Huhuu Urkuhormoni!?
Miten menee, eikös sinulla ole LA ihan lähiaikoinan tai oli jo??
En löytänyt mitään viestiäsi pitkään aikaan....toivottavasti kaikki hyvin?!
Täällä tuplatytöt (ei identtiset) syntyivät 3 viikkoa sitten noin kuukauden etuajassa ja kaikki hyvin, ovat olleet jo pari viikkoa kotona. Kiirettä pitelee :)
Terkkuja kaikille muillekin palstaa lukeville tutuille!
Metsis&esikko&tuplat kaiken kiireen keskeltä....
Kommentit (26)
Pientä punertavaa vuotoa tuli äsken vessareissulla, jospa ne menkat nyt alkais tänään kunnolla!!!!
Että toivoa ois, et PAS:iin sit viimein päästään parin viikon päästä (jos sulatus ainokaisella onnistuu) :O) Haamut sit oli haamuja...joko viivanpaikkoja tai sit mulla oli taas joku kemiallinen raskaus...mistäs noita tietää! Pääasia, et nyt jotain kropassa tapahtuu....ja näköjään ne menkat taas voi alkaa ilman niitä tissikipuilujakin ym ja 9 päivää myöhässä..Eli oireettomuuskaan ei mulla enää ole tae raskaudesta :O(
Palaillaan...
caliendre
Soffiolle *vilkutus* ja tsemppiä tätäkin kautta :)!!
Caliendrelle pahoittelut menkoista (luulin haamujen vahvistuvan..)
ja tsemppiä hoitoon!!
Mutta missä on UH...??!! Onko kellään tietoa? Hänen la muistaakseni oli noin 2 viikoa sitten....löysin vikan kirjoituksensa syyskuulta...toivottavasti kaikki hyvin!
Metsis
Ja onnittelen samalla Dipidiitä plussasta! =)
Sitten vähän ON: eli meillä tosiaan 2. diagnostiikkahoito tehtiin, punktio oli 1.2. Munasoluja 16 joista 15 kypsiä, norm. hedelmöittyi 11 mutta lopulta vain 5:stä saatiin diagnostiikka tehtyä, joista taas kahdesta ei saatu tulosta. Siirtopäivänä meille siirrettiin 2 morulavaiheessa olevaa alkiota, ja seuraavana päivänä vielä 1 diagnosoitu sissi pääsi pakkaseen. Eilen pp11 testasin clearbluella haalean mutta selvän plussan, samoin tänään pp12 aamulla, jolloin oli myös verikoe.
MUTTA veritestin testitulos olikin nyt sitten vain 39.4!!! Olisi pitänyt olla yli 50, että voisi sanoa, että on normaali raskaus. Nyt tilanne on siis se, että joko on normaali raskaus mutta myöhempi kiinnittyminen tai sitten (kai suuremmalla todennäköisyydellä) kohdun ulkoinen! No, km ja ku multa vielä puuttuvatkin ' listalta' , mutta eiköhän tässä kohta saa niistäkin jommankumman ruksata yli. Kyllä nyt oikeasti v***ttaa ja surettaa niin hemmetisti. En kyllä jaksa uskoa tuohon raskauden jatkumiseen nyt yhtään, en sitten millään, vaikka kuinka haluaisin. =(
Piina siis jatkuu edelleen ainakin viikon päähän, jolloin menen uusintatestiin. Ja vuotohan voi alkaa hetkenä minä hyvänsä jo ennen sitä.
Mutta niitä UH:n kuulumisia täällä odotellaan edelleen! Muistelen hänen sanoneen, että on jättänyt nettikirjuuttelut vähemmälle, mutta toivotaan, että käy kuitenkin tämän meidän ketjun jossain vaiheessa lukemassa...
Voi että hieno homma, jos teillä viimein onnistui :O)Paljon onnea ja turvallista 9kk matkaa masuun!!
Multa ei ikinä verikoetta ole otettu, toinenkin viiva testissä on tarkoittanut aina plussaa...en turhaan huolestuisi asiasta, voihan ne/se olla myöhään kiinniitynyt..Ole nyt onnellinen niin kauan kuin vuotoa ei ole ja plussa testissä on selkeä. Toisaalta tyhmää kun noita veritestejä nykyään otetaan, turhaan huolestutetaan ihmisiä, ennen se 2 viivaa testissä riitti todisteeksi raskaudesta!
Haleja ja onnea vielä kerran!
Ensi tiistain ainokaisen PAS-alkion sulatusta kauhulla odotteleva, caliendre
Ensiksi kiitos onnitteluista Caliendre ja samalla sulle takaisin päin lämmin halaus. Luin tuolta toisesta ketjusta että ette tällä kertaa nyt kuitenkaan siirtoon päässeet. Todella kurja juttu. :-( Toivon, että tilanne selkenee ja saatte vielä tulevaisuudessa iloisempia uutisia, joko uuden hoidon tai luomuplussan kautta.
Ja sitten vähän updeittausta näistä omista kuvioista. Eli tänään oli sitten kontrolliveritesti ja sen tulos olikin sitten jo 933. Nyt siis näyttäisi että hcg on kaikesta huolimatta lähtenyt varsin pirtsakkaan nousuun (odotin itse lukeman olevan max jotain 500 luokkaa) ja toistaiseksi siis ollaan raskaana. Ei ehkä tukevasti, mutta raskaana kuitenkin! =) Ihmeellistä. Mitään vuotoja tai kipuja ei kyllä ole ollut vaikka luget lopetin klinikan ohjeen mukaisesti jo viime lauantai-iltaan (pp14).
Ultra-ajan sain ke 7.3., jolloin sitten nähdään onko siellä ketään ja varsinkin, onko oikeassa paikassa. Hoitaja kyllä jo vähän rauhoitteli ja sanoi, että ku:ssa yleensä ei hcg nouse näin nopeasti, joten siltä osin tilanne näyttää nyt kohtuu hyvältä. Mutta varovasti mennään päivä kerrallaan ja jalat maassa tällä taholla.
Auringonkukka rv 5+0 =)
Heh, siitä onkin aikaa kun olen voinut noita lukemia laittaa nimimerkkini perään. Nautinpa nyt edes siitä, niin kauan kuin tätä tällä kertaa kestää.
Voi mitä ilouutisia tässä ketjussa!
[b]Metsikselle [/b]onnea miljoonasti prinsessoista!
[b]Auringonkukalle [/b]ihan hurjasti onnea! Ja tarrasukkia, vauvaliimaa, jättirulla jeesusteippiä ja bd bd bd ihan kramppiin saakka :D
[b]Dipidiille [/b]onnea myös!
[b]Soffiolle [/b]ja [b]Caliendrelle [/b]pahoittelut - ja tietty tsempitykset tulevaisuuden varalle :)
[b]Je.Nin [/b]poika on jo noin iso! Ihanaa, niin se vauva-arki vain rullaa :) Hienoa mutta samalla haikeaa, kun vauva kasvaa!
[b]Itse [/b]olen onnellisen vauva-arjen pyörteissä. Tyttö syntyi tammikuun puolivälissä. Tuntuu vieläkin ihan uskomattomalta, että olen peräti
kahden
lapsen äiti :´) Kaksi ihanaa - ja vielä tervettä - lasta, mikä uskomaton onni!
Hirmu nopeasti meni raskaus. Ja vielä nopeammin synnytys (ponnistus oli esikoisen järkyttävään pungertamiseen verrattuna naurettava: 2 min). Vauvanhoito on helppoa näin toisella kierroksella - ja voi miten ihanaa! Esikoinen tuo oman ulottuvuutensa arkeen uhmineen, mutta pikku hiljaa tämä alkaa lutviintua :)
Vauvakuume nostelee jo päätään ja 3. kierros on jo puheissa. Nautitaan nyt kuitenkin tästä vauva-ajasta ihan rauhassa, tämä kun on NYT :) Tahdon imettää pitkään ja antaa vähän ajan kulua...
Aurinkoa jokaisen kevääseen!
- UH kera poikasen (2½ v) sekä tyttösen (5 vko)
Oli kyllä IHANA kuulla Sinusta!!!
T. Je_Ni & Lassi
Hyvä, että uuhookin jo löytyi :) Paljon onnea pienen tyttären syntymän johdosta, mukava kuulla, että kaikki on mennyt hyvin! (siitä tosiaan kertoo sekin, että voi jo tuossa vaiheessa suunnitella kolmattakin ;) )
Arskalle onnittelut tätäkin kautta! Peukkujen lisäksi liimaa ja muita kiinnipysymistarvikkeita sekä onnea ja enkeleitä!
ON. Ivf jäi tosiaan kesken, kun vuoto ei Synarelalla sitten tullutkaan. Siinä oli jo vähän sellaistakin episodia, että ultran mukaan olin raskaana, mutta hcg sitten kumosi sen teorian, nyyh. No, katsellaanhan mitä tuleman pitää. Vauvakuume olisi kyllä kova...
Onnellista vauva- odotus- ja taaperoarkea itsekullekin; ajatella, näin nämä tilanteet muuttuvat! Ja kuullaanhan taas :)
Soffis ja esiuhmis 1v9kk
Pitkästä aikaa pääsin palstoille ja oijoijoi, mitä juttuja!
[b][color=darkyellow]Auringonkukka[/b][/color]: ihanaa, ihanaa ja ihanaa, olet raskaana! Tää kuullostaa todella nyyhkyltä, mutta aivan tosissaan nousi tippa silmään, kun luin uutisiasi! Aivan kerrassaan mahtavata, että teille on VIIMEIN napsahtanut plussa ja että arvot ovat vahvat! Toivotaan kovasti, että kaikki menee kuten pitääkin loppuun saakka. Miltä tuntuu, uskallatko iloita? Onko mitään raskausoireita jo? Kerrothan kuulumisia pitkin matkaa? Pakko vielä hokea, että hienoa saada sinut plussajunan kyytiin :)!
[b][color=turquoise]Soffio[/b][/color]: olen taas täydellisen halvaantuneessa tilassa mitä tulee s-postin käyttöön... Sorry! Pahoittelut kumminkin tätä kautta persuksilleen menneestä hoidosta! Nyt en lukenut ketjua kovin kauas taaksepäin ja pasmat meni Aukkiksen vuoksi niin sekaisin, etten muista, oliko teillä pläänejä seuraavan hoidon suhteen?!? Valaise toveria...
[b][color=orange]Jenska[/b][/color]: moikat sulle *heiluttaa pientä karvatonta kättään*! Mitä kuuluu?
[b][color=red]Cali[/b][/color]: pahoittelut myös teidän epäonnistuneesta hoidosta!
[b]ON[/b]: meneillään on jo rv 20, ajatella! Olimme pari viikkoa sitten rakenneultrassa ja kyllä taas jännitti sinne meno! Mutta kaikki oli kunnossa ja kohdussa porskuttaa pirteä ja eloisa vauva :). Esikoinen paijailee ja pusuttelee vauvavatsaa, vilkuttelee tulevalle pikkusisarukselleen ja huutelee hei hei! Liikuttavaa. Vointi on hyvä ja vatsa kasvaa miltei huomaamatta.
Ihanaa aurinkoista perjantaita ja alkavaa viikonloppua jokaiselle!
Dippis
AURINGONKUKALLE IHAN JÄRJETTÖMÄSTI ONNNNNNEEEEAAAAA!!!!!!!! :)))))
Kyllä on UPEETA, että noin pitkän uurastuksen jälkeen teidätkin VIHDOIN palkittiin plussalla! Pienenä vinkkinä kertoisin, että NAUTI NAUTI NAUTI JA N_A_U_T_I Jokaisesta hetkestä, raskaana oleminen on I_H_A_N_A_A!!!!!
Dipidiilläkin jo vauvamasu kasvaa....nyyyyh, mä haluan kanssa ;( ;) No ei vaineskaan....En välttämättä haluaisi ihan vielä toista. Toivottavasti kuitenkin vielä jossain vaiheessa saan iloita ihanasta vauvamasusta. Kateellisena kattelee raskaana olevia naisia ja muistelee omaa raskauttaan(ne negatiiviset oireet unohtaen!). :D
Soffiolle pahoittelut mönkään menneestä hoidosta...arrggghhh.....Miten ihmeessä ultrassa olisit ollut raskaana ja hcg kuitenkin kertoi toista??? Miten lääkäri sulle selitti asian??? :o Tuntuu aika hölmöltä, eikö?
Caliendrelle myöskin pahoitteluni *hali*
Ja HALIT KAIKILLE MUILLEKIN!!!! :) Täällä podetaan flunssaa yhdessä pojan kanssa-ei kivaa olleskaan ;(
Toivottelee: Je_Ni & Lassi (jo 4kk ja rapiat)
Nyt on olo jo paljon parempi, vaikkei siirtoon sit päästykään sen ainoan alkion kanssa, jotenkin sen aavistin, et ei yhdellä voi onnistua. Menkatkin alkoi sit eilen, eli 2 päivää lääkkeiden lopetuksen jälkeen, ihan kuten ohjeessa oli...kai se kierto tästä normalisoituu?
Toisaalta olen tosi helopottunut siitä, et hoidot on nyt meidän osalta ohi. Nyt on aika sit keskittyä muihin asioihin elämässä. Olen nyt pitkästä aikaa sressivapaa, mikä on älyttömän hieno tunne :O) Laitoin päiväkotihakemuksen postiin ja kyselyä yhdestä työpaikasta.....elämä jatkuu!!!
Poistun täältä palstaltakin nyt ja unohdan koko asian. Tai ainakin yritän. Nautin tästä yhdestä terveestä pojanviikarista ja annan sille kaikkeni :O)
Kiitos kaikille ja onnea elämään!!
Ja UH:lle paljon onnea ja vauvantuoksuista vuotta!! :O)
aurinkoisin terkuin, caliendre
Ja Onnea kaikille ketkä ovat pienokaisen saaneet tai sitä tällä hetkellä odottavat " Teistä vanhoista ihanista palsta kavereista" .
Meillähän on vajaa parivuotias ihana taapero ja kakkosta ollaan yritetty PAS-siirroilla, tuloksena oli kaksi perättäistä keskenmenoa ja tällä hetkellä mietinnässä miten jatketaan, vieläkö uudella hoidolla vai muuten vaan?
Mukavaa kevättä kaikille.
t. Sipuli2
Kiitokset kaikille ihanista onnitteluista! Tuntuu tosi kummalta olla kerrankin itse niiden kohteena. =) Toivotaan että tämä tästä jatkuu hyvissä merkeissä edelleen. Vähän epäilyttää tuo alun hidas HCG:n nousu ja sitäkin rivakampi kasvu nyt viimeisen viikon aikana, että voikohan siellä kaikki nyt olla hyvin...? Olokin on aika oireeton, ehkä liiankin oireeton?
Eli Dippis, ei, en uskalla vielä täysillä iloita. Huomaan, että koko ajan miehen kanssa sanotaan toisillemme kaikkien suunnitelmien ym. loppukaneettina ' niin, jos tässä nyt lopulta sinne asti päästään...' tms. Mutta meidän taustalla kai olisi kumma jos jotenkin ei yritettäisi itseämme suojella mahdollisilta pettymyksiltä. Tottakai yritetään silti iloita tästäkin ja olla murehtimatta tulevia etukäteen sen enempää. Päivä kerrallaan ja jalat kuitenkin aika tukevasti maassa tässä mennään eteenpäin.
Ihanaa UH, että huomasit tämän meidän ketjun lopulta! =) Täällä jo yksi jos toinenkin alkoi jo ihmetellä ja vähän huolestuakin kun rouvasta ei mitään kuulunut viikkoihin eikä kuukausiin. MUTTA nyt se syykin selvisi radio silencelle. =) Aivan mielettömän isot ja lämpöiset onnittelut teidän perheelle pikkuisen tytön johdosta! Ihana juttu, että kaikki meni noin hienosti. --<-@
(hitsi mutta mä en osaa käyttää noita värejä enkä muita tehosteita. Jos joku jaksaa neuvoa, niin olisin kiitollinen =))
Auringonkukka rv 5+3
Huhuu taas! En viitsinyt minäkään tehdä uutta aloitusta, vaan valitsin tämän toimivaksi todetun pinon :)
Omalle navalle kuuluu nyt sellaista että sumuttelut on tarkoitus taas aloitella parin päivän kuluttua. Ja nyt Suuri Suunnitelma on, että sumuttelen melkein kuukauden ennen nollaultraa?!!! Tämä siksi, että muuten pääsiäinen sotkisi koko systeemin. Ihan en nyt ymmärrä logiikkaa; viimeksi sumut piti ehdottomasti lopettaa, kun vuotoa ei ollut kolmen viikon kohdalla tullut ja nyt sumuttelen tasan kuukauden ennen piikkien aloittamista... Siinäpä onkin mulla sitten vaihdevuosissa kestämistä, jos ja kun nyt lääke toimii kuten pitää :/ Pitää vielä ensi viikolla kysellä omalta lääkäriltä, kuinka kauan voin nyt vuotoa odotella. Meinasivat, että viimeksi on lääkkeen imeytymisessä pitänyt olla jotain häikkää.Toinen minua kummastuttava seikka oli se, että ultran perusteella toinen munasarja oli nyt mykkä, ei kai mitään toimintaa. Tätä ei ole ikinä aiemmin tapahtunut. Ultraamassa oli eri lääkäri, joten ei osannut ottaa kantaa asiaan.
Sellaista siis tänne tällä kertaa.
Mukavia kevättalvipäiviä! Täällä on ainakin oivallinen lumipallokeli; poika ja koira nauttivat täysillä, kun mamma urakoi palloja ja viskeli umpihankeen minkä kerkesi. Jostain syystä em. kaksikko on nyt umpiunessa ;)
Dipidiille valtavasti onnea jo toisesta luomuihmeestä :))
Ja Caliendre..alan yhä enemmän vakuuttua luomuihmeestä sielläkin, toivotaan, että plussasi vahvistuu :)! Hurjasti tsemppiä ja peukkuja!!!
-metsis-
Dipsu, tulin juuri meilistäsi ;)
IHANAA nähdä nääääin monta vanhaa kamua täällä taasen ja vieläpä kera iloisten uutisten!!!! Muutaman kanssa on toki meilailtu sekä tekstailtukin ahkerasti *vilkuttaa toveri Metsikselle*.
Jenska, ihan käsittämätöntä, kuinka vikkelästi aika meneekin. Vastahan sinä tulit raskaaksi ja nyt Lassi jo jo noin iso pieni poika! Hienoa :) Ja Arska-Sunflower; vai että Puregon-huuruissa ja ihan salapäin tällä kertaa! Nyt vaadin lisäinfoa minä! Cal, toivotaan, että se haamu sieltä vahvistuu!
Teksti on nyt vähän (no joo, aika paljon...) väsynyttä. Poika sairastui illalla kovaan kuumeeseen ja yö meni ketturoidessa. Itse olen Synarela-huuruissa tavoitteena punktio noin viikolla 8 - viimeinen julkinen ivf:mme. Nytpä vaan ei kuulu menkkoja eikä mitään klassisia Synarela-oireita, 11 päivää olen jo sumutellut. Ainut oire on hillitön turvotus. Uskotteko, että mulla on kahden kilon silmäpussit...
Näkymisiin!
toveri soffis turvonnut
Siis MITEN AIKA VOI MENNÄ NÄIN NOPEASTI??!!!!!
Sinullakin jo pikkuiset siellä jo kotosalla...IHANAA kuulla, että kaikki meni hyvin :)
No toisaalta, onhan tuo omakin jo " iso poika" .....nyyyh tulee jo ikävä niitä vauva-aikoja ja....raskausaikaa (hih) eikä synnytystäkään ole pitkään aikaan enää " muistellut pahalla" , vaikka aika kaamea kokemus sinänsä olikin....Koko sydämestäni silti toivon, että saan kaiken sen(tosin lyhyemmän kaavan mukaan, kiitos!) kokea vielä uudelleenkin jossain vaiheessa.
Kaikkea hyvää teidän koko perheellenne ja varmasti kiirusta pitelee ;)
Voikaa hyvin!!
Halauksin: Je_Ni & Lassi, ikää jo 3kk ja risat:)
P.s Urkuhormonin kuulumisia odotellaan täälläkin kovasti!!!!!!!!!
T. bambi ja 7- kuiset tuplapojat ja esikoinen 3-v.
Teillähän onkin nyt sitten jo melkein ' suurperhe' kun on reilusti yli sen 1,7 lasta jo! =) Onnittelut koko perheelle ja hienoa, että kaikki meni hyvin.
Täälläkin myös UH:n kuulumisia on kaipailtu...
t. Vaihteeksi taas puregon-huuruinen Auringonkukka =)
Tulin nyt teillekin kertoilemaan kuulumisia...
Mulla on nyt kp 39/30, eikä menkkoja vieläkään eikä tissit kipeenä. Tein sit testin aamulla, ja negaahan se näytti, muka näin taas jonkun haalean viivan siinä myöhemmin, mut musta tuntuu, et se oli vaan joku viivanpaikka (tai kuvitelmaa) en edes miehelle maininnu siitä, en halunnu turhia kuvitelmia taas luoda.. Onko niissä Aconeissa sellanen viivanpaikka? Eli epäilen, et menkat nyt vaan muuten antaa odottaa ja se sunnuntainenkin testi oli joku viivanpaikka...et se siitä luomutoiveesta taas :O/ blääh...kyllä on ahdistava olo.
No alkais sit nyt ne menkat sieltä, jos ei kerran raskaana olla..Et pääsis siihen PASiin edes yrittämään..Miksi mua kidutetaan turhilla toiveilla näin pitkään?? Mullahan oli muuten kp 30 sellasta ovisliman tyylistä valkovuotoa, jospa ovis olikin silloin, sithän menkkojen pitäis alkaa...noi 5 päivän päästä :O) toivossa on hyvä elää..Oottelen viikonlopun yli niitä ja sit maanantaina soittelen klinikalle jollei ala kuulua. Lauantaina nollaan sit tilanteen ja rentoudun serkun tupareissa...
Anteeksi, kun teillekin turhaa toivoa loin...mut on hienoa jakaa nää asiat ja saada sitä vertaistukea teiltä. Muuten pää hajoo 8O/
caliendre