Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä koulutuksella pääsee päiväkotiin töihin? Pääseekö ammattikoulutaustalla? Saako vakituisen työpaikan?

Vierailija
11.05.2024 |

Riittääkö esimerkiksi lähihoitajan koulutus, jos haluaa vakituiseksi päiväkotiin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne pääse vaan joutuu.

Vierailija
22/25 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lastenohjaaja ja vakkarina. Haaveissa tosin alanvaihto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhepäivähoitajan koulutuksella ei saa vakipaikkaa päiväkodista, sijaisuuksia kyllä, niitä olenkin tehnyt viimeiset 15 vuotta kun lainaakaan ei saanut että olisi kouluttautunut lähihoitajaksi kun olin jo viisikymppinen

Jos sulla on pph ammattitutkinto, niin riittää että suoritat kasvatus- ja ohjausalan tutkinnosta pelkän pedagogisen toiminnan suunnittelu ja toteuttaminen (muistaakseni tämän niminen) osion, kestää noin 3kk. Sen jälkeen saa pätevyyden lastenhoitajaksi päiväkotiin. 

24/25 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri alkuvuonna oli Ylen sivuilla artikkeli, jossa kerrottiin, että pk-seudulla on niin älytön työvoimapula päiväkodeissa, että sinne pääsee töihin kuka vaan.  Siinä oli haastateltu ruokakaupan työntekijää ja vartijaa, jotka tekivät satunnaisesti töitä päiväkodeissa. Oikeastaan aika hullua, että päiväkoteihin pääsee kuka vaan hoitamaan  lapsia.

Vierailija
25/25 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhepäivähoitajan koulutuksella ei saa vakipaikkaa päiväkodista, sijaisuuksia kyllä, niitä olenkin tehnyt viimeiset 15 vuotta kun lainaakaan ei saanut että olisi kouluttautunut lähihoitajaksi kun olin jo viisikymppinen

Oisit saanut aikuiskoulutusrahaa silloin! Mäkin sain 22v sitte

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä