Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Miksi miehet yskäisee naisen ohi kävellessä?

Vierailija
11.05.2024 |

Mistä miesten nopea yskäisy ohi kävellessä johtuu?

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona

Vierailija
42/108 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole naisena koskaan huomannutkaan.

Oisko ollut voimakas hajuvesi?

Ei ole hajuvesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma suhtautuminen ja äkillisen epävarmuuden sijaistoiminto?

Vierailija
44/108 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on underground miesverkoston koodistoa. Enempää en valitettavasti voi kertoa, koska epäilen että olet nainen.

👌

Vierailija
45/108 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on underground miesverkoston koodistoa. Enempää en valitettavasti voi kertoa, koska epäilen että olet nainen.

👌

Heiiiiii! Täytyy kertoo!

Vierailija
46/108 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä on rykimäaika.

En ole naisena huomannut että Tampereella rykisivät jalkakäytävällä sivukaupungilla tai sitten en ole kiinnittänyt huomiota tarpeeksi. Ennen oli se sylkeminen ja katsominen "kiinnostuneesti" kohdalla, mikä oli friikkiä. Jotain miesten tehdessä kaupan edustalla on rykijiä.

Jotain miesten tehdessä kaupan edustalla on rykijiä?

Ei nyt ihan avaudu mitä yrität sanoa.

Vierailija
47/108 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset oksentaa mun ohi kävellessä?

M46

Vierailija
48/108 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tulee vastaan, kauhistus, pahus henkäisin jotain kurkkuun, yskittää. 

Vierailija
49/108 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mies on venäläinen agentti, joka merkkaa ohittaessaan kohteen kiikaritähtäimessä vaanivalle ampujalle

Vierailija
50/108 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaamuurareiden salaisia merkkejä

Vierailija
51/108 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se mies on venäläinen agentti, joka merkkaa ohittaessaan kohteen kiikaritähtäimessä vaanivalle ampujalle

😂

Vierailija
52/108 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset oksentaa mun ohi kävellessä?

M46

ne haluavat lähteä kanssasi illalliselle ja tekevät vatsaan tilaa

Vierailija
53/108 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö paheksuntaakin osoiteta köhäisemällä nyrkkiin puristettuun käteen?

Huvittuneisuutta peitetään yskäisemällä käteen. 

Yskäisyä käytetään myös huomion kiinnittämiseen. Esim. luentosalissa tai oppitunnilla.

Vierailija
54/108 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelevat, että jos joutuvat puhumaan, on hyvä varmistaa että ääni on miehekäs ja samettinen.

Vierailija
55/108 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, että naisilla on joku omituinen harhaluulo kuinka kaikki liittyy heihin. Koko maailma pyörii naisen navan ympärillä, miksipä ei siis yskäisy tai viipyilevä katse tai hymy. Minulla on uutisia, ei liity ja jokainen miehen ele ja teko ei johdu sinusta.

Vierailija
56/108 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset niiskuttaa ohi kulkiessaan? Helv..in typerän kuulosta. 

Allergiat. Ei liity sinuun. Tai ovat allergisia sinulle.

Vierailija
57/108 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Here are a few potential reasons why someone might cough deliberately when you walk past them:

Coincidence: It's possible that the person is coughing for reasons unrelated to you. The timing of their coughing as you walk past could be purely coincidental.

Attention-seeking or teasing: The person might be trying to get your attention or tease you in a light-hearted manner. Some people use playful gestures like this to interact with others.

Dislike or rudeness: In some cases, deliberate coughing could be a passive-aggressive or rude behavior intended to express disapproval or annoyance. However, it's important not to jump to conclusions without more evidence.

Health reasons: The person could have a genuine cough due to health reasons such as a cold, allergies, or a respiratory condition. The timing of their coughing as you walk past might be incidental.

Cultural differences: In some cultures, behaviors like coughing might have different meanings or interpretations. It's possible that the person's actions are influenced by cultural norms that you may not be familiar with.

Vierailija
58/108 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yskä. Anteeksi. 

Vierailija
59/108 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, että naisilla on joku omituinen harhaluulo kuinka kaikki liittyy heihin. Koko maailma pyörii naisen navan ympärillä, miksipä ei siis yskäisy tai viipyilevä katse tai hymy. Minulla on uutisia, ei liity ja jokainen miehen ele ja teko ei johdu sinusta.

Täähän se ois. 

Vierailija
60/108 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on muutamia mahdollisia syitä, miksi joku saattaa yskiä tahallaan, kun kävelet hänen ohitseen: 

Sattuma: On mahdollista, että henkilö yskii syistä, jotka eivät liity sinuun. Heidän yskimisensä ajoitus kävellessäsi ohi voi olla täysin sattumaa. 

Huomion hakeminen tai kiusaaminen: Henkilö saattaa yrittää saada huomiosi tai kiusata sinua kevyellä tavalla. Jotkut ihmiset käyttävät tämän kaltaisia leikkisä eleitä ollakseen vuorovaikutuksessa muiden kanssa.

Epätykkäys tai töykeys: Joissakin tapauksissa tahallinen yskiminen voi olla passiivis-aggressiivista tai töykeää käytöstä, jonka tarkoituksena on ilmaista paheksuntaa tai ärsytystä. On kuitenkin tärkeää olla tekemättä hätiköityjä johtopäätöksiä ilman lisätodisteita. 

Terveyssyyt: Henkilöllä voi olla aito yskä terveydellisistä syistä, kuten vilustumisesta, allergioista tai hengityselinten sairaudesta. Heidän yskimisensä ajoitus kävellessäsi ohi voi olla satunnainen. 

Kulttuurierot: Joissakin kulttuureissa käyttäytymisellä, kuten yskimisellä, voi olla erilaisia merkityksiä tai tulkintoja. On mahdollista, että henkilön toimintaan vaikuttavat kulttuuriset normit, joita et ehkä tunne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi