Paljonko painat?
Mikä on sinun painosi?Mitä vaaka näyttää nyt?Oletko N vai M?
Kommentit (340)
Vierailija kirjoitti:
M.Painoa on nyt noin 70 kg.
Sama. M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia tulisi kannustaa laihduttamiseen. Ei pidä mollata ja haukkua. Ottakaa mallia japanilaisista ja korealaisista naisista. Ne on hoikkia. :)
En aio laihduttaa, vaikka tosiaan 10 kg:n painon pudotus ei tekisi pahaa. Suurimman osan elämästäni olen ollut ali- tai normaalipainoinen, mutta tällä hetkellä olen ylipainoinen. Kilot lähtevät itsestään, jos ovat lähteäkseen.
Senkun vaan alapeukutatte, mutta ruokahaluni on niin huonot, että paino putoaa koko ajan, vaikka en laihduta. Tuon 10 kilon pudottaminen ei tällä vauhdilla tule viemään montaakaan vuotta ja aiva laihduttamatta. -sama-
72 kg, 171 cm, N64. Paino on juuri ja juuri normaali, mutta sirorakenteisena olisi suotavaa painaa vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Nainen 120 kg
Kahden naisen paino sinulla.
Vierailija kirjoitti:
85/170 cm N. Urheilen paljon ja syön terveellisesti, mutta varmasti vähän liikaa, koska pidän hyvästä ruuasta. Minulla on aika isot lihakset ja vyötärönympärys on alle 80. Olen aika leveäharteinen ja lantioinen ja isot rinnat myös, mitkä lisäävät painoa. Olen sinut painoni kanssa, vaikka haaveilenkin joskus, että olisin sirompi, mutta olen tyytyväinen kehooni, koska olen kuitenkin terve.
85kg ja 170cm nainen??? :D Ryhävalas sä olet. Oon mies, leveät hartiat, ja isot lihakset ja rasva % 10 luokkaa. Treenannu salilla 15v, 178cm ja 78kg.
Sä oot varmaa niitä kissakaloja joka luokittelee ittensä "normaalipainoseks" Vitsi mikä vonkale.
N, 63 kg
(ihanaa, kun voi kirjoittaa tuollaisen luvun. Muutama kuukausi sitten vastaus olisi ollut 75 kg)
Mitä se sinulle niinku kuuluu?
Älyvapaa.
Niin? Paljonko sinun vasemman ukkovarpaan ympärysmitta on?
Aapee:
Kuinka monta tyhjää kysymystä olet esittänyt? Oletko aapee N vai M?
M47
190 cm, 77 kg.
Tavoitteena on pudottaa läskit 70 kiloon, Ja samalla kuntosalilta lihaksia 80 kg asti, Ehkä enemmänkin, jos olen visuaalisesti parempi bodatumpana.
Viime kuussa oli 68
nyt on 69
toissa vuonna oli 70
🥳🥳🥳🥳🥳🥳😁😁😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 120 kg
Kahden naisen paino sinulla.
1/4 ihmisen ajattelutaidot sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
85/170 cm N. Urheilen paljon ja syön terveellisesti, mutta varmasti vähän liikaa, koska pidän hyvästä ruuasta. Minulla on aika isot lihakset ja vyötärönympärys on alle 80. Olen aika leveäharteinen ja lantioinen ja isot rinnat myös, mitkä lisäävät painoa. Olen sinut painoni kanssa, vaikka haaveilenkin joskus, että olisin sirompi, mutta olen tyytyväinen kehooni, koska olen kuitenkin terve.
85kg ja 170cm nainen??? :D Ryhävalas sä olet. Oon mies, leveät hartiat, ja isot lihakset ja rasva % 10 luokkaa. Treenannu salilla 15v, 178cm ja 78kg.
Sä oot varmaa niitä kissakaloja joka luokittelee ittensä "normaalipainoseks" Vitsi mikä vonkale.
Vitsi olet sinä.🥳🥳😅😂😂😂😂😂 täys pelle.
Suurin lihaksesi nenännyrpistäjälihas.
Bazooka kirjoitti:
M47
190 cm, 77 kg.
Tavoitteena on pudottaa läskit 70 kiloon, Ja samalla kuntosalilta lihaksia 80 kg asti, Ehkä enemmänkin, jos olen visuaalisesti parempi bodatumpana.
Miehilläkin on anoreksiaa.
Kuulostaa oikeesti pahalta tuo tavoitteesi.
Ei tarkoita syömishäiriötä, jos satsaa rasvojen sijasta lihaksiin.
Olen aiemmin ollut 80kg, erottuvilla lihaksilla, ilman pömppömahaa. Näytän tuolla painolla liikunalliselta ja sopusuhtaiselta,
Vierailija kirjoitti:
Bazooka kirjoitti:
M47
190 cm, 77 kg.
Miehilläkin on anoreksiaa.
Kuulostaa oikeesti pahalta tuo tavoitteesi.
mies 178cm ja 110kg sairaanhoitaja kielsi laihduttamasta. IHAN TOSI
N, 52 kg