Miehet! Miksi miehet yskäisee naisen ohi kävellessä?
Mistä miesten nopea yskäisy ohi kävellessä johtuu?
Kommentit (108)
En ole mies, mutta mä teen tota jos on pitkä tie ja näen vastaantulijan pitkään ennen kuin se on kohdalla. Tulee joku tarve sijaistoiminnoille, kun en tiedä pitäiskö katsoa reippaasti silmiin, ihailla taivasta vai mitä. Tiedän, typerää.
Etenkin jos se vastaantulija on tuttu, on kiusallista tuijotella toisiaan kilometrin matkan ja sitten kohdalla moikata. Silloin alan yskimään, haukottelemaan, siistimään hiuksiani, kaivelemaan puhelinta, oikaisemaan paitaa younameit, ja sitten kohdalla muka yllättyen et ai moi!
Yskäisy aiheuttaa esinahan vetäytymisen, mikä valmistelee miestä ja penistä yhdyntään.
+40-50 vuotiaat miehet harrastaa tuota tekoköhimistä. Kai se on jotain oman egon korottamista niin kuin se että saman ikäluokan mehet tykkää kävellä naisia päin. Esim kerran miespyöräilijä ajoi omaa kaistaansa ja rupesi tekoköhimään kohdilla ja kaverikin huomasi tekoköhimisen.
En ole tuollaista huomannut, jos sinun kohdalla aina sattuu noin niin miten olisi hygienia ja vaatteiden pesu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Nyt täällä etsitään jo jotain salaliitto teoriaa yskimiselle ja joku jopa niistämiselle. Pitäisikö mennä juttelemaan jollekulle terapeutille, melko narsistista kuvitella että se yskä tai niistäminen on just sulle tarkoitettu
Juu. Miehet yskii missä yskii ja välillä saattaa joku muija olla kohdalla juuri silloin. Miten tästäkin voi joku jotakin ruveta kuvittelemaan.
Minä olen nainen ja minulla on sinnikäs yskä, ja kyllä jos yskittää en mieti onko joku lähellä. Siitä jos joku alkaa jotain kuvittelemaan, niin terapeutti auttaa
Vierailija kirjoitti:
Se on aloite, sinun pitäisi yskäistä takaisin. Sitten mies voi sanoa: "Ai sinuakin yskittää, tämähän riittääkin yhdistämään meitä. Lähdetkö nussimaan?"
😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Ajattelevat, että jos joutuvat puhumaan, on hyvä varmistaa että ääni on miehekäs ja samettinen.
😆 köh..
Juu. Miehet yskii missä yskii ja välillä saattaa joku muija olla kohdalla juuri silloin. Miten tästäkin voi joku jotakin ruveta kuvittelemaan.