Miksi miehen pitää olla aina vähintään 10 cm pitempi kun nainen valitsee miehen kumppaniksi?
Eikö nainen kehtaa kulkea itseään lyhyemmän miehen kanssa tai samanpituisen kanssa?
Kommentit (81)
Höpö höpö. Ihan oon valinnut itseäni lyhyempiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Ihan oon valinnut itseäni lyhyempiäkin.
Ja sinkku olet kuitenkin.
Silloin kun asia alkoi olla ajankohtainen, suurin osa oli kasvanut minusta ohi kauan sitten ja minä olin lopettanut kasvamasta pituutta jo alakoulussa.
Asia on ihan yksinkertainen. Nainen tuntee itsensä rumaksi lyhyen miehen kanssa. Kolumbiassa naiset sanoi ettei joku 165 cm kelpaa naiselle koska kukaan ei vaan hyväksy sitä ja naisen itsetunto romuttuu.
Naisella on eläimen vaistot ja tarvitsee ison uroksen turvakseen.
Vierailija kirjoitti:
Asia on ihan yksinkertainen. Nainen tuntee itsensä rumaksi lyhyen miehen kanssa. Kolumbiassa naiset sanoi ettei joku 165 cm kelpaa naiselle koska kukaan ei vaan hyväksy sitä ja naisen itsetunto romuttuu.
Yksinkertainen? Tuo vaatii jotain naisen logiikkaa.
Joo joo älämölö vaan jatkuu..............
Kun keskimittainenkin mies on minua 14 cm pidempi, todennäköisyys yli 10 cm:n on suuri.
Karismaattinen pieni tai iso mies saa seuraa. Jos on täysin puhumaton harmaahiiri joka keskittyy kavereihinsa, on vaikea seukata.
Siksi kun tuntuisi oudolta, jos mies olisi lyhyempi tai samanmittainen. Tuntisin itseni isoksi korstoksi.
Minulle sopisi hyvin lyhyt mies. t:kilttinainen
Miehen ei pidä olla 10cm pidempi.
Naisella on eläimen vaistot ja tarvitsee ison uroksen turvakseen.
Bruce Lee oli jotain 170 +cm pitkä,olis hakannut jokaisen ukon vaakatasoon planeetalla muutamassa sekunissa,se siitä miehen pituudesta.
Kaiken pituisia miehiä lyhyempiä naisia on aina.
Pituus on usein komeaa miehellä, sori siitä. 10-15 cm pituusero on optimi, ei tarvitse kurkotella mutta toinen on kuitenkin selkeästi pidempi.
Juu olen saanut kyllä pakit 160 cm naisilta ja ne on sanonut että vain 175 cm kelpaa. Minä olen 166 cm itse. Yks nainen kysyi netissä pituuttani ja sanoin sen niin se haukkui että 166 cm mies on todella ruma ja oikein raivosi että ei mitenkään kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, ovat kuitenkin aika lyhyitä Kolumbiassa. Ja monissa muissakin Etelä-Amerikan maassa.
Naisen tuttavat luulee että lyhyt mies oli naisen lapsi.