Miehet! Miksi miehet yskäisee naisen ohi kävellessä?
Mistä miesten nopea yskäisy ohi kävellessä johtuu?
Kommentit (108)
En tiedä. En ole koskaan tietoisesti tehnyt noin.
T. Mies
Itsekin samaa ihmetellyt. Käytän harvoin hajuvettä eli ei ainakaan siitä kyse
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, aika yleistä on tuo yskäisy tai niistäminen tai jokin niiskutus, joka tapahtuu juuri siinä kohdalla. Jotkut myös mutisevat jotakin kohdalla tai heti ohituksen jälkeen. Osa tietenkin puhuu puhelimessa, mutta jos mutina on sellaista epäselvää mupellusta, ei varmaan siitäkään ole kyse. Kerran eräs neekeripäästi raikuvan pierun joidenkin hienompien vanhempien rouvien kohdalla. Se oli selvästi jonkinlainen halveksunnan osoitus siltä nekeltä. Kadun ja rakennusten akustiikka vielä korosti tuota outoa tilannetta 🤡
Tuollaisia pieruja päästeleviä n****** olen itsekin todistanut. Kyllä se jonkinlaista halveksuntaa kai on kaikissa kulttuureissa.
Olen vähän rätsäksikin nimitelty mieshenkilö. Osuin hissiin vanhemman arvokkaan näköisen rouvashenkilön kanssa. Pahaksi onneksi minulta pääsi äänekäs pieru. Rouva katsoi heti minua. Sanoin hänelle:"Ei se mitään rouva, minullekin käy joskus noin."
Voi luoja. Nyt täällä etsitään jo jotain salaliitto teoriaa yskimiselle ja joku jopa niistämiselle. Pitäisikö mennä juttelemaan jollekulle terapeutille, melko narsistista kuvitella että se yskä tai niistäminen on just sulle tarkoitettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, aika yleistä on tuo yskäisy tai niistäminen tai jokin niiskutus, joka tapahtuu juuri siinä kohdalla. Jotkut myös mutisevat jotakin kohdalla tai heti ohituksen jälkeen. Osa tietenkin puhuu puhelimessa, mutta jos mutina on sellaista epäselvää mupellusta, ei varmaan siitäkään ole kyse. Kerran eräs neekeripäästi raikuvan pierun joidenkin hienompien vanhempien rouvien kohdalla. Se oli selvästi jonkinlainen halveksunnan osoitus siltä nekeltä. Kadun ja rakennusten akustiikka vielä korosti tuota outoa tilannetta 🤡
Tuollaisia pieruja päästeleviä n****** olen itsekin todistanut. Kyllä se jonkinlaista halveksuntaa kai on kaikissa kulttuureissa.
Kiinassa ainakin röyhtäily ja piereskely on kiitos
Osoittaa ylemmyyttään? Vähän niin kuin gorilla lyö rintaansa.
Onko miehen yskäisyllä se merkitys, että mies antaa hyväksyntänsä kyseiselle naiselle? Vai onko asia juuri toisten päin?
Vierailija kirjoitti:
Haju?
En usko, silloin pyyhkivät silmiään kun kirveltää. Ehkä tuolla yskäisyllä pyritään kiinnittämään huomio itseen. Yritä ymmärtää miehiä - hukkaan heitettyä aikaa - ei logiikkaa niiden teoissa tai usein puheissakaan.
Nuorena ihmettelin miksi moni poika sylkäisi maahan minut sivuuttaessaan. 80-90 -luvuilla ja pääkaupunkiseudulla. Mitä sylkäisy tarkoitti ja onko sellainan tapa vielä olemassa?
Ylemmyyden osoittamista ja tilan haltuun ottamisen yritys.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena ihmettelin miksi moni poika sylkäisi maahan minut sivuuttaessaan. 80-90 -luvuilla ja pääkaupunkiseudulla. Mitä sylkäisy tarkoitti ja onko sellainan tapa vielä olemassa?
Reviirin merkkausta ja isoksi tekeytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Seisokki.
Itse veikkaan yskää.
Kuulostaa uhkaavalta passiivis - aggressiiviselta toiminnalta.
Luulen, että tämä on ehkä aikaansaannos siitä kun on liikaa vapaa-aikaa ja elämänsisältöä. Merkkejä haetaan siitä, että joku kaivaa korvaa, nenää tai niskaansa?
Vierailija kirjoitti:
Ettei vain olisi ollut hienon rouvan ilmapäästö.
En ole koskaan yskäissyt naisen lähellä