Mies sai tietää että yhteinen lapsemme ei ole hänen, nyt uhkaa erolla vaikka on kasvattanut lasta jo 3 vuotta
Ihan tosissaan. Miten saan puhuttua miehelle järkeä päähän?
Kommentit (73)
Meillä on perhepiirissä tämmöinen tapaus. Lapsi sairastui vakvasti 5 vuotiaana ja tarvitsi luovuttajaa mahdollisimman läheltä. Isä ei sopinutkaan, kun ei ollut bio.
Sitten kaikki meni rumaksi joksikin aikaa. Lapsi onneksi parantui.
Mies tajus sairastelun myötä, mikä on tärkeetä. Lapsi on syytön tilanteeseen. Mies ja lapsi ovat yhteyksissä nykyäänkin.
Sitten mulla on hiekkalaatikkokaveri, joka käy laivalla naimassa itsensä raskaaksi. Hänellä on viisi lasta ja ainakin kolme noin tehty. Tähän ei liity kootettuja aviomiehiä. Vain isyydestään tietämättömiä "luovuttajia".
Olisi tuo kyllä järkyttävää jos mietitään että tilanne olisi todellinen. 3-vuotiaaseen on yleensä jo muodostunut hyvin läheinen ja ainutlaatuinen suhde. Tilanteeseen syyllinen ei ole missään nimessä lapsi eikä huijattu vanhempi. Ensireaktio on tietenkin lähteä ovet paukkuen, mutta entä se suhde lapseen... kamalat traumat tuosta jää molemmille tilanteen uhreille.
Valheella on useimmiten lyhyt elämänkaari. Valehteleminen ei ole hyvä pohja liitolle. Rehellisesti jos olisit alun perin kertonut ettei ole biol. isä, olisi asiat varmaan toisin tai mies ois lähtenyt heti lätkimään. Toivottavasti lähtee, et ole häntä ansainnut koska valehtelet ja luottamus sinuun on huteralla pohjalla. Liitto ilman luottamusta on tuhoon tuomittu.
Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Tämä toteutui sinun kohdallasi. Älä rupea edes yrittämään "järkeä" puhumaan miehelle vaan lusikoi keskenäsi soppa minkä itse keitit valheella.
Jos lyö kerran niin lyö aina,jos pettää kerran niin pettää toisen ja kolmannenkin kerran.Ittellä se on kerrasta poikki ja sinullekin aloittaja toteaisin että itsehän kinttus vieraille levitit.Lapsi on luonnollisesti syytön siihen mitä on tapahtunut ja huoltovastuusta on syytä sopia mutta itse parisuhde on kyllä mielestäni förbi koskapa tuollaisten tapahtumien jälkeen ei ole tulevaisuudessa odotettavissa kuin tukku riitoja ja se ero tulee kumminkin.
Itseäkin mietityttää että olenkohan noiden lasteni isä? Olen nyt yrittänyt siittää uutta lasta ja ei onnistu, vaikka olen ruiskinut ympäri vakoa, kovalla paineella, litrakaupalla. Olemassa olevat lapsukaiset ovat upeita lapsia, ei siinä ole mitään ongelmaa, kasvatan ominani.
Sääliäkö oot hakemassa? Sinua ei käy sääliksi pätkän vertaa, lasta ja miestä kylläkin.
YHTEINEN LAPSEMME, olet patologinen valehtelija. Ei ole yhteinen koska miehesi ei ole biologinen isä, ettekä ole yhdessä sopinut, jotta joku muu ruiskii sut paksuksi. On siis minkä lie pubireissun jälkeisiä peruja, tokko tiedät edes itse kenen.
Pettäjän tie on tuskainen ja olet tuskasi itse ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Kasvattanut jonkun toisen lasta 3 vuotta? Ite haastaisin oikeuteen. :D
Ei kannata koska mies häviää. Yhteiskunta on niin paljon naisia suosiva. Onhan tuosta ollut julkisuudessa tapaus jossa mies tuomittiin maksamaan elareita lapsestaan joka ei ollut hänen. Oksettavaa.
Tämä on varmasti melko yleistä kun ajattelee sitä naisten kiivasta vastustusta isyys testiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on isä, vaikka ei olekaan biologinen isä. Se on tärkeää. Jos hän näkee tässä jotain ongelmaa, kertoo se aika paljon hänen luonteestaan ja suhtautumisesta naisiin.
Pas.at ole isä. Valehdeltu, että on isä. Tuo nainen on pettäjä ja valehtelija eikä asiaa siitä miksikään muuta vaikka voissa paistaisi. Että tommosen "miehesi on isä" toitottajat kyrsii. Hän olisi isä (tai poistunut heti kuvioista) jos tää niin sanottu äiti olisi ollut rehellinen ja mies olisi ollut valmis toisen siittämän lapsen omakseen hyväksymään. Sinä ja sun luonteen ja suhtaumisen toitottaja oot hakoteillä.
Vierailija kirjoitti:
Aika törkeä reaktio mieheltäsi. Eikö hän rakasta lapsiaan?
" Lapsiaan"????!!!!!!
Kirjoitin runon aloittajalle:
Punaliput liehuu
Keksi joku parempi provo
Jos pettäjää/kuspäätä saada käräjien kautta korvaamaan kunnollista rahallista korvausta niin perinteinen kivitys vois toimia.
Jos tarina on totta, eniten käy sääliksi sitä lasta.