonut, että menen tyydyttämään jotain toista naista joka osaa tyydyttämistään arvostaa. Vähemmästäkin menee halut tyydyttää toinen jos toinen ei kerran oikeasti haluaisi minua. Minulla ollut alusta lähtien parisuhteen ehto se, että se kestää niin kauan, kuin puoliso minua haluaa ja haluaa, että tyydytän hänet.
Minulla on tässä taas kokeilu meneillään kuinka kauan menee että nainen älyää tehdä itse aloitteen kun olen niin lopen kyllästynyt pakkeihin. jospa malttaisin olla tällä kertaa itse sortumatta ehdotteluihin. Pistin päivämäärän muistiin ja näemmä huomenna tulee kuukausi täyteen ilman seksiä :/ M42
Vierailija kirjoitti:
Päänsärky on hyvä aina.
Ja kun on häät pidetty niin alkaa päänsärky johon Burana ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tässä taas kokeilu meneillään kuinka kauan menee että nainen älyää tehdä itse aloitteen kun olen niin lopen kyllästynyt pakkeihin. jospa malttaisin olla tällä kertaa itse sortumatta ehdotteluihin. Pistin päivämäärän muistiin ja näemmä huomenna tulee kuukausi täyteen ilman seksiä :/ M42
Kuukausi on amatöörien puuhastelua, 90 prosentilla tuon ikäisistä on kuukauden tai useammankin taukoja seksissä. Sitten voi puhua ongelmista kun seksivälit mitataan vuosissa. Varustaudu henkisesti siihen että naisen aloitteita ei tule, vaan on oikein tyytyväinen seksittömään elämään kämppäkaveruksina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päänsärky on hyvä aina.
Ja kun on häät pidetty niin alkaa päänsärky johon Burana ei auta.
Ja höpö höpö 🙄🙄🙄
Minä olen 38-vuotias nainen ja halut kasvaa vuosi vuodelta. Aika paljon täällä yleistetään ikävään sävyyn 😕 Noistakin aloitteiden teoista... Mieheni ei juurikaan tehnyt aloitteita. Pyytää piti eikä oikein siltikään. Jotenkin tuntuu ujostelevan, tms. Tositoimissa ei onneksi ujostele 😁
Minulle ikä on tuonut lisää nautintoa seksiin, itsevarmuutta ja niitä halujakin.
-se aloittajan lomaa suunnitellut
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 38-vuotias nainen ja halut kasvaa vuosi vuodelta. Aika paljon täällä yleistetään ikävään sävyyn 😕 Noistakin aloitteiden teoista... Mieheni ei juurikaan tehnyt aloitteita. Pyytää piti eikä oikein siltikään. Jotenkin tuntuu ujostelevan, tms. Tositoimissa ei onneksi ujostele 😁
Minulle ikä on tuonut lisää nautintoa seksiin, itsevarmuutta ja niitä halujakin.
-se aloittajan lomaa suunnitellut
Meillä vaimo on kieltänyt minulta aloitteet, koska kokee sen painostavana, mutta tekee itse aloitteita seksiin, ja aina suostun niihin. Tästä tulee vähän ikävä maku suuhun, ja ollaankin koitettu purkaa, miksi hän kokee aloitteeni painostuksena. Hän sanoo, että kokee syyllisyyttä, jos kieltäytyy seksistä, ja silloin hän suostuu seksiin, vaikkei haluaisi, mistä jää paska fiilis. Olen koittanut opettaa hänelle, ettei hänen kuulu tuntea syyllisyyttä, ja minä en jää sitä suremaan, jos hän kieltäytyy. Jos hän kieltäytyy, teen vain sitten jotain muuta. Hän on nyt suostunut kokeilemaan sitä, että minäkin teen aloitteita, mutta hän suostuu seksiin vain jos itsekin haluaa. Seksiä meillä on kyllä sopivasti pari kertaa viikossa muutenkin.Yksi ilta ehdotin seksiä ja hän jäi ehdotustani tuskailemaan. Koitin helpottaa hänen oloaan menemällä nukkumaan, jotta hän ei ryhtyisi seksiin vasten tahtoaan. Hän vapautui ajatuksistaan ja harrastettiin hyvää seksiä puolen tunnin päästä. Naiset on monimutkaisia olentoja.
No kuinka monta vuotta tuollaista mielestäsi pitää katsella? Minä en ainakaan itse olisi missään olosuhteissa valmis antamaan sellaista lupausta, että jään loppuelämäkseni parisuhteeseen, joka ei vastaa sitä, mitä parisuhteelta haluan. Mutta toki jos joku haluaa itsensä tuolla tavalla sitoa, niin siitä vaan. Sitten elää onnettomana elämänsä loppuun.