Onko ok tavata fwb-kaveria vielä sen jälkeen kunn on aloittanut parisuhteen?
Jos tämän kaverin kanssa ei harrasta enää seksiä, mutta muutoin tullaan hyvin juttuun.
Kommentit (64)
On se ok, mutta suosittelen täyttä avoimmuutta kumppanin kanssa. Luottamus kaiken a ja o. Ei kavereita tarvii hylätä suhteen takia, mutta mennyt fwb-juttu voi herättää mustasukkaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Oliko muuta?
Oli. Perustele vastauksesi, että miksei ole. Fwb-henkilöhän on nimenomaan myös kaveri.
Tietysti voit jatkaa tapaamista kaverina, mutta et varmaan ylläty jos kumppani tulee mustasukkaiseksi, tai jopa päättää ettei haluakaan suhdetta. Jos teidän kaveruus on perustunut seksiin, niin mielestäni ei ole oikein kumppania kohtaan. Mutta itse sen päätöksen toki teet, ja siitä sitten kumppanisi tekee omat johtopäätökset. Henk.koht. itse en jatkaisi fwb-kaverin näkemistä enää ollenkaan tilanteessasi, koska se olisi loukkaavaa kumppania kohtaan.
Jos olet varma , että olisi ok myös toisinpäin eli miesystävä jatkaisi panonsa kanssa tapailua ystävinä .
En katsoisi hyvällä. Saisi valita minut tai panokaverinsa.
Mun oma ohjenuora on aina ollut että kohtelen toista kuten haluaisin itse tulla kohdelluksi.
Itseäni loukkaisi todella paljon jos mun miehellä olisi tuollainen ystävä. En todennäköisesti jatkaisi suhdetta.
Huvittavaa kuinka toisessa ketjussa niin hehkutetaan, että tällainen fwb-kamu on hyvä juttu ja sitten tämä kaveri pitäisi hylätä :D Hänen todellinen arvonsa on siis olla pelkkä objekti.
Hyvä nyrkkisääntö on mielestäni se, että olisiko sinulle OK, että kumppani käy hengaamassa entisen panokaverinsa kanssa. Jos ei, niin älä itsekään toimi niin. Jos taas olisi OK, niin silloin se on ainakin moraalisesti oikein. Kysyisin kuitenkin vielä mitä kumppanisi asiasta tuumaa.
Ei helvetissä ole tai toki jos sua ei haittaa että hän on myös ystävää entisen hoitonsa kanssa :) mitä vaan voi tapahtua ;)
Jos laskee vaan kakkoseen niin no problemos.
Ei, se ei ole ok. On vain ajan kysymys, milloin harrastat seksiä fwb:si kanssa uudelleen.
Te huo*at palatte vielä helvetin tulessa!
Tehkää parannus!
Vierailija kirjoitti:
Ei, se ei ole ok. On vain ajan kysymys, milloin harrastat seksiä fwb:si kanssa uudelleen.
No sehän olisi hyvä juttu. Todistaisi suoraan sen, ettei se uusi kumppani ollut oikea.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on fwb kaveri??
fwb = Friends With Benefits = ystävä, jonka kanssa harrastat seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä odotellessa, johan tässä oon odotellut neljännes vuosisadan :)
Avoimuutta, alusta alkaen ja seurustelukumppani jolla on itsetunto kohdillaan.
Riippuu siitä mitä sillä fwb tarkotat ja kenen kanssa seurustelet ja hyväksyisitkö ite puolisolles tuollasen kaverin. Jotku käyttää fwb nimitystä kaikista seksikavereistaan vaikka se kaveruus olisi vain sitä seksiä eikä olisi oikeasti friends with benefits.
Jonkun mielestä on ok pysyä kavereina, kunhan kommunikaatio pelaa ja voi luottaa siihen, että niitä rajoja ei ylitetä. Joittenki mielestä noi fwb:t on vähän niinku exiä ja exien kanssa ei olla yhteydessä.
No hylkäätkö noin yleisesti ottaen kaverisi alkaessasi parisuhteeseen?