Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksipuolinen rakastuminen

Vierailija
11.05.2024 |

Miksi ihminen ihastuu ja rakastuu ihmiseen, jolta ei saa vastakaikua? En missään tapauksessa halua tällaista, mutta tunteet ei vaan katoa. Kamalinta on, että olen todella masentunut, enkä pysty jatkamaan elämääni. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma minulla. Rankkaa on...

Vierailija
2/8 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole rakkautta vaan ihastuminen, rakkaus syntyy vasta kun toisen ihmisen oppii tuntemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/8 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on yksipuolista, eihän se ollut mikään elämän rakkaus. Se tulee vielä. Se on se jonka kanssa se tunne on molemmilla. 

Vierailija
5/8 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit. Hormonit pistää nupin sekaisin.

Pahin menee ohi viikoissa. Kokonaan paranee yleensä muutamassa kuukaudessa.

Kauniita muistoja jää.

Vierailija
6/8 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ymmärrettävää. Ehkä tunteet vain elävät omaa elämäänsä. Rakastumme. Paitsi jos se lakkaa. Ei tarvitse olla masentunut. Joskus kai pääsee helpommin irti. Ihmisellä on tarve rakastaa, välittää, ehkä rakastuakin. On kevät sitäpaitsi ja aurinkoa vähän.

Vierailija
7/8 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet tehnyt kaikkesi saadaksesi tämän henkilön. Surullisinta olisi, että tuhlaat elämääsi siksi, että olet tehnyt oletuksia jonkun toisen puolesta.

Vierailija
8/8 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole rakkautta vaan ihastuminen, rakkaus syntyy vasta kun toisen ihmisen oppii tuntemaan.

Tunnen tämän ihmisen mielestäni aika hyvin. Miksi kuvittelit, että olen ihastunut johonkin vieraaseen, jota en edes tunne. Olemme viettäneet useita päiviä yhdessä. Mutta hän ei tosiaan ole mitenkään tykästynyt minuun romanttisessa mielessä. 

Ap. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän