Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita aamulaiskoja äitejä?

Vierailija
25.01.2007 |

Meillä aamut aina venyvät. Ulkoilemaan mennään vasta joskus iltapäivällä päiväunien jälkeen. Tänäänkin sain itseni sängystä (lopullisesti) ylös vasta kymmenen jälkeen. Lapset (2 ja 5) leikkivät keskenään kiltisti pari tuntia kun äiti vain makasi sängyssä. Pitäisi varmaan ottaa itseä niskasta kiinni, mutta kun ei aamuisin vain huvita :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin kun mies on iltavuorossa, niin nousin vasta kun hän lähti töihin :/ eli vajaa tunti sitten

Muuten on kyllä hyvä kun lapsikin herää klo 11-12.

Meilläkin kaikki jtut tehdään vasta kun lapsi herää päiväuniltaan, siihen saakka vain juon tässä aamukahveja jne. Huoh!

Hlauaisin kyllä olla energinen ja tehokas, mutta ei ole toteutumassa näillä näkymin.

Vierailija
22/25 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalielämää on kanssa monenlaista. mutta tarkoitit ilmeisesti kahdeksasta-neljään- tyyppistä elämää. Meidän perhe viettää ihan normaalia elämää vaikkei moiseen ruotuun mahdukaan. ja olen onnellinen siitä ettei lastenikaan ole tarvinnut lapsuuttaan elellä virka-aikojen määrittämänä, vaan enemmänkin oman perheensä ehdoilla. Olen miettinyt paljonkin sitä, millaisessa tulevaisuudessa lapset elelee. Kellokortti-elämää lapsena viettäneistä tulee kai helposti kuuliaisia virasto- ja varasto-orjia. Ne lapset jotka on oppineet jo lapsena joustaviksi ja oma-aloitteisiksi on paljon paremmassa asemassa luomaan esim. omaa yritystä tms mikä vaatii tsenäistä ajattelua. no kukin tulee onnelliseksi tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin kotona, pyrin aina heräämään niin myöhään kuin lapsi vain sen salli. Yleensä se oli siinä kello 9 aikaan. Sitten rauhallinen aamupala ilman kiirettä mihinkään ja lehden lukua. Lapsi oli totutettu siihen, että äidin aamiaiseen kuuluu sanomalehden luku ja sen aikaa lapsi leikkii itsekseen.

Meillä lapsi laitettiin nukkumaan kello 22 jälkeenkin välillä. Se saattoi ihmetyttää joitakuita, mutta mielestäni sillä ei ole mitään väliä, mihin aikaan tietyt rutiinit tehdään, mikäli kuitenkin lapsi saa perushoivansa säännöllisesti (riittävästi unta vuorokaudessa, ateriat, pesut ym.)

Äiti on onnellisempi, kun pystyy toimimaan oman rytminsä mukaan. Miksei sitä hänelle suotaisi? Ja kaikki kunnia myös niille, jotka heräävät kello 6.30 ja syövät, pukevat kiireesti ja lähtevät heti ulos.

Tyylejä on monia.

Vierailija
24/25 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies vähän sen jälkeen, itse kukun vähän myöhempään.

Miksi ihmeessä herättäisinn aikaisemmin kun ei ole kiire hoitoon tms?

Muskarissa käydään kerran viikossa ja se on vasta 10.30, joten ei tule paniikkia.

Vierailija
25/25 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla heräillään 9-11 maissa, meillä ei soi kello koskaan! Nyt kun olen lasten kanssa kotona emme todellakaan herää aamulla kukonlaulun aikaan, kun palaan töihin alkaa herätykset klo 5 joten nyt nautitaan näin ja se on ihanaa! Lapset saavat elämässään maistaa ihan tarpeeksi maailman rytmiä.

Neuvola-ajat otamme iltapäivälle, emme koskaan ota aamuaikoja mihinkään. Menköön muut aamulla! Puistossa jossa käymme on jatkuvasti joku lastensa kanssa joten ei olla yksin sielläkään. Ystävämme tietävät meidän rytmin eikä soittele klo 8 aamulla pihalle.

Olen luonteeltani yökyöpeli ja olen parhaimmillani yöllä! Viikonloppuisin nukun toisena aamuna ainakin päälle puolen päivän, voiko parempaa ollakkaan?

TässäKIN asiassa, jokainen tyylillään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan