Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdyntä ei tärkeää?

Vierailija
11.05.2024 |

Tälläkin palstalla usein lukee, että yhdyntä ei ole niin tärkeää ja pääasia että mies hoitaa naiselle orgasmin vaikka nuolemalla. Oma kokemukseni on täysin päinvastainen.

En ole mikään superkokenut panomies, mutta kumppaneita on kertynyt 10-15 välillä 45 ikävuoteen mennessä. Kertaakaan, siis ei yhtä ainoaa kertaa, ole tullut vastaan kumppania (naista), joka ajattelisi niin että yhdyntä on toissijaista. Vaikka nuolisi useamman orgasmin ja pitäisi muulla tavalla hyvänä, niin joka ikinen on halunnut että tulen sisään. Sitä suorastaan vaaditaan ja monet ovat kertoneet että koko homma ilman yhdyntää jää vajaaksi.

Ja olen ihan tavismies tavisvehkeillä, eli ei ole kyse siitä että kullini olisi lahja naisille ja että koko pitäjä kuolaa sen perään, toisin kuin monilla muilla palstakirjoittelijoilla tuntuu olevan.

Tämä on aiheuttanut myös paljon tuskaa, kun pahan stressin ja unettomuuden aikana kärsin erektiovaivoista ja tiesin että en pysty naistani täysin tyydyttämään, vaikka tekisin mitkä muut temput.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se kyllä jääkin vajaaksi, jos ei ole yhdyntää. Mutta en mä joka kerta sitä yhdyntää silti tarvitse, vaikka ilman sitä jääkin pil lu tykyttämään lisää kosketusta. Jos on oikein kova panetus niin kyllä silloin yhdyntä on mulle välttämätön juttu. Vaikka saisin orgasmit ihan muilla tavoin niin viimeistään aina niiden jälkeen pi llu huutaa jotain sormia isompaa sisäänsä, eikä dildo korvaa aitoa. Ymmärrän tietysti ap:n pointin, että erinäisistä syistä miehelle voi sitten tulla paineita, jos nainen vaatii aina yhdynnän tyydyttyäkseen kunnolla. En missään nimessä halua tuottaa omalle miehelleni mitään paineita ja jos on esim. tilanne että mua panettaa ja miestä ei, niin kyllä silloin mulle riittää ne sormet. Katotaan yhdyntää sitten ehkä toisella kertaa, jos silloin nappaisi. Yleensä kuitenkin molemmat kiihottaa toisensa sormin ja suulla niin huippuunsa, että molemmat haluaa sen yhdynnän. Mun miehellä on monesti penisrengas käytössä, mikä vahvistaa (ja varmistaa) erektiota.

Vierailija
2/109 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla yksi pitää meteliä asiasta "muiden puolesta". Uskoisin olevani täysin normaali nainen kun haluan kokea sen ihanan täyttymisen tunteen, tarve täyttyä miehestä on suorastaan pakottava kun on riittävän kiihottunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan lesbojen ongelma.

Vierailija
4/109 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut tilastotieteen käsitettä "survivor bias"?

Otoksen koko ei auta mitään jos siihen on suodattunut vain tietyn tyyppisiä naisia.

Tässä tapauksessa niitä "oikeita naisia joilla on vähintään E-kupin hinkit, aikuisen naisen luonnolliset ala pää karvat ja jotka haluavat vain isoa kullia pohjaan saakka yhdessä asennossa eivätkä halua kuullakaan iljettävistä pervoiluista"

Vierailija
5/109 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä haluan panoa. Orkkua/orkkuja tai ei. Orkku on se toissijainen jos saa jaksavaa hyväntuntuista seksiä.

Vierailija
6/109 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pääasia yhdyntä, ei lainkaan, vaikka se onkin ihan kivaa. Pääasia on se seksuaalinen tyydytys, eli orgasmi. Ei se ole miehellekkään pääasia.

Luulen, että naisilla on sellainen juttu, että haluavat että se mies laukee siinä yhdynnässä. Aika moni nainen täällä kirjoittaa, että ei ole täydellistä jollei ole sitä yhdyntää, mutta eivät silti ilmeisesti saa siinä orgasmia, eli se miehen orgasmi perinteisesti on se tärkein.

Vierailija
7/109 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pääasia yhdyntä, ei lainkaan, vaikka se onkin ihan kivaa. Pääasia on se seksuaalinen tyydytys, eli orgasmi. Ei se ole miehellekkään pääasia.

Luulen, että naisilla on sellainen juttu, että haluavat että se mies laukee siinä yhdynnässä. Aika moni nainen täällä kirjoittaa, että ei ole täydellistä jollei ole sitä yhdyntää, mutta eivät silti ilmeisesti saa siinä orgasmia, eli se miehen orgasmi perinteisesti on se tärkein.

Oon tuo eka vastaaja ja saan kyllä yhdynnässä orgasmin myös, vaikka oisin saanut ennen sitä muulla tavalla. Miehenikään ei aina laukea yhdynnässä, vaan haluaa välillä laueta esim suuhun tai rinnoille. Ei ole miehen orgasmi ainakaan meillä se tärkein siinä yhdynnässä, vaan ihan se molemminpuolinen täyttymyksen tunne.

Vierailija
8/109 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yleisesti  on mallina se, että pääasia että mies saa. Ja muutahan ei saa edes kirjoittaa..

Vierailija
9/109 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä ymmärtänyt vähän väärin. Tuolla on varmaan tarkoitettu sitä, että vähän lyhyeksi jäänyt yhdyntä tai selvästi keskikokoista pienempi kalu eivät tarkoita huonoa seksiä, jos muut osa-alueet ovat kunnossa, ja toisaalta pelkkä yhdyntä ei tuo välttämättä naiselle orgasmia, jos mies ei muuten huomioi. 

Vierailija
10/109 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jokaisella on oma juttunsa, ei tarvitse heti päälle tulla jos kertoo omasta kokemuksestaan, tai tuntemuksestaan.

Vierailija
11/109 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo jokaisella on oma juttunsa, ei tarvitse heti päälle tulla jos kertoo omasta kokemuksestaan, tai tuntemuksestaan.

"Luulen että naisilla on sellainen juttu..." Ei ole oma kokemus 😊

Vierailija
12/109 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Luulen että naisilla on sellainen juttu..." Ei ole oma kokemus 😊

Tämä on ihan yleinen toteamus ja usko. Mutta toki pitää aina viisastella. Tunnettu tosiasia on, että naiset pitävät tärkeimpänä sitä miehen nautintoa. Aivan saletti.Eivät tietenkään kaikki, ja tätähän olet seuraavana sanomassa.

Vierailija
13/109 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luule mitä luulet, usko kuitenkin mitä naiset itse sanovat äläkä arvota heidän tarpeitaan omiesi mukaan. Yhdyntää voi kaivata vaikka siinä ei saisikaan orgasmia, eikä se suinkaaan tarkoita että miehen orgasmi olisi tärkeämpi. Kuten tiedät, nainen voi saada orgasmin myös ennen tai jälkeen yhdynnän muilla keinoin, eikä sen arvo laske vaikka mies saisikin yhdynnässä. Harvalle naiselle seksi miehen kanssa on kuitenkaan pelkkää orgasmin hakemista (kummallekaan), vaan onhan siinä toki muutakin nautinnollista. Muutenhan homman voisi hoitaa yksin.

Vierailija
14/109 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on enemmän psykologiasta. Halutaan yhdyntä koska se on sitä "oikeeta seksiä". 

Vierailija
15/109 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on enemmän psykologiasta. Halutaan yhdyntä koska se on sitä "oikeeta seksiä". 

Naiset haluaa yhdyntää kun se on sitä oikeaa seksiä, missä oikeasti ollaan lähekkäin ja sisäkkäin. Sitä ei korvaa mikään ulkokuntainen hiplaus. 

Vierailija
16/109 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi jostain katkeroitunut nainen, joka joka ketjuun huutaa naisen nautinnosta, ja vähättelee yhdyntää. Hänen mukaansa yksikään nainen ei saa yhdynnästä mitään, kaikki miehet tyydyttävät vain omat tarpeensa, ja vain klitorista pitää rämplätä, ja nuolla. 

Ja sitten on se toinen yleistäjä, joka yhden naisen kokemuksella tietää mitä kaikki naiset haluavat. Kun hänen kätensä ei ole vaimon pillun päällä, se on näppäimistöllä.

Minun vaimoni vaatii oikein tulemaan sisälle. Ei tykkää nuolemisesta, ja hänen orgasminsa on minulle yhtä tärkeää, kuin omani. Mutta ymmärrän, ettei minun vaimoni ole=kaikki naiset.

Vierailija
17/109 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te yritätte selitellä. Kaikki naiset sitä ja tätä; eihän se niin mene! Itselleni ei yhdyntä ole mikään juttu, paitsi siksi että mies tykkää, ja se on mulle se asia joka törkeä.

Jkaisella naisella on omat halunsa ja juttunsa, miksi tämä yksi ukko vähättelee niitä naisetn muita tapoja jatkuvasti, räpläämisiksi!  Pane sinä vaimoas niin paljon kun jaksat, ja loeta tuo tanan mollaus.

Vierailija
18/109 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntä voi olla naiselle myöskin fysiologisesti tärkeä juttu, mitenkään unohtamatta penetraation tuottamaa henkistä mielihyvää.

Vierailija
19/109 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luule mitä luulet, usko kuitenkin mitä naiset itse sanovat äläkä arvota heidän tarpeitaan omiesi mukaan. Yhdyntää voi kaivata vaikka siinä ei saisikaan orgasmia, eikä se suinkaaan tarkoita että miehen orgasmi olisi tärkeämpi. Kuten tiedät, nainen voi saada orgasmin myös ennen tai jälkeen yhdynnän muilla keinoin, eikä sen arvo laske vaikka mies saisikin yhdynnässä. Harvalle naiselle seksi miehen kanssa on kuitenkaan pelkkää orgasmin hakemista (kummallekaan), vaan onhan siinä toki muutakin nautinnollista. Muutenhan homman voisi hoitaa yksin.

"mitä naiset itse sanovat..." Vai niin, kaikki naiset siis, ja loput saa pitää suunsa kiinni vai?

Vierailija
20/109 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioitu Finsex tutkimuksesta. Pätee täälläkin kirjoitettuihin kommenteihin yhdynnän tärkeydestä, joten kannattaa kirjoittaa vain omasta puolestaan.

Seksuaalisen nautinnon kokemisen ja yhdyntöjen miellyttävyyden kannalta orgasmit ovat seksuaalielämän keskeisin asia. FINSEX-tutkimuksen tulokset osoittavat hyvin selvästi, että orgasmeja kokevat naiset tuntevat yhdyntänsä huomattavasti miellyttävämmiksi kuin naiset, jotka eivät koe orgasmia.