Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaisitko, jos saisit tietää että kumppanisi on käynyt maksullisissa Aasiassa?

Vierailija
10.05.2024 |

Tämä siis ennen suhdettanne?

Entä lähtisitkö suhteeseen tietäen tällaisesta?

Kommentit (782)

Vierailija
121/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin. Kertoo kaiken miten suhtautuu naisiin. Verrattavissa raiskaukseen, kun ne naiset tekee sitä koska ei ole vaihtoehtoja. 

Tämä. Jos ei omatunto toisen hyväksikäytöstä kolkuta, niin on kyllä todella kehittymätön ihmisrauska.

Ihmisj*tteillä ei ole omatuntoa. Koskaan. Syyttävä sormi kääntyy heillä aina itsesä poispäin.

Vierailija
122/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin molemmissa tapauksissa. Kuriositeettina on myös todettava, että olen erittäin tyytyväinen ketjua selatessani. Vielä sentään on sen verran järkeä jäljellä, että suurimmalle osalle tällaiset piirteet omaavat miehet ovat vastenmielisiä, ja valikoidaan epäsopivaksi aviomies- ja isämateriaaliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, todellakaan en olisi kiinnostunut tuollaisesta miehestä, ällöttävää. Varmaan suhde kuolisi kun en enää pystyisi kiihottumaan hänestä.

Vierailija
124/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin menneisyydessä käynyt, ne jotka käyvät noissa, käyvät myös tulevaisuudessa.  

Vierailija
125/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin menneisyydessä käynyt, ne jotka käyvät noissa, käyvät myös tulevaisuudessa.  

Samaa mieltä. 

Vierailija
126/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin molemmissa tapauksissa. Kuriositeettina on myös todettava, että olen erittäin tyytyväinen ketjua selatessani. Vielä sentään on sen verran järkeä jäljellä, että suurimmalle osalle tällaiset piirteet omaavat miehet ovat vastenmielisiä, ja valikoidaan epäsopivaksi aviomies- ja isämateriaaliksi.

Ovatko sitten entiset sugerbaby:t, +100 kumppanin naiset hyvää äitimateriaalia? Tuskin sen surkempia tai parempia kun maksullisessa käyvä mies.

Vierailija
127/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi on myös vahtia vakallista kirppuja, kuin kiimaista akkaa.

Vierailija
128/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who cares!

Vierailija
129/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko sitten entiset sugerbaby:t, +100 kumppanin naiset hyvää äitimateriaalia? Tuskin sen surkempia tai parempia kun maksullisessa käyvä mies.

Siitä minä en tiedä. Jos joku sellaisen välttämättä vaimoksi haluaa, niin voi ottaa. Jos olisin mies, niin tuskin ottaisin.

Vierailija
130/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Arvot on liian erilaiset.

Sama kuin että miehiltä voisi kysyä, voisivatko he alkaa suhteen naisen kanssa joka on toiminut prostituoituna. Osalle ei ole ongelmaa mutta osa voi kokea "arvoristiriitaa". 

Vierailija
131/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin hienoa, että ihmiset hankkii kokemusta ja uusia taitoja muidenkin maanosien ihmisiltä? Miksi siis tällaisissa tapauksissa pitäisi erota tai vältellä suhdetta?

Thaikuissa hiv-tilastot ovat aika karuja..

Vierailija
132/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisissa käymisessä  sinkkuna ei ole mitään vikaa, jos se perustuu molempien vapaaehtoisuuteen ja ilman ihmiskauppaa. Onko sata yhden illan juttua sinkkuna jotenkin kunniallisempaa ennen parisuhdetta? Terve parisuhdekin kaiketi muodostuu kahden ihmisen oman harkinnan kautta ja silloin pitää unohtaa menneet. Naiset vaan unohtaa sen tosiasian, että heidän on käytännössä aina mahdollisuus saada kertaluonteinen seksisuhde ilmaiseksi jonkun miehen kanssa.

Vierailija
133/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasia tai mikä tahansa muu maan kolkka, niin eroaisin varmasti. En olisi samalla aaltopituudella. Ihan eri arvomaailma. Itse olen heikompien auttaja ja inhoan hyväksikäyttöä. En voisi olla miehen kanssa joka käynyt maksullisissa. Todella kuvottava ukko. Eipä tuosta enää paljoa pahemmaksi voisi mennä. Kaikenmaailman taudit ja niiden asuinolot yms. Muutenkin se rikollisuus mitä prostituution ympärillä on ja etenkin lapsiin sekaantuminen.

Vierailija
134/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi. Arvot on liian erilaiset.

Sama kuin että miehiltä voisi kysyä, voisivatko he alkaa suhteen naisen kanssa joka on toiminut prostituoituna. Osalle ei ole ongelmaa mutta osa voi kokea "arvoristiriitaa". 

Hetkessä eläjät riskeeraavat oman ja kumppanitnsa hengen ja terveyden. Mutta koska vapaus ja hetki. 

Vierailija
135/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas sattuikaan. Itselle aika ajankohtainen juttu. Ollaan poikaystävän kanssa molemmat 28 ja yhdessä oltu noin 6 vuotta. Juuri hän paljasti että eräällä jätkien reissulla Aasiassa  joka tapahtui 4 kk ennen kuin tutustuimme, hän kertoi että ryhmäpaineen johdosta oli myös päätynyt maksulliseen mutta sanoi ettei moraali kestänyt ja mitään ei tapahtunut. Antoi kuitenkin sen maksullisen pitää rahat koska alkoi kuulemma säälittää. On kyllä sitä tyyppiä että on välillä ärsyttävänkin kunnollinen ..:D mut hyvä vaan..

jos tuo jo tuntui tarpeeksi pahalta niin en kyllä tiedä miten olisin suhtautunut jos olisi kertonut että onkin oikeasti käynyt maksullisissa. Onhan siinä jokin tietty leima. Mä en voi sille mitään että se ällöttää mua, ajatus siitä. Tietysti tosi surullista jos nainen ajautuu tuollaiseen esim ihmiskaupan kautta. 

mutta kai mullakin joku

Arvasin että tulee tällainen kommentti. Mä nyt päätin häntä uskoa, en näe syytä miksi hän olisi kertonut vain osittaisen totuuden. Aivan hyvin olisi voinut jättää koko jutun kertomatta siinä tapauksessa jos kerta olisi jotain tapahtunut. 

lapsen usko tai ei, on niitä rehellisiäkin ihmisiä. Oksettaa sun alatyylinen kommentti, pidä molos ja katkeruutes vaan itelläs :) vai eikö oo irronnu keltään sulle vähään aikaan?

Vierailija
136/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas sattuikaan. Itselle aika ajankohtainen juttu. Ollaan poikaystävän kanssa molemmat 28 ja yhdessä oltu noin 6 vuotta. Juuri hän paljasti että eräällä jätkien reissulla Aasiassa  joka tapahtui 4 kk ennen kuin tutustuimme, hän kertoi että ryhmäpaineen johdosta oli myös päätynyt maksulliseen mutta sanoi ettei moraali kestänyt ja mitään ei tapahtunut. Antoi kuitenkin sen maksullisen pitää rahat koska alkoi kuulemma säälittää. On kyllä sitä tyyppiä että on välillä ärsyttävänkin kunnollinen ..:D mut hyvä vaan..

jos tuo jo tuntui tarpeeksi pahalta niin en kyllä tiedä miten olisin suhtautunut jos olisi kertonut että onkin oikeasti käynyt maksullisissa. Onhan siinä jokin tietty leima. Mä en voi sille mitään että se ällöttää mua, ajatus siitä. Tietysti tosi surullista jos nainen ajautuu tuollaiseen esim ihmiskaupan kautta. 

mutta kai mullakin joku

Onko sun puoliso sitten uittanut sitä moloaan maksullisissa  ja olet katkeroitunut vai teetkö kenties itse sitä vaimollesi, vai miksi oletat että tuo mies on automaattisesti valehdellut?

Vierailija
137/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilainen on aina ammattilainen, kannattaa miehen käydä niin tietää mitä voi hyvä pano olla 

Vierailija
138/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommosia naisia on aika vähän. Se, että joku kourallinen on kertonut iltapäivälehdessä että bc on 300 ei vastaa mitenkään keskivertoa. Sama, kun sanoisi, että olen nähnyt hengenvaarallisesti lihava-ohjelmassa 400kg naisia. Kaikki naiset painaa 400kg!

t. N33, bc 3

Vierailija
139/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin. Kertoo kaiken miten suhtautuu naisiin. Verrattavissa raiskaukseen, kun ne naiset tekee sitä koska ei ole vaihtoehtoja. 

Tämä. Jos ei omatunto toisen hyväksikäytöstä kolkuta, niin on kyllä todella kehittymätön ihmisrauska.

Ihmisj*tteillä ei ole omatuntoa. Koskaan. Syyttävä sormi kääntyy heillä aina itsesä poispäin.

Ihmisj*te oikein korostaa kuinka erottaa s*ksin ja tunteet toisistaan. Dark triad j*te.

Vierailija
140/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutta kai mullakin joku

No, ei kaikkien ukot oo valehtelevia hu0rissakäyjiä vaikka sun saattaa olla. Aika nasty vastaus sinulta. 

musta tuo oli hieno ainakin että kertoi tuollaisen asian vaikka periaatteessa ei olisi ollutkaan kerrottavaa.  Mä en myöskään tiedä miksi olisi kertonut tuon asian ja jättänyt osatotuuden kertomatta , miksi kertoa että joo meinasin mut en tehnyt mitään kun aivan hyvin olisi voinut olla mainitsematta koko asiaa, olettaen siis että kertoi asian randomisti. 

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän