Miehet! Miksi miehet yskäisee naisen ohi kävellessä?
Mistä miesten nopea yskäisy ohi kävellessä johtuu?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole naisena koskaan huomannutkaan.
Oisko ollut voimakas hajuvesi?
Ei ole hajuvesi.
?
No enpä ole kyllä tällaisestakaan kuullut. On täällä vaan ihme jutut.
Ne yrittää pidättää naurunpurskahdusta? Onko överi meikki tai ankkahuulet?
Miksi naiset pieraisee kun ajavat polkupyörällä komean miehen ohi? Todistin eilen KAKSI kertaa kyseisen tapahtuman eri naisten toimesta, oli hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Miehet 😂😂😂 vauva-palstalla 😂😂😂😂
Hymiöt -lapsettomat vauvapalstalla - hymiöt.
Sijaistoimintoja, hipaisee nenää, yskähtää, ottaa puhelimen käteen, oikaisee takkia jne.
Miksi helsinkiläisämmät röhkii kun mies kulkee oli? Muualla Suomessa näin ei tapahdu, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset oksentaa mun ohi kävellessä?
M46
Kävelet niin kovaa, että on äärimmäinen ponnistus tulla ohi.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa hajuvettä
😉🤪👍
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihmetellyt että miksi ihmiset niistävät aina ohi kävellessä just kun on siinä kohdalla.
Samaa ihmetellyt tai räkäklimppi just ohjaustilanteessa lenkillä. Hyi.
Esittävät flunssaista. Ovat saikulla ja varmuuden vuoksi yskäisevät, ettei leviä juorut tekosairastamisesta.
Niin, kyllä olisi mukavampaa, jos miehet viheltäisivät naisille niin kuin ennen.
Naisella liikaa hajuvettä ja ottaa henkeen ?
Nuorena miehenä rantapolkua kävellessäni huomasin nuoren naisen pesevän rannassa pyykkiä. Oli kumartuneena hameenhelma ylös heitettynä. Siihen aikaan naiset eivät juuri käyttäneet alushousuja. Edessäni oli siis leveä naisentakamus. Tein sen, minkä mies tuossa tilanteessa on pakotetru tekemään. Jatkoin sen jälkeen matkaa housunnappeja kiinni laittaen. Kuulin naisen suoristavan selkäänsä ja toteavan:"Menipäs siinä mies läheltä."
Vierailija kirjoitti:
Liikaa hajuvettä
Todennäköistä.
En tiennyt olevani mies.
N
Vierailija kirjoitti:
Se on underground miesverkoston koodistoa. Enempää en valitettavasti voi kertoa, koska epäilen että olet nainen.
Juuri näin. Merkki toisille miehille. Jos syy paljastettaisiin, niin mikään ei olisi ennallaan. Miituut ja voket on pieniä sen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset pieraisee kun ajavat polkupyörällä komean miehen ohi? Todistin eilen KAKSI kertaa kyseisen tapahtuman eri naisten toimesta, oli hämmentävää.
Miten satuit paikalle, kun nainen ajoi KOMEAn miehen ohi? Eläimetkin kutsuvat hajuilla ja ihminen on eläin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllä olisi mukavampaa, jos miehet viheltäisivät naisille niin kuin ennen.
. . . mutta kun se on sexualista ahdistelua ja naisen esineellistämistä. . . Voi saada syytteen, ei ole sen arvoista.
Miehet! Tai naiset! Ja kaikki muut! Miksi mä nauran kun luen tätä ketjua?