Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen pitää olla aina vähintään 10 cm pitempi kun nainen valitsee miehen kumppaniksi?

Vierailija
11.05.2024 |

Eikö nainen kehtaa kulkea itseään lyhyemmän miehen kanssa tai samanpituisen kanssa?

Kommentit (81)

41/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pidä 😎 

Vierailija
42/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä juttu, kuinka japanilaiset naiset pitävät minua sopivan mittaisena, mutta suomalaisille naisille ei kelpaa mikään. T. 168 cm pitkä mies

Mun mies on sua lyhyempi. Mulla on aina ollut lyhyitä miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keskipituinen nainen menee yhteen keskipituisen miehen kanssa, niin yleensä se pituusero on reilut 10cm.

Naisten keskipituus on n. 166cm ja miesten 180.

Tiedän kyllä paljon lyhyitäkin miehiä, jotka ovat parisuhteessa, joten en näe mikä tässä on ongelma?

Vierailija
44/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia on ihan yksinkertainen. Nainen tuntee itsensä rumaksi lyhyen miehen kanssa. Kolumbiassa naiset sanoi ettei joku 165 cm kelpaa naiselle koska kukaan ei vaan hyväksy sitä ja naisen itsetunto romuttuu.

AI Esko Eerikäinenkin kitjoittelee tänne. Täällä taitaa viihtyä kaikkien medioiden toimittajat.

Oletko sama idari jolle Aasia on pelkästään Thaimaa ja siellä asuu vain baarityttöjä?

Vierailija
45/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen vastaus: pitempi kumppani tuntuu hyvältä, nolottaisi näyttää pikkumiestä tutuille ja pienillä miehillä on oletettavasti pieni.

Oma kumppanini on n. 10 senttiä pitempi. Kevyemmässä suhteessa meni vähän lyhyempikin, kun ei tarvinnut näyttää muille.

Vierailija
46/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän 7cm korkoja niin kyllä saman pituinen mies näyttäisi hieman kornilta.

Vierailija
47/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaan aina viehättynyt pitkistä miehistä. Järjellä ajateltuna tiedän että se on irrelevantti asia parisuhteessa mutta jostain liskoaivoista se varmaan kumpuaa. Ihan kuten käsittääkseni joillain miehillä se että naisen tulee olla hoikka että ottaa eteen. Koska biologia. 

Oma mies on ihan täydellinen mulle sekä ulkoisesti että sisäisesti. 

Vierailija
48/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut Tabu sarjan eka jaksoa? Lyhytkasvuinen mies ja normaali pituinen nainen ja neljä lasta

49/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi tuollaista kriteeriä antaa kun olen 179cm pitkä. Mulle on ok, jos mies ei sentään ole minua päätä lyhyempi.

Vierailija
50/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on kivaa olla miestä lyhempi. On kiva halata ja olla kainalossa. Kyse ei ole kehtaamisesta.

Vierailija
51/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on oltava naista isompi pystyäkseen pitämään naisen paremmin kurissa.

Vierailija
52/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vaan aina viehättynyt pitkistä miehistä. Järjellä ajateltuna tiedän että se on irrelevantti asia parisuhteessa mutta jostain liskoaivoista se varmaan kumpuaa. Ihan kuten käsittääkseni joillain miehillä se että naisen tulee olla hoikka että ottaa eteen. Koska biologia. 

Ero on se, että naiset voivat julkisesti arvostella lyhyitä miehiä ja kertoa kriteereistään, mutta miehet eivät.

Vierailija
53/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla 10cm pidempi. Lähtökohtaisesti suurin osa miehistä on kyllä pidempikin, koska olen 160cm. Sen olen kyllä huomannut, että itsestä tuntuu oudolta jutella itseni pituisen miehen kanssa, kun en ole tottunut siihen, että kasvot on samalla korkeudella. Sitä tapahtuu niin harvoin.

Vierailija
54/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero on se, että naiset voivat julkisesti arvostella lyhyitä miehiä ja kertoa kriteereistään, mutta miehet eivät.

Jaa. En mielestäni kritisoi lyhyitä jos kerron viehättyväni pitkistä. 

Vierailija
55/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. En mielestäni kritisoi lyhyitä jos kerron viehättyväni pitkistä. 

Pituushan ei ole ainoa kriteeri sinullakaan, vaan niitä on seitsemän muutakin:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Vierailija
56/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos mies haluaa naisen olevan 10 kiloa kevyempi, niin siitäkös raivo repeää

Vierailija
57/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos mies haluaa naisen olevan 10 kiloa kevyempi, niin siitäkös raivo repeää

Kokemuksesta voin kertoa, että pelkkä normaalipainon toivominen on saanut ison lauman naisia raivoon.

Vierailija
58/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin hetken miehen kanssa joka oli vain 9cm minua pitempi. Sentistä oli kiinni, jouduin jättämään tuon takia.

Vierailija
59/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä juttu, kuinka japanilaiset naiset pitävät minua sopivan mittaisena, mutta suomalaisille naisille ei kelpaa mikään. T. 168 cm pitkä mies

Mun mies on juuri pituisesi kuten itsekin. Rakstelu on parasta samanpituisen miehen kanssa. Nuorena kokeilin pitkiäkin, mutta ei sytytä.

Olen tuon mieheni kanssa  ollut yli 50 v.

Vierailija
60/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Nyt selvisi miksi nimimerkki M28 on niin kovin fanaattinen japanilaisten naisten suuntaan. M28 itse sen myöntää viestissään; hän ei kelpaa suomalaisille naisille. M28 on lyhyt hukkapätkä, mutta koska japanilaiset ovat häntäkin vielä lyhyempiä, niin japanilaisille tuo hukkapätkä kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä