Aiheuttaako tekoripset roikkuvia luomia tulevaisuudessa?
Pohdin näiden laittoa, mutta käynyt mielessä, että aiheuttaako ne roikkuvat luomet myöhemmin, jos on oikein tuuheat ja painavat tekarit? Kellään tietoa jos on aiemmin ollut tekoripset eikä käytä enää? Tai huomannut laittojen välissä. Olen jo yli kolmekymppinen ja pohdin meneekö ulkonäön suhteen tuossa ojasta allikkoon?
Kommentit (60)
Ihon venyttäminen aiheuttaa ihon venymistä. Miettikää nyt esimerkiksi brassivahausta..
Huulitäytteihmiset noita ottaa eniten. Kaikki näyttävät samaa kuvaa tekijöille, pistelijoille. Mistä tämä?
Suomalaisten luomet roikkuu jo muutenkin.
Entä, tuleekohan perspa nojen seurauksena peräpukamat lisääntymään?
Allergisoivat kovasti. Juuri löytyi myös tutkimustietoa, että ripsiliiman ja kynsiliiman höyryt saattavat aiheuttaa syöpää.
Muutenkin saat varmasti kemikaalikuormaa tarpeeksi jo muista tuotteista.
Terveisin entinen turhamainen
Vierailija kirjoitti:
Ei roiku. Joillain vaan on huonommat geenit.
Monessa naisessa on enemmän muovia kuin seksileluissa.
Voivat aiheuttaa peräsuolen laskeumaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka järjevä haluaa minkinkarvoja naamaansa. Antaa minkkien pitää karvansa.
Ripset ovat kuitua, minkit eivät niiden takia kärsi.
Muovikuituja. Viisas ihminen ei liimaa naamaansa muovia.
Vierailija kirjoitti:
Entä, tuleekohan perspa nojen seurauksena peräpukamat lisääntymään?
Peräsuolensyöpää ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ainakaan roiku. Minulla on kauniit ja symmetriset kasvot muutenkin.
Ei järki päätä pakota, kun ihmiset tuhoavat kasvonsa muovihärpäkkeillä. Kemikaalit eivät kuulu elimistöön.
En usko että aiheuttaa. Joillakin meistä ja itseasiassa aika monilla suomalaisilla on roikkuvat luomet ihan perinnöllisten tekijöiden vuoksi. Vaikeuttaa vähän meikkaamista, mutta eivät ne nyt koko naamaa pilaa. Itse kyllä korjautan joskus, koska alkaa jo vaikuttaa näköön, (siis näkökykyyn:D) vaikka olen vasta 40.
Kyllä irtoripset lisäävät luomien roikkumista, mutta vaikutukset alkavat näkymään vasta vähän myöhemmin. Muistan lukeneeni tästä lehtijutun, jossa oli haastateltu lääkäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka järjevä haluaa minkinkarvoja naamaansa. Antaa minkkien pitää karvansa.
Muovikuituja. Viisas ihminen ei liimaa naamaansa muovia.
Jokaikinen ihminen laittaa varmasti muovia nykyään iholle ja kehon sisäisesti.
Sitä ei voi välttää
Vierailija kirjoitti:
Allergisoi ainakin..
Lisäksi niissä ripsissä leviää tehokkaasti bakteerit, ei saisi edes käyttää hoitotyössä, vaikka paljon sielläkin näitä näkee...
Haista nyt home mukatietävä.. Pidä huoli omasta ripsipiirakastasi. Ei kuulu sulle.. 🤮