Sain vuosi sitten pakit, joista en oo vieläkään toipunut
Meillä oli hauskaa yhdessä ja ehdin jo ihastua mieheen, kunnes hän ilmoitti ettei tunne kipinää eli suomeksi sanottuna olin hänelle liian ruma. En tuon jälkeen ole kyennyt edes tapaamaan ketään vaan lähinnä olen keskittynyt vihaamaan naamaani ja kehoani. Tuntuisi hölmöltä hakeutua tän takia terapiaan, mutta ei tunnu nyt menevän ohi ainakaan itsekseen :( Ei vissiin oo ihan normaalia tämä?
Kommentit (99)
Semmoista se on. Rumana ihmisenä on aivan älytöntä lähteä nykypäivän deittimarkkinoille. Mitään et tule sieltä saamaan, mutta itsetuntosi tulee tuhoutumaan.
Olen lopettanut monta suhdetta, mutten koskaan ulkonäön takia. Yleisin syy on ollut tunneälyn puute. Kumppani pystynyt keskittymään vain siihen, mitä hän haluaa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ruma. Se mies halusi tuhota itsevarmuuttasi vain. En usko että muut ajattelevat niin. Oliko pelaaja vain. Älä vihaa itseäsi turhaan tai mitään itsessäsi, keskity kauniisiin puoliin. Jokaisessa on hyviä ja huonoja piirteitä jossain määrin, jollain hetkellä. Myös niillä arvioijilla. Kuka edes sanoo toiselle noin suoraan ja töksähtävästi? Ei ole pakko luottaa kaikkiin Suomessa, täällä on ikäviä tyyppejä myös alkoholeissaan. Maapallolla on myös vielä mukavia, joitakin.
Ei se mies niin sanonutkaan, vaan ap olettaa niin koska on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitte ilmeisesti kuitenkin ihan jonkun aikaa yhdessä ja aika intensiivisesti, jos tuosta tekstistä voi jotain päätellä. Ei mies olisi todennäköisesti tehnyt näin, jos ulkonäkö olisi ollut totaalinen turn off. Ei mies vietä hauskaa aikaa varsinkaan pitkään mielestään ruman naisen kanssa vain saadakseen pillua. Se on saatava miehen näkökulmasta rumalta naiselta heti ja sitten karkuun.
Tavattiin muutaman kerran eikä mies edes halunnut seksiä mun kanssa.
Ap
Oletko varma ettei halunnut? Tai että haluaako ylipäätään kenenkään kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Älä vielä anna periksi. Useimmiten pakit annetaan kun halutaan vaikuttaa vaikeasti saavutettavalta. Aloita määrätietoinen ja päättäväinen kampanja ihastuksesi kohteen valloittamiseksi ja järjestä tilanteita, joissa pääset todistamaan olevasi tosissasi suhteenne oikeutuksesta!
Juurikin näin! Jos sinulla on hieno auto voit viedä hänet pitkälle seikkailuhenkiselle automatkalle Keski-Suomeen tai vaikka Kuusamoon! Siellä luonnon helmassa voit kaikessa rauhassa osoittaa päättäväisyytesi ja miehekkään kontrolloivuutesi rakkautesi kohteelle!
Vierailija kirjoitti:
Et ole ruma. Se mies halusi tuhota itsevarmuuttasi vain. En usko että muut ajattelevat niin. Oliko pelaaja vain. Älä vihaa itseäsi turhaan tai mitään itsessäsi, keskity kauniisiin puoliin. Jokaisessa on hyviä ja huonoja piirteitä jossain määrin, jollain hetkellä. Myös niillä arvioijilla. Kuka edes sanoo toiselle noin suoraan ja töksähtävästi? Ei ole pakko luottaa kaikkiin Suomessa, täällä on ikäviä tyyppejä myös alkoholeissaan. Maapallolla on myös vielä mukavia, joitakin.
"Et ole ruma. Se mies halusi tuhota itsevarmuuttasi vain"
Ovatko ihmiset aivan hulluja täällä vauvalla? Se mieshän vain lähetti "en tunne kipinää" viestin. Ei sellaisessa ole mitään ilkeää tai pahantahtoista: se on vain totuuden kertomista. Mies toimi tuossa tilanteessa täysin oikein.
Siitä tiedän ettei kaikissa tapauksissa ole kyse ulkonäöstä koska yks mies halusi olla kanssani mutta sitten paljastui että olenkin ihan sekopää. Sen jälkeen ois vielä seksi kelvannut mutta kun muusta kyselin niin sanoi ettei ole kemiaa.
Mutta kyllä sillä ilmauksella voidaan ulkonäköönkin viitata.
Ok Ritva siitä on jo vuosi mene eteen päin
Samaa mieltä kuin mini täällä. Jos vietitte aikaa yhdessä ja oli hauskaa, kuten kerroit, niin vika ei ollu ulkonäössä, vaan juurikin siinä mitä mies sanoi, ei kipinää muuhun. Näki kaveri pohjalta asian. Veikkaan, että sun heikohko itsetunto/ epävarmuus ulkonäköön liittyen on kääntänyt asian vatvomisen myötä näin, että olisit muka ollut jotenkin ruma hänen mielestään. Unohda tuommoset ulkonäkö ajatukset tuossa asiassa ja ja jatka eteenpäin. Toki ainahan pakit voi harmittaa tovin.
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut monta suhdetta, mutten koskaan ulkonäön takia. Yleisin syy on ollut tunneälyn puute. Kumppani pystynyt keskittymään vain siihen, mitä hän haluaa elämässä.
Mä olen lähettänyt kymmenille naisille "kiitoksia mukavista treffeistä, mutta en tuntenut kemiaa" viestin. Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta se kemian puute johtui aina siitä, että se nainen ei ollut riittävän hyvännäköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä yhdistätte suhteen kipinän ja ulkonäön? Eihän ne liity toisiinsa mitenkään? Se kipinä tulee nimenomaan kaikesta muusta.
Joskus pettymyksen ulkonäköön näkee toisen kasvoilta niin selkeästi, ettei jää minkäänlaista tulkinnanvaraa. Ja sitten kun treffien jälkeen tulee "ei kipinää"-selittelyä, ei tarvitse kauaa miettiä mistä johtui.
Joo, esimerkiksi Kolmiodraama -sarjassa huomasi hyvin sen, miten Sami olo pettynyt Terhin ulkonäköön ensitreffeillä.
Kyllä AP niihin toistuviin pakkeihinkin turtuu kun on riittävän monet pakit takana.
Mä olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 31
Annetut pakit 9
Saadut pakit 21 (joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen)
Yksi vielä avoin tapaus
Vierailija kirjoitti:
Tarkkana saa olla Tinderissä ettei tule ap:n kaltaisia ikäviä juttuja. Itse aloitan profiilin katselun siitä harkinnasta, haluanko seksiä tuon kuvassa olevan naisen kanssa vaiko en. Sitten vasta muut asiat.
Siis tämähän johtaa siihen että lapsesi äidiksi kelpaa kuka tahansa jolla mieleisesi/sopiva ulkonäkö seksimielessä? Joku tutkimus: hyvä kroppa = helppo saada irtoseksiä, kivat kasvot = sopii pitkiin suhteisiin. Tulee kyllä mieleen sekin että itse kerran (ei tietokoneaika) päädyin typerään seksiaktiin erään miehen kanssa ihan lennosta eli hän olisi periaatteellasi katsonut minua sillä silmällä että olen sopiva ainakin yhden illan panoon. Muuhun en sitten kelvannutkaan ja se johti tietysti aborttiin ja hylätyksi tulemiseen kuin vanha tiskirätti. Tosi rankkaa ja koko elämä pilalla. Nämä ovat tosi vaikeita juttuja. Nyt kun kirjoitan tämän niin haluan sinua haukkua että olet tosi tyhmä kun valitset ulkonäön perusteella kuka sopii (irto)panoksi... Mua ihan yököttää tämä sun kirjoitus, sori vaan... T. nimimerkki elämä täysin pilattu ja nainen mennyt paskakasaksi... sitä ei voi millään paikata...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Et ole ruma. Se mies halusi tuhota itsevarmuuttasi vain"
Ovatko ihmiset aivan hulluja täällä vauvalla? Se mieshän vain lähetti "en tunne kipinää" viestin. Ei sellaisessa ole mitään ilkeää tai pahantahtoista: se on vain totuuden kertomista. Mies toimi tuossa tilanteessa täysin oikein.
Kyllä. Rehellinen pitää olla, eikä roikottaa löyhässä hirressä.
Voin lohduttaa, että aika ei paranna haavoja. Omasta erosta 40 vuotta ja vieläkin pyörii "hän" mielessä. Olen tosin ollut 35v naimisissa, erittäin onnellisesti ja lapsiakin on siunaantunut. Mutta kun ei saa pois mielestä - kuin mielisairaus. Ei auta viina, ei terapia, ei lääkkeet. No onneksi haudassa helpottaa.
Christiiina kirjoitti:
Kyllä AP niihin toistuviin pakkeihinkin turtuu kun on riittävän monet pakit takana.
Mä olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 31
Annetut pakit 9
Saadut pakit 21 (joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen)
Yksi vielä avoin tapaus
Montaako noista on pantu?
Nykyään on niin helppoa vain painaa napista seuraavaa, jos edellinen kumppaniehdokas ei heti miellytä 100%. Ei tarvitse edes yrittää tutustua ja totuttautua sen paremmin.
On tullut huomattua ettei tässä iässä enää vapaissa naisissa ole kuin mt-tapauksia. Tervepäiset ovat olleet parisuhteissa parhaimmillaan jo vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme siinä aina on että nainen tulkitsee miehen puheita miten itse haluaa ja siittä sitten loukkaantuu ja suuttuu kun ei vahingossakaan voi ymmärtää sitä mitä sanotaan? Ei miehet ole läheskään niin kieroja kuin naiset että miesten puheissa ei tarvi tulkintaa niin kuin naisen puheissa tarvitaan.
Tosiasia on että tuota fraasia käytetään kauniimpana tapana ilmaista, ettet ole minusta viehättävä (=olet ruma). Varsinkin miehillä se kipinä on pitkälti riippuvainen naisen ulkonäöstä
Se ettei jonkun mielestä ole viehättävä, ei tarkoita automaattisesti rumaa. Nyt hei järki käteen. Joku on toisen makuun hot ja toisen mielestä ei ole niin hot , haloo.