Miksi miehen pitää olla aina vähintään 10 cm pitempi kun nainen valitsee miehen kumppaniksi?
Eikö nainen kehtaa kulkea itseään lyhyemmän miehen kanssa tai samanpituisen kanssa?
Kommentit (81)
Kyllä ne mun miehet on aina ollu yli 20 cm mua pidempiä
Minä haluan mielummin hiukan lyhyemmän.
No siis musta on ihan fine, jos mies panostaa ulkonäköönsä enemmän ku nainen! 👍 Mut sillee järkevästi, eikä mikskään muovipojuks muuntautuen. 😅
Mun exä oli kyl semmonen, et aamulla ekana peilin eteen ja kampausta viilailee puol tuntii. Sit piti mennä ostaa aina viimesen muodin mukaset vaatteet. Lopulta se käytti naamaansa enemmän aikaa ja rahaa ku mä! 💸
Mut silti, kyl mä tykkään et mies pitää huolen ittestään. Kunhan se on vielki se sama äijä, eikä mikään "muotinukke". Mieluummin luonnollinen ja hyvin hoidettu ku teennäinen ja kiiltokuvapoika. 😊
Tosin siin on kyl puolensa, et jos kumppani on kauhee projekti itelleen, ni sit voi itekki "luistaa" vähä enemmän tost laittautumisestEi tarvii kilpailla samois piireissä, jos u knowhatimean! 😏
Se on jännä juttu, kuinka japanilaiset naiset pitävät minua sopivan mittaisena, mutta suomalaisille naisille ei kelpaa mikään. T. 168 cm pitkä mies
Sitten lässyttäisi koko ajan että voi miten söpö ja pieni. Hyvä poika. Hyvä.
Kaikki saa valita kumppaninsa niin kuin haluaa. Onko (lyhyt) ap saanut pakit joltain naiselta, joka olisi sopinut ap:n kriteereihin paremmin kuin joku muu? onpa harmi.
Sopiva pituusero on silloin kun nainen voi lutkuttaa seisten
Pidemmällä hormonit ovat miehekkäät naiseen verrattuna
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä juttu, kuinka japanilaiset naiset pitävät minua sopivan mittaisena, mutta suomalaisille naisille ei kelpaa mikään. T. 168 cm pitkä mies
Onneksi sulla on paljon japanilaisia naisia.
Ei pidä. Aviomieheni on kanssani samanpituinen, eikä haittaa yhtään, en tunne olevani yhtään vähemmän nainen.
N52
Vierailija kirjoitti:
Asia on ihan yksinkertainen. Nainen tuntee itsensä rumaksi lyhyen miehen kanssa. Kolumbiassa naiset sanoi ettei joku 165 cm kelpaa naiselle koska kukaan ei vaan hyväksy sitä ja naisen itsetunto romuttuu.
En olekaan ajatellut sitä koskaan näin päin. Aina vaan, että pitkä mies on seksikäs naisten mielestä. Kyse siis onkin siitä, että nainen kokee itsensä rumaksi, koska ei saanut pidempää miestä! Parinvalinnassa miehenä kaikki tunteet liittyvät naiseen, naisena kaikki tunteet liittyvät naiseen itseensä.
Naisen alkukantaiset vaistot haluavqt miehen, jonka uskovat olevan hyvä tappelemaan ja siten puolustamaan heitä. Siksi suosivat pitkiä miehiä.
Ei tavalliset naiset valitse miestä mistään isosta joukosta. Puolisoni on minua 10 cm pidempi. Me tutustuttiin toisiimme ensin kavereina, huomattiin että viihdytään yhdessä ja ihastuttiin, ja aloitettiin suhde. Ei siinä pituuksia kyselty.
Olen ollut myös itseni pituisen miehen kanssa, ja hän naureskeli pituudelleni ja teki siitä ongelman. Miksi miehille ei kelpaa pitkä nainen?
En ole koskaan käsittänyt sitä, että naisille on sallittu kertoa deittisovelluksissa ei alle 180cm, mutta miehet eivät saa ilmoittaa ei alle 70kg. Joo, siis molemmat vaateet aivan yhtä typeriä, koska rajataan aika heppoisin perustein mahdollinen oma ihminen pois, mutta miesten versiosta vedetään heti herneet nenään. Ja paino on vielä sellainen asia, mihin lähtökohtaisesti ihminen voi itse vaikuttaa.
Olen nainen ja voisin hyvin kuvitella olevani suhteessa lyhyemmän miehen kanssa. Osaan kyllä huolehtia itsestäni eikä minun tarvitse käpertyä jonkun karhun kainaloon tunteakseni olevani turvassa. Minulla on myös sen verran hyvä itsetunto, että en hae puolisosta statusta tai parannusta omakuvalleni. Toki, tarvitsen myös hyvän itsetunnon omaavan puolison eli myöskään mies ei saa jäädä oman pituusajattelunsa vangiksi.
Nykyinen puoliso on keski-mitaltaan lyhyehkö ja selkeästi lyhyempi kuin minä korkkareilla. Puolisoni ei ole koskaan surkuteltu pituuttaan tai ajatellut että se rajoittaisi hänen pariutumista, vaikka kaikki hänen kaverinsa ovat lähtökohtaisesti 15cm häntä pidempiä.
Koska tämä on (vielä) vapaa maa, kaikki saavat viehättyä mistä haluavat. Minä mieluummin ottaisin 168cm/65kg miehen kuin 190cm/100kg miehen, mutta koska loppupeleissä pään sisus on se tärkein, en ikipäivänä torjuisi jälkimmäistä vain ulkonäön perusteella.
Suomalaisilla naisilla on surkea itsetunto joka ajaa etsimään virheitä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne mun miehet on aina ollu yli 20 cm mua pidempiä
Kyllä 20 cm on Miehen minimimitta.
Äippä48vee
Ex-mieheni on 174 ja minä 169 cm. Vähäinen pituusero kävi miehen itsetunnon päälle ja hän tunsi itsensä pieneksi rinnallani. Sanoi usein, että olisipa pitempi vaikka minua asia ei haitannut. Oli mustasukkainen ja alemmuuskompleksit vahvana. Sukulaisensa nimittelivät minua amatsooniksi. Jep.
Eron jälkeen olen tapaillut vain itseäni reilusti pitempiä miehiä, jottei ainakaan tarvi kuunnella itkua kokoerosta. Nykyinen mies on 192 cm.
Vierailija kirjoitti:
Ex-mieheni on 174 ja minä 169 cm. Vähäinen pituusero kävi miehen itsetunnon päälle ja hän tunsi itsensä pieneksi rinnallani. Sanoi usein, että olisipa pitempi vaikka minua asia ei haitannut. Oli mustasukkainen ja alemmuuskompleksit vahvana. Sukulaisensa nimittelivät minua amatsooniksi. Jep.
Eron jälkeen olen tapaillut vain itseäni reilusti pitempiä miehiä, jottei ainakaan tarvi kuunnella itkua kokoerosta. Nykyinen mies on 192 cm.
Naisille tyypillinen, raukkamainen tapa kääntää oma pinnallisuus miehen syyksi. Miehet eivät sentään ole niin raukkamaisia, että alentuisivat tuolle tasolle lässyttämällä samalla tavalla vaikka lihavista naisista.
"Joo kyllä mä muuten lihavan naisen haluaisin, mutta kun mun kokemuksen mukaan ne on mustasukkaisia ja vaikeita ihmisiä. En mä ulkonäön takia hoikkia suinkaan suosi."
AI Esko Eerikäinenkin kitjoittelee tänne. Täällä taitaa viihtyä kaikkien medioiden toimittajat.