Paljonko painat?
Mikä on sinun painosi?Mitä vaaka näyttää nyt?Oletko N vai M?
Kommentit (340)
Mitä se sinulle kuuluu? Oletko jo anorektikko ja saat tästä jotain sadistista nautintoa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu? Oletko jo anorektikko ja saat tästä jotain sadistista nautintoa?
jos se vain huvikseen kysyi.
En tiedä. Ei minun tarvitse edes tietää.
Miksi sitä kysyt?
Vaasta loppui patteri ajat sit enkä oo jaksanu ostaa uutta mutta jotenkin en edes halua, en mä sitä vaakaa mihinkään ole tarvinnut. Paino on vaan numero.
Kunhan mahdun vaatteisiini se riittää mulle.
Viimeksi noin 2 viikkoa sitten painoin 73 kg. Olen nainen, 165 cm. Ikää 34 vuotta.
Tarpeeksi ei tuuli vie eikä kaada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huutista :D hoikille alapeukutetaan. Missä kehopositiivisuus nyt?
Näköjään kaikkia alapeukutetta myös tuota 128kg. En tiedä miksi näitä joku alapeukuttaa. Eihä tuo kerro mitään.
Persujen trollinuoret ovat sekoittamassa palstan pakkaa kaaospeukutuksella.
104kg N. Mihin tarvitset tätä tietoa?
Suomessa on tutkitusti ja tilastollisesti Euroopan lihavimmat naiset ja hoikimmat miehet.
Ja se ärsyttää suominaisia.
Vierailija kirjoitti:
104kg N. Mihin tarvitset tätä tietoa?
Laihduta
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on tutkitusti ja tilastollisesti Euroopan lihavimmat naiset ja hoikimmat miehet.
Hoikimmat miehet? En tiedä, mutta suurin osa kuitenkin ylipainoisia... Ilman lihasta.
Olen laihtunut noin 25-26 kiloa.Ennen vaaka näytti 96 kiloa.M.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä on mahdollista, kun miehet ovat Suomessakin lihavampia kuin naiset? Kuinka h-lvetin lihavia he sitten ovat muissa Euroopan maissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä on mahdollista, kun miehet ovat Suomessakin lihavampia kuin naiset? Kuinka h-lvetin lihavia he sitten ovat muissa Euroopan maissa?
Naiset ovat miehiä lihavampia Suomessa ja useampi nainen on lihavampi kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 175cm ja painan 55kg, harrastan potkunyrkkeilyä ja olen täyttä lihasta.
t. m34
Typerä trolli.
Tai kovassa tikissä.
86kg/ 175 cm
Eli 11kg liikaa.
Eikä tunnu hyvältä. Vaan turvonneelta. Sipsit ja limut sentään jäi pois.
täällähän on hoikilla naiislla alapeukkui?