Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain vuosi sitten pakit, joista en oo vieläkään toipunut

Vierailija
11.05.2024 |

Meillä oli hauskaa yhdessä ja ehdin jo ihastua mieheen, kunnes hän ilmoitti ettei tunne kipinää eli suomeksi sanottuna olin hänelle liian ruma. En tuon jälkeen ole kyennyt edes tapaamaan ketään vaan lähinnä olen keskittynyt vihaamaan naamaani ja kehoani. Tuntuisi hölmöltä hakeutua tän takia terapiaan, mutta ei tunnu nyt menevän ohi ainakaan itsekseen :( Ei vissiin oo ihan normaalia tämä?

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin viime vuodet seurustelusuhteessa, ja päästin ulkonäköni aika rempalleen. Nyt pitäisi sitten palata takaisin tinder maailmaan, mutta tiedän jo ennalta miten kylmää kyytiä se tulee olemaan tässä nykyisessä kunnossani.

Toistaiseksi laitan kaiken ajan ja energian salitreeniin ja laihduttamiseen, ja deiteille tulen menemään vasta sitten kun alkaa kroppani olemaan siinä kunnossa että miehet tuntevat "kemiaa" 😃

Kannattaa varautua ettei sekään välttämättä riitä.

No joo, tiedän. Mutta vuonna 2021 olin 170cm/65kg mitoissa ja etsin kumppania mm. Tinderissä, eikä silloin miehillä ikinä ollut mitään kemia tai kipinä ongelmia kanssani, vaan lähestulkoon aina tuli kyllä kutsua uusille treffeille. Nyt on sitten tarkoitus päästä takaisin tuohon painoon, ja vasta sen jälkeen lataan tinderin puhe

Vai niin. Mä olen 175 cm ja 60 kg, mutta väärällä tavalla hoikka.

Ap

Vierailija
62/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaankaan ole normaalia mutta minullakin samasta kokemusta. Päätin sen jälkeen etten enää etsimällä etsi kumppania, en halua olla enää ikinä se jonka ulkonäköön petytään. Jos joskus päädyn suhteeseen, se tapahtuu niin että joku mies bongaa minut jossain ja ihastuu ulkonäkööni.

Oletpa pinnallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin viime vuodet seurustelusuhteessa, ja päästin ulkonäköni aika rempalleen. Nyt pitäisi sitten palata takaisin tinder maailmaan, mutta tiedän jo ennalta miten kylmää kyytiä se tulee olemaan tässä nykyisessä kunnossani.

Toistaiseksi laitan kaiken ajan ja energian salitreeniin ja laihduttamiseen, ja deiteille tulen menemään vasta sitten kun alkaa kroppani olemaan siinä kunnossa että miehet tuntevat "kemiaa" 😃

Kannattaa varautua ettei sekään välttämättä riitä.

No joo, tiedän. Mutta vuonna 2021 olin 170cm/65kg mitoissa ja etsin kumppania mm. Tinderissä, eikä silloin miehillä ikinä ollut mitään kemia tai kipinä ongelmia kanssani, vaan lähestulkoon aina tuli kyllä kutsua uusille treffeille. Nyt on sitten tarkoitus päästä takaisin tuohon painoon, ja vasta sen jälkeen lataan tinderin puhe

Joo... Olen hieman lyhyempi ja kymmenisen kiloa kevyempi ja siltikin "ei kemiaa". Ilmeisesti sitten hemmetin ruma.

Vierailija
64/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaankaan ole normaalia mutta minullakin samasta kokemusta. Päätin sen jälkeen etten enää etsimällä etsi kumppania, en halua olla enää ikinä se jonka ulkonäköön petytään. Jos joskus päädyn suhteeseen, se tapahtuu niin että joku mies bongaa minut jossain ja ihastuu ulkonäkööni.

Oletpa pinnallinen.

No kuka nyt haluaa kumppanin joka on pettynyt omaan ulkonäköön? 

Vierailija
65/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista se on. Rumana ihmisenä on aivan älytöntä lähteä nykypäivän deittimarkkinoille. Mitään et tule sieltä saamaan, mutta itsetuntosi tulee tuhoutumaan.

Sama se on hyvännäköiselläkin. Omana itsenään ei riitä, mutta muuta en tahdo olla. Itsetunto tuhottu.

M

Vierailija
66/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa pinnallinen.

No kuka nyt haluaa kumppanin joka on pettynyt omaan ulkonäköön? 

Tämä. Kai nyt jokainen haluaa kumppanin, jonka silmissä näyttää kauniilta. Mies joka tekee naiselle aloitteen ulkonäön perusteella melko varmasti pitää siitä miltä nainen näyttää. En ainakaan usko olevan kovin yleistä lähestyä rumana pitämiään ihmisiä.

Vierailija
67/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kyllä AP niihin toistuviin pakkeihinkin turtuu kun on riittävän monet pakit takana.

Mä olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 31 

Annetut pakit 9

Saadut pakit 21 (joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen)

Yksi vielä avoin tapaus 

Eli lähes tasan on mennyt toistaiseksi. Mieti niitä joilla saldo on 0-50.

Ei sinullekaan kaikki kelpaa. Itse olet ollut tyytymätön liki kahteen kolmesta.

Vierailija
68/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkkana saa olla Tinderissä ettei tule ap:n kaltaisia ikäviä juttuja. Itse aloitan profiilin katselun siitä harkinnasta, haluanko seksiä tuon kuvassa olevan naisen kanssa vaiko en. Sitten vasta muut asiat.

Siis tämähän johtaa siihen että lapsesi äidiksi kelpaa kuka tahansa jolla mieleisesi/sopiva ulkonäkö seksimielessä? Joku tutkimus: hyvä kroppa = helppo saada irtoseksiä, kivat kasvot = sopii pitkiin suhteisiin. Tulee kyllä mieleen sekin että itse kerran (ei tietokoneaika) päädyin typerään seksiaktiin erään miehen kanssa ihan lennosta eli hän olisi periaatteellasi katsonut minua sillä silmällä että olen sopiva ainakin yhden illan panoon. Muuhun en sitten kelvannutkaan ja se johti tietysti aborttiin ja hylätyksi tulemiseen kuin vanha tiskirätti. Tosi rankkaa ja koko elämä pilalla. Nämä ovat tosi vaikeita juttuja. Nyt kun kirjoitan tämän niin haluan sinua haukkua että ol

Ehkäisy? Sairasta panna tuntematonta ilman ehkäisyä. Olit valmis raskautumaan ensimmäisellä kerralla. Hullua. Olit selvästi rikki jo ennen tätä tapausta.

Vierailija
69/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla ja mene eteenpäin. Kaikille tulee pettymyksiä.

Vierailija
70/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoista se on. Rumana ihmisenä on aivan älytöntä lähteä nykypäivän deittimarkkinoille. Mitään et tule sieltä saamaan, mutta itsetuntosi tulee tuhoutumaan.

Sama se on hyvännäköiselläkin. Omana itsenään ei riitä, mutta muuta en tahdo olla. Itsetunto tuhottu.

M

Tuttavapiirissäni on ollut sekä kauniita että rumia Tinderin käyttäjiä (itse kuulun niihin rumiin). En minä ainakaan ole huomannut niiden kauniiden tapauksessa mitään itsetuntoa tuhoavia kokemuksia: he vaan saivat saman tien tuhansia tykkäyksiä, deittailivat aikansa komeita miehiä ja sitten löysivät sieltä kumppanin, joiden kanssa he ovat nyt yhdessä. 

Minä ja muutama ruma kaverini sen sijaan ollaan jo täysin tuhottu ja murskattu henkisesti, on käynyt hyvin selväksi että Tinderissä en kelpaa kenellekään kuin korkeintaan patjaksi.

Vierailija
71/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on niin helppoa vain painaa napista seuraavaa, jos edellinen kumppaniehdokas ei heti miellytä 100%. Ei tarvitse edes yrittää tutustua ja totuttautua sen paremmin.

Siis naisille. Miehellä jo pelkkä treffeille pääsy on niin vaikeaa, että haluaa yrittää kerralla kunnolla.

Ja ei, miehet ja naiset eivät pääse yhtä usein treffeille, vaikka jokaisilla treffeillä mies ja nainen kohtaavatkin. Muutamat miehet pääsevät jatkuvasti, koska naisilla on sama miesmaku.

Vierailija
72/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lopettanut monta suhdetta, mutten koskaan ulkonäön takia. Yleisin syy on ollut tunneälyn puute. Kumppani pystynyt keskittymään vain siihen, mitä hän haluaa elämässä.

Mä olen lähettänyt kymmenille naisille "kiitoksia mukavista treffeistä, mutta en tuntenut kemiaa" viestin. Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta se kemian puute johtui aina siitä, että se nainen ei ollut riittävän hyvännäköinen

Uteliaisuudesta kysyn, etkö tiennyt henkilöiden ulkonäköä ennen treffejä? En siis kritisoi päätöstäsi, mutta ihmettelen vain, miten voi tulla yllätyksenä, että toisen ulkonäkö on ehdoton ei - oliko kyseessä sokkotreffit vai saitko valokuvista väärän käsityksen? Itselläkin on kyllä ollut tällaisia kokemuksia, mutta näissä en ollut nähnyt henkilön kuvaa etukäteen. Toisaalta sellaista voi kyllä

Niissä kuvissa usein huijataan. Käytetään filttereitä ja valitaan ne optimaaliset kuvakulmat. Usein myös vartalo jätetään taktisesti pois kuvista, jos se ei ole kovin hyvässä kunnossa. 

T. Sama jolta kysyit

Vierailija
73/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on niin helppoa vain painaa napista seuraavaa, jos edellinen kumppaniehdokas ei heti miellytä 100%. Ei tarvitse edes yrittää tutustua ja totuttautua sen paremmin.

Siis naisille. Miehellä jo pelkkä treffeille pääsy on niin vaikeaa, että haluaa yrittää kerralla kunnolla.

Ja ei, miehet ja naiset eivät pääse yhtä usein treffeille, vaikka jokaisilla treffeillä mies ja nainen kohtaavatkin. Muutamat miehet pääsevät jatkuvasti, koska naisilla on sama miesmaku.

No sama se on naisillakin. 

Vierailija
74/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä ettei seurustelusuhteessasi kipinä kestänyt..

Vierailija
75/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa pinnallinen.

Väkisinkö pitäisi jatkaa ja menettää viimeinenkin itsetunto? Ja samalla vielä aiheuttaa ah-niin-täydellisille miehille pettymyksiä rumalla olemuksellani. Kaikki voittavat kun en treffaile. Kokemukseni mukaan miehet osaavat tulla kertomaan ilman deittisovelluksiakin jos naama miellyttää joten odottelen sitä.

Vierailija
76/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä ettei seurustelusuhteessasi kipinä kestänyt..

No se että lihoin reilu 15 kiloa ei ainakaan yhtään auttanut tilannetta. Mutta oli siinä suhteessa kyllä muitakin ongelmia. 

Vierailija
77/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille ole opetettu, että tuollainen ihminen ei ollut arvoisenne? Kuulostaa ehkä narsistiselta ajattelulta, mutta noilla sanoilla minua on lohdutettu sydänsuruissa. Että säästyit tulevalta mielipahalta mutta sait kokemusta, joiden hyviä hetkiä voi muistella jälkeenpäin.

Jos olet ollut rakastunut ja rakkauden kohde antaa pakit, voit silti olla onnellinen siitä, että olet sydämessäsi saanut kokea rakkauden tunteen.

Vierailija
78/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Tuttavapiirissäni on ollut sekä kauniita että rumia Tinderin käyttäjiä (itse kuulun niihin rumiin). En minä ainakaan ole huomannut niiden kauniiden tapauksessa mitään itsetuntoa tuhoavia kokemuksia: he vaan saivat saman tien tuhansia tykkäyksiä, deittailivat aikansa komeita miehiä ja sitten löysivät sieltä kumppanin, joiden kanssa he ovat nyt yhdessä. 

Minä ja muutama ruma kaverini sen sijaan ollaan jo täysin tuhottu ja murskattu henkisesti, on käynyt hyvin selväksi että Tinderissä en kelpaa kenellekään kuin k

No on kyllä hiukan eri asia, jos ei riitä omana itsenään. Ei ne tykkäykset ja treffeille pääsy enää lämmitä, kun tulee aina dumpatuksi. Tuossa myös sukupuoliero. Hyvännäköinen nainen riittää parisuhteeseen, vaikka muut speksit eivät kohtaisikaan.

Vierailija
79/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teille ole opetettu, että tuollainen ihminen ei ollut arvoisenne? Kuulostaa ehkä narsistiselta ajattelulta, mutta noilla sanoilla minua on lohdutettu sydänsuruissa. Että säästyit tulevalta mielipahalta mutta sait kokemusta, joiden hyviä hetkiä voi muistella jälkeenpäin.

Jos olet ollut rakastunut ja rakkauden kohde antaa pakit, voit silti olla onnellinen siitä, että olet sydämessäsi saanut kokea rakkauden tunteen.

Ei se yksipuolinen rakkaus kyllä lämmitä mitään. Jatkuvat pakit vie myös kiinnostuksen ihastua enää kehenkään. Harmi vaan että ikisinkkuus vie ilon muustakin elämästä. Se on eri juttu kuin jos on ollut vaikka 20 vuotta suhteessa ja sitten jää yksin. 

Vierailija
80/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se yksipuolinen rakkaus kyllä lämmitä mitään. Jatkuvat pakit vie myös kiinnostuksen ihastua enää kehenkään. Harmi vaan että ikisinkkuus vie ilon muustakin elämästä. Se on eri juttu kuin jos on ollut vaikka 20 vuotta suhteessa ja sitten jää yksin. 

Niinpä. En minä ainakaan pysty valehtelemaan itselleni että se ihastukseni joka antoi minulle pakit, "ei ollut arvoiseni". Tiedän varsin hyvin miten hieno tyyppi hän on, sisäisesti ja ulkoisesti, sillä olen tuntenut hänet vuosia.

Totuus on että hän on kyllä minun arvoiseni ja ylikin, mutta minä en ole hänen arvoisensa. Ja sitä totuutta on vaikea niellä.