Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko noloa mennä keikalle yksin?

Vierailija
10.05.2024 |

Mitä mieltä? Olisi mahdollista mennä keikalle, mutta yksin. Menisitkö sinä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna kövin kymmenellä keikalla yksin, kukaan ei siellä edes huomaa oletko yksin vai jonkun kanssa.  Sinne vaan, livemusa on ihanaa! T 50 vee

Vierailija
2/14 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn paljon keikoilla yksin. Vähän tylsää se on, varsinkin jos on keikka paikalla ajoissa esim. päästäkseen eturiviin, mutta toisaalta saan nauttia keikasta sitten ihan oman mieleni mukaan tarvitsematta vaihtaa mielipiteitä kesken parhaan biisin

Nolona sitä en ole pitänyt koskaan

N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn eniten keikoilla yksin. 

Vierailija
4/14 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan super rohkeeta ja cool! Oon käyny pari kertaa ja joka kerta oon ihan fiiliksissä musasta ja siitä että uskalsin. Mee ihmeessä, suosittelen!

Vierailija
5/14 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut monella keikalla yksin.

Vierailija
6/14 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutta voit mennä silti. 

Vierailija
7/14 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallanko ajatella miten hirvittävän nolona minua pidetään kun en eläessäni ole ollut parisuhteessa, enkö osaa tai halua aina olla yhteydessä kehenkään kaveriini tai ystävääni, josko lähtisi esiliinakseni ja taluttajaksenii vaikka sitten keilkalle,... Mikä siinä kuitenkin on, että monesti asiat ja tapahtumat tai vaikka  ruoka ja juoma ja tai,melkeinpä mikä hyvänsä nautinto ja ilo maistuu tai tuntuu paljon paremmalta jaettuna kuin yksin.

Vierailija
8/14 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ap keikoilla ympärillesi. Siellä me kaikki yksin keikoilla käyvät laulamme ja tanssimme. Aivan kuten kaikki muutkin. Kivaa on. Tule mukaan. 

Vierailija
9/14 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan rohkeasti.  Tuu nykäisee hihasta niin saat kaverin . Yksin itsekin keikoilla usein . Kivaa keikkaa sulle !

Vierailija
10/14 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen ajanut satoja kilometrejä yksin keikalle. Parhaimmat muistot näistä reissuista. Joku väninäinen ihminen mukana on pilannut vaan kaiken. Tykkään toimia yksin. 

Vierailija
11/14 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan! Itsekin käyn keikoilla useimmiten yksin, kun musiikkimakuni ei oikein osu yksiin kavereideni musiikkimaun kanssa.

Sehän on vähän niin kuin kävisi leffassa tai teatterissa - suurimman osan ajasta jokainen keskittyy joka tapauksessa seuraamaan esitystä itsenäisesti. Ei siihen ketään seuralaista tarvita, vaikka ymmärränkin että ekoilla kerroilla saattaa tuntua vähän hassulta jos on tottunut käymään tapahtumissa kaverin kanssa :)

Vierailija
12/14 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan usein se on hyvä. Se toinen voi olla vaikka snitch.

Vierailija
13/14 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käy koskaan millään keikoilla, en baareissa... en enää tanssi- ja discopaikoissa, en näyttelyissä enkä museoissa. Voi olla jonkun mukana lähtisin. Minulle ei vaan tämä taviskulttuuri istu - sori kamalasti että sanon näin... Minun on paras olla vain yksin. Mutta koskaan ei ole tylsää tai kurjaa VAIKKA OLEN YPÖYKSIN.

Vierailija
14/14 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs noloa tuossa yksin keikoilla käymisessä voisi olla,  en ymmärrä. 70-luvulta lähtien olen käynyt keikoilla, välillä yksin, välillä kavereiden tai mieheni tai lasteni kanssa. Riippuu ihan siitä haluaako/pääseekö joku muu kanssani. En rajoita itseäni. Haluan nauttia musiikista ja toki on kivaa, jos on kaveri, niin voi keskustella keikasta.