Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopille vai omalle äidille

Vierailija
11.05.2024 |

Joo. Toki ei anopille äitienpv kylään.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihän pitäisi kutsua istumaan valmiiseen pöytään, eikä mennä sen luo aiheuttamaan vaivaa ja kuluja. Onko teitä edes kutsuttu, vai menettekö vain omin päin?

Vierailija
22/42 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniä just laitteli viestiä, että tulevat iltapäivällä, sanoin, että sori, olen hotellilomalla. Minä en halua miniää nurkkiini pyörimään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on onneksi fiksut lapset, tänä vuonna menen valmiiseen pöytään pojan perheen luo, tyttären perhe tulee myös. Ap on niitä typeriä ääliöitä, jotka menevät äitinsä ja anopin passattavaksi. Hyi! 

Vierailija
24/42 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitihän pitäisi kutsua istumaan valmiiseen pöytään, eikä mennä sen luo aiheuttamaan vaivaa ja kuluja. Onko teitä edes kutsuttu, vai menettekö vain omin päin?

Äiti viedään ulos syömään. 

Vierailija
25/42 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on onneksi fiksut lapset, tänä vuonna menen valmiiseen pöytään pojan perheen luo, tyttären perhe tulee myös. Ap on niitä typeriä ääliöitä, jotka menevät äitinsä ja anopin passattavaksi. Hyi! 

Menethän sinäkin tyttäresi kanssa muiden passattavaksi. 

Vierailija
26/42 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä joku menisi anopille äitienpäivänä?

Koska hän on lasten mummo ja miehen äiti eli tärkeä ihminen perheessä. 

Ei hän ole perheessä ollenkaan. Miehesi sukulainen vain.

Vierailija
27/42 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itsekin menet passattavaksi :) No me tuodaan ruokatarvikkeet ja kakut mukana ja laitetaan pöytä koreaksi päivänsankarille. Hän ei halua ravintolaan, joten tehdään sitten näin. 

Vierailija
28/42 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä itse menet passattavaksi, vaikka olet pelkkä sivuhenkilö ja pitäisi juhlia äitejä, ei mummoja.

Vierailija
29/42 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kävi eilen, ja menee tänään anoppilaan. Mulla on äitienpäivä joka ikinen päivä, se on yksi ja sama, jos jälkikasvu kävikin jo eilen. Ei ole päivästä kiinni mulla, en hirtä siitä itseäni "kun lapsi ei tullut tällaisena juhlapäivänä käymään". 

Vierailija
30/42 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omille vanhemmilleni mennään koska koko perhe viihtyy siellä hyvin. Loppuiltapäivästä pitkin hampain pakkokahville anopin luo, kuuntelemaan marinaa ja narinaa ja valitusta miten koko suku on hulluja.

Vierailija
31/42 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omille vanhemmilleni mennään koska koko perhe viihtyy siellä hyvin. Loppuiltapäivästä pitkin hampain pakkokahville anopin luo, kuuntelemaan marinaa ja narinaa ja valitusta miten koko suku on hulluja.

Onko aviopuoliso samaa mieltä äidistään kuin sinä?

Vierailija
32/42 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on puolison äiti. Äiti siis hänkin. En ymmärrä näitä äiti-anoppi vastakkainasetteluja. Jos ei halua olla miniä, niin silloin täytyy pysyä ilman miestä.

Vierailija
33/42 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta tilanne sama. Me ei tosin käydä edes kahvilla. Mies käy viemässä jonkun 5 € kukan, muu perhe odottaa autossa sen aikaa. Tämä siis mieheni ratkaisu tilanteeseen. Mun äiti asuu kaukana, ei nähdä häntäkään. Oman perheen kanssa lounaalle.

Vierailija
34/42 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoitaa anopin muistamisen, jos haluaa. Minä muistan omaa äitiäni.

Vierailija
35/42 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielsin poikaa perheineen tulemasta, olkoot kotonaan. Ei kuulemma käy, miniä haluaa tulla anoppilaan valittamaan, miten hirveää on, kun on pakko käydä kortti tuomassa.

Oletpa katkera, mikään ei kelpaa ei se että olisivat kotona eikä se että tulevat. Minä tein vaikean anopin niin että meni välit vuosiksi poikki, yli 10 vuotta meni, sen jälkeen ollaan oltu "onpas ilmoja pidellyt" väleissä.

Vierailija
36/42 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä itse menet passattavaksi, vaikka olet pelkkä sivuhenkilö ja pitäisi juhlia äitejä, ei mummoja.

Jotkut mummot vaan ovat sellaisia. Anoppini yrittää paistatella juhlakaluna jopa lastenlasten synttäreillä. 

Vierailija
37/42 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma on eka.

Miehen vai naisen oma?

Vierailija
38/42 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä joku menisi anopille äitienpäivänä?

Lasten ja miehen mukana. Siis perheenä. 

Vierailija
39/42 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se, mutta kun sille ei voi mitään, pakko pitää jonkinlaiset välit vielä.

Vierailija
40/42 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta olen käynyt anopin luona äitienpäivänä kakkukahvilla mieheni kanssa. Nyt ei tarvi enää mennä kun anoppi on hoitokodissa. Haikea olo vaikka ei anopin kanssa mitään bestiksiä ikinä oltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän