Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen pitää olla aina vähintään 10 cm pitempi kun nainen valitsee miehen kumppaniksi?

Vierailija
11.05.2024 |

Eikö nainen kehtaa kulkea itseään lyhyemmän miehen kanssa tai samanpituisen kanssa?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos mies haluaa naisen olevan 10 kiloa kevyempi, niin siitäkös raivo repeää

Kokemuksesta voin kertoa, että pelkkä normaalipainon toivominen on saanut ison lauman naisia raivoon.

Kokemuksesta voin kertoa, että edes normaalipaino ei kelpaa miehille. Pitäisi olla laiha, jopa anorektinen. Samaan aikaan mies vetää suupielet rasvassa hampurilaista ja ihmettelee, että etkö sä halua ottaa hampurilaista....

Vierailija
62/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pituus ole miehessä olennaista.

Ja moni pitkä nainen suorastaan toivoo että mies olis vähän lyhyempi jotta jälkeläiset olisivat lähellä normaalipituutta. Keskimääräinen pituus lienee käytännössä vähän helpompaa. Ei tarvitse erikoismittaisia vaatteita jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä juttu, kuinka japanilaiset naiset pitävät minua sopivan mittaisena, mutta suomalaisille naisille ei kelpaa mikään. T. 168 cm pitkä mies

No niin. Nyt selvisi miksi nimimerkki M28 on niin kovin fanaattinen japanilaisten naisten suuntaan. M28 itse sen myöntää viestissään; hän ei kelpaa suomalaisille naisille. M28 on lyhyt hukkapätkä, mutta koska japanilaiset ovat häntäkin vielä lyhyempiä, niin japanilaisille tuo hukkapätkä kelpaa.

Ja sinä olet ottanut elämäntehtäväksesi naljailla hänelle ominaisuudesta jolle hän ei voi yhtään mitään? Et taida olla aikuinen vielå.

Vierailija
64/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 166 cm ja mieheni 169 cm. Eli ollaan käytännössä samanpituiset. Ei se ole koskaan ainakaan minua vaivannut. 

Vierailija
65/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos mies haluaa naisen olevan 10 kiloa kevyempi, niin siitäkös raivo repeää

Kokemuksesta voin kertoa, että pelkkä normaalipainon toivominen on saanut ison lauman naisia raivoon.

Kokemuksesta voin kertoa, että edes normaalipaino ei kelpaa miehille. Pitäisi olla laiha, jopa anorektinen. Samaan aikaan mies vetää suupielet rasvassa hampurilaista ja ihmettelee, että etkö sä halua ottaa hampurilaista....

Höpöhöpö. Naisilla normaalipaino on oikeasti pullukka ja kun nainen sanoo, että on muodokas, niin on järkyttävä ihratankki.

Vierailija
66/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen, että naiset haluavat keskimäärin n. 17cm pidemmän puolison. Saattoi olla 13cm myös, mutta selvästi enemmän kuin 10cm pidempi mielellään.

Lyhyetkin miehet ovat lyhyita naisia pidempiä, eli ei tämän pitäisi olla ongelma.

Vierailija
67/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi joitakin miehiä ärsyttää niin kovasti naisten pituusvaatimukset. Onhan miehilläkin monenlaisia ulkonäkövaatimuksia. Aivan samalla tavalla, kuin moni mies pitää feminiinisistä kasvonpiirteistä, moni nainen pitää pitkistä miehistä. Ja osa luonnollisesti on eri mieltä, kuin keskiverto.

Vierailija
68/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä, kuin miehet haluaa naisen olevan hoikka.

Vierailija
69/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pituudella ole mitään merkitystä - en pidä pitkistä miehistä.

Aika harvoin tapaan miehiä, jotka ovat minua lyhyempiä.

N 160

Vierailija
70/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suurin ihastukseni oli 159 cm pitkä, itse olen 170 cm. Valitettavasti hän ei halunnut seurustella vaan ghostasi minut. Viehätyn muutenkin itseäni lyhyemmistä miehistä.

Vierailija
71/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä juttu, kuinka japanilaiset naiset pitävät minua sopivan mittaisena, mutta suomalaisille naisille ei kelpaa mikään. T. 168 cm pitkä mies

No niin. Nyt selvisi miksi nimimerkki M28 on niin kovin fanaattinen japanilaisten naisten suuntaan. M28 itse sen myöntää viestissään; hän ei kelpaa suomalaisille naisille. M28 on lyhyt hukkapätkä, mutta koska japanilaiset ovat häntäkin vielä lyhyempiä, niin japanilaisille tuo hukkapätkä kelpaa.

Ja sinä olet ottanut elämäntehtäväksesi naljailla hänelle ominaisuudesta jolle hän ei voi yhtään mitään? Et taida olla aikuinen vielå.

M28 on tehnyt täällä palstalla aiemmin monesti selväksi, ettei pidä suomalaisista naisista. Japanilaisia naisia sen sijaan suorastaan jumaloi, ja neuvoo palstan miehiä kokeilemaan myös japanilaista. Olen siis ihan aikuinen, totesin vain että nyt se syy löytyi miksi M28 haukkuu suomalaisia ja kehuu japanilaisia. 

Vierailija
72/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa edes heille. Japanissa on naisia sen verran vähemmän, kuin miehiä, että voivat kuoria kermat päältä. Tuo M28 on aivokääpiö, joka on käynyt Japanissa vain unissaan.

Vierailija
73/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet ovat yleensä naisia pidempiä ja isompia. Siinä se vastaus, on normaalia että mies on pitempi kuin nainen. 

Vierailija
74/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on mieltymys eikä vain viehäty lyhemmistä, niin minkäs sille voi.

Vierailija
75/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte tehdä hallaa lapsillenne. Otatte esim 20cm pidemmän miehen ja huomaatkin, että tytär on myös 20cm pidempi. Siinä hyvä sitten etsiä sopivaa puolisoa.

Vierailija
76/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo 10 cm ero ole edes paljoa. Esim. jos olet vaikkapa 170 cm paikkeilla niin kuitenkin on jonkin verran naisia jotka olisi tuon 10 cm lyhyempi. Toki jos on ihan poikkeuksellisen lyhyt mieheksi (tyyliin 155 cm paikkeilla) niin sitten voi olla vaikeaa mutta harva mies on oikeesti noin lyhyt, ainakaan tässä maassa. Jos puhuttaisiin 20-30 cm erosta niin sitten olisi vaikeampaa

Vierailija
77/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian voi ajatella niinkin, että kun olen 175 cm nainen, niin lyhyemmät miehet eivät ole kiinnostuneet minusta. Miehet ovat olleet 177-185 cm, mutta en ole kokenut syytä olla katkera että lyhyemmät eivät ole halunneet minua kumppaniksi.

Vierailija
78/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tavalliset naiset valitse miestä mistään isosta joukosta. Puolisoni on minua 10 cm pidempi. Me tutustuttiin toisiimme ensin kavereina, huomattiin että viihdytään yhdessä ja ihastuttiin, ja aloitettiin suhde. Ei siinä pituuksia kyselty. 

Olen ollut myös itseni pituisen miehen kanssa, ja hän naureskeli pituudelleni ja teki siitä ongelman. Miksi miehille ei kelpaa pitkä nainen?

Olen 175 cm pitkä ja kukaan ei ole koskaan sanonut, etten kelpaisi, eikä kukaan ole valittanut pituudestani.

Vierailija
79/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on samanmittainen niin automaattisesti sitä vertaa omaa kokoaan mieheen, mikä jo itsessään saa tuntemaan itsensä epänaiselliseksi vaikka siro olisi muutenkin :D Tää vaan mun mielipide.

N, 165cm

Vierailija
80/81 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet julkkis niin sitten ei niin väliä. Eikös esim. kaikki Tom Cruisen naiset ole olleet häntä pidempiä ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi