Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok tavata fwb-kaveria vielä sen jälkeen kunn on aloittanut parisuhteen?

Vierailija
10.05.2024 |

Jos tämän kaverin kanssa ei harrasta enää seksiä, mutta muutoin tullaan hyvin juttuun.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hylkäätkö noin yleisesti ottaen kaverisi alkaessasi parisuhteeseen?

Vierailija
2/64 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ok, mutta suosittelen täyttä avoimmuutta kumppanin kanssa. Luottamus kaiken a ja o. Ei kavereita tarvii hylätä suhteen takia, mutta mennyt fwb-juttu voi herättää mustasukkaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Oliko muuta?

Vierailija
4/64 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Oliko muuta?

Oli. Perustele vastauksesi, että miksei ole. Fwb-henkilöhän on nimenomaan myös kaveri.

Vierailija
5/64 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapailisin salaa.

Vierailija
6/64 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voit jatkaa tapaamista kaverina, mutta et varmaan ylläty jos kumppani tulee mustasukkaiseksi, tai jopa päättää ettei haluakaan suhdetta. Jos teidän kaveruus on perustunut seksiin, niin mielestäni ei ole oikein kumppania kohtaan. Mutta itse sen päätöksen toki teet, ja siitä sitten kumppanisi tekee omat johtopäätökset. Henk.koht. itse en jatkaisi fwb-kaverin näkemistä enää ollenkaan tilanteessasi, koska se olisi loukkaavaa kumppania kohtaan.

Vierailija
7/64 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet varma , että olisi ok myös toisinpäin eli miesystävä jatkaisi panonsa kanssa tapailua ystävinä .  

Vierailija
8/64 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsoisi hyvällä. Saisi valita minut tai panokaverinsa.

Vierailija
9/64 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma ohjenuora on aina ollut että kohtelen toista kuten haluaisin itse tulla kohdelluksi. 

Itseäni loukkaisi todella paljon jos mun miehellä olisi tuollainen ystävä. En todennäköisesti jatkaisi suhdetta. 

Vierailija
10/64 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kuinka toisessa ketjussa niin hehkutetaan, että tällainen fwb-kamu on hyvä juttu ja sitten tämä kaveri pitäisi hylätä :D Hänen todellinen arvonsa on siis olla pelkkä objekti.

Vierailija
11/64 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nyrkkisääntö on mielestäni se, että olisiko sinulle OK, että kumppani käy hengaamassa entisen panokaverinsa kanssa. Jos ei, niin älä itsekään toimi niin. Jos taas olisi OK, niin silloin se on ainakin moraalisesti oikein. Kysyisin kuitenkin vielä mitä kumppanisi asiasta tuumaa. 

Vierailija
12/64 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetissä ole tai toki jos sua ei haittaa että hän on myös ystävää entisen hoitonsa kanssa :) mitä vaan voi tapahtua ;) 

Vierailija
13/64 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on fwb kaveri??

Vierailija
14/64 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laskee vaan kakkoseen niin no problemos.

Vierailija
15/64 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se ei ole ok. On vain ajan kysymys, milloin harrastat seksiä fwb:si kanssa uudelleen.

Vierailija
16/64 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te huo*at palatte vielä helvetin tulessa!

Tehkää parannus!

Vierailija
17/64 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, se ei ole ok. On vain ajan kysymys, milloin harrastat seksiä fwb:si kanssa uudelleen.

No sehän olisi hyvä juttu. Todistaisi suoraan sen, ettei se uusi kumppani ollut oikea.

Vierailija
18/64 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on fwb kaveri??

fwb = Friends With Benefits =  ystävä, jonka kanssa harrastat seksiä.

Vierailija
19/64 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä odotellessa, johan tässä oon odotellut neljännes vuosisadan :)

Avoimuutta, alusta alkaen ja seurustelukumppani jolla on itsetunto kohdillaan.

Vierailija
20/64 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä sillä fwb tarkotat ja kenen kanssa seurustelet ja hyväksyisitkö ite puolisolles tuollasen kaverin. Jotku käyttää fwb nimitystä kaikista seksikavereistaan vaikka se kaveruus olisi vain sitä seksiä eikä olisi oikeasti friends with benefits. 

Jonkun mielestä on ok pysyä kavereina, kunhan kommunikaatio pelaa ja voi luottaa siihen, että niitä rajoja ei ylitetä. Joittenki mielestä noi fwb:t on vähän niinku exiä ja exien kanssa ei olla yhteydessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme