Paljonko painat?
Kommentit (340)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Ei minun tarvitse edes tietää.
Miksi sitä kysyt?
Vaasta loppui patteri ajat sit enkä oo jaksanu ostaa uutta mutta jotenkin en edes halua, en mä sitä vaakaa mihinkään ole tarvinnut. Paino on vaan numero.
Kunhan mahdun vaatteisiini se riittää mulle.
Mikä on: Vaa?
- Vaa'asta loppui...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 175cm ja painan 55kg, harrastan potkunyrkkeilyä ja olen täyttä lihasta.
t. m34
Typerä trolli.
Eiköhän se voittais sut alta sekunnin ja myös sun yläpeukuttajat sais nenille
Naisia tulisi kannustaa laihduttamiseen. Ei pidä mollata ja haukkua. Ottakaa mallia japanilaisista ja korealaisista naisista. Ne on hoikkia. :)
Vierailija kirjoitti:
Aamulla vaaka näytti 127,2 kg.
N61
Pystytkö tuon painoisena liikkumaan ja tekemään kaikki toimesi. Oletko terve.
Vierailija kirjoitti:
Naisia tulisi kannustaa laihduttamiseen. Ei pidä mollata ja haukkua. Ottakaa mallia japanilaisista ja korealaisista naisista. Ne on hoikkia. :)
En aio laihduttaa, vaikka tosiaan 10 kg:n painon pudotus ei tekisi pahaa. Suurimman osan elämästäni olen ollut ali- tai normaalipainoinen, mutta tällä hetkellä olen ylipainoinen. Kilot lähtevät itsestään, jos ovat lähteäkseen.
Naapurin lihavan miehen vaaka näytti error.Painoa oli varmasti lähes 130 kg.
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa on läski nainen.
Se olen vaan minä, 119kg N 174cm :)
Vierailija kirjoitti:
N 63kg
Tuohon painoon tähtään. Olen 162 cm ja 72 kg. 55N.
65 kg/170 cm.
N42. Paino on vaihdellut aikuisiällä tuolla pituudella välillä 57-70 kg, useimmiten olen painanut n.62 kg. Ikinä en ole laihduttanut, mutta stressi on välillä ollut niin paha että on vienyt ruokahalun ja sitä kautta on pysynyt hoikahkona. Toki 70kg painavana en enää ollut hoikka.
Aamupaino 87,6 kg, pituus 171 cm. Pitäisi laihtua 10 kg, mutta en laihduta. Jos kilot lähtee itsestään niin hyvä, jolle niin sekin on ok. N63