Onko ok tavata fwb-kaveria vielä sen jälkeen kunn on aloittanut parisuhteen?
Jos tämän kaverin kanssa ei harrasta enää seksiä, mutta muutoin tullaan hyvin juttuun.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itse olen tavannut. Jo senkin takia, että kyseinen kaveri olisi aika yksinäinen, jos en tapaisi häntä. Ja hänellä on vakavia sairauksia, joten olen huolissani aina jos hänestä ei kuulu muutamaan päivään mitään.
Kumppanille en ole tuosta aiemmasta fwb kuviosta edes kertonut. En aio koskaan kertoa siitä kenellekään, eikä sillä ole mielestäni mitään merkitystä enää.
Sinulla on hautaan asti vietävä salaisuus, jolla ei ole mitään merkitystä. Ihan mielenkiintoinen ajatuskuvio.
Eikö itselläsi ole muka mitään sellaista asiaa, jonka aiot pitää omana tietonasi, vaikka asia itsessään ei ole sinulle kovin merkityksellinen?
Itsekkin miettinyt tätä että miten muut pitää yhteyttä fwb kavereihin kun on suhteessa. Itselle myös nämä kaverit kenen kanssa seksiä harrastettu on olleet kavereita muutenkin. Välit on sitten olleet sellaiset että viestitellään ja nähdään ja höpötellään ja katsotaan telkkaa yms mutta ei harrastella seksiä. Molemmat kunnioittaa toisen suhdetta
Vierailija kirjoitti:
Ei, se ei ole ok. On vain ajan kysymys, milloin harrastat seksiä fwb:si kanssa uudelleen.
Kohta 25 vuotta mennyt... millonkakohan se tapahtuu. Kaverikin meni just naimisiin...
Avoin pitää olla kotiin päin, jotta ystävyys voi jatkua.
😳😳😳