Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei saa kysyä lapsien hankinnasta?

Vierailija
09.05.2024 |

Mitä pahaa siinä oikeasti on? Aivan normaali asia.

Kommentit (229)

Vierailija
61/229 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos  joku kysyy joku ventovieras ja en voi saada lapsia niin en haluais alkaa selitellä terveys asioitani niin aika kiusalliseen tilanteeseen joudun

Vierailija
62/229 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mitä tahansa saa kysyä.

Koska aiot hakeutua psykiatriseen hoitoon? Entä koska hoidatat peräpukamasi kuntoon? 

Ei ole tarvetta kumpaankaan. Minulla oli peräaukon tienoilla fissuura pari vuotta sitten. Hoidatin sen lääkärissä ja jouduin syömään sen takia antibiootteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/229 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua avata seksielämääni ulkopuolisille. Meidän ehkäisynkäyttö  tai sen käyttämättömyys ei kuulu ulkopuolisille.

Sinä saat tehdä niin.

Vierailija
64/229 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten vaikeaa on opetella sanomaan toiselle, että ei halua puhua aiheesta? Mutta todistit itse alhaisuutesi haukkumalla toisia. kiitos siitä. 

Miten vaikeaa on ymmärtää, että se sanominen ei auta mitään? Kuinka pieni lapsi pitää olla, ettei ole koskaan törmännyt ihmiseen, jolle mikään ei ole pyhää ja kiellot kaikuvat kuuroille korville. 

AIna on auttanut sanominen, jos olen joutunut perusteettomien utelujen kohteeksi. Usein selitän miksei kiinnosta kertoa, aina en, mutta siihen loppuu kyselyt. Ihan ilman aggressioita ja toisen haukkumista voi toiselle kertoa, että ei halua avautua yksityiselämästään toiselle.

Vierailija
65/229 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten vaikeaa on opetella sanomaan toiselle, että ei halua puhua aiheesta? Mutta todistit itse alhaisuutesi haukkumalla toisia. kiitos siitä. 

Miten vaikeaa on ymmärtää, että se sanominen ei auta mitään? Kuinka pieni lapsi pitää olla, ettei ole koskaan törmännyt ihmiseen, jolle mikään ei ole pyhää ja kiellot kaikuvat kuuroille korville. 

Tässä ketjussa ei ole kysymys kuvaamastasi aiheesta.

Todellakin on :D Ap on juuri sitä tyyppiä, joka ei osaa olla utelematta, vaikka toinen sanoisi, ettei halua. "Mutkun mä vaan kysyin...." 

Vierailija
66/229 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama olisi kysyä, että meinaatko panna paljaalla tänä iltana. 

Vierailija
67/229 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa ei ole kysymys kuvaamastasi aiheesta.

Todellakin on :D Ap on juuri sitä tyyppiä, joka ei osaa olla utelematta, vaikka toinen sanoisi, ettei halua. "Mutkun mä vaan kysyin...." 

Mistä tuo käy ilmi?

Vierailija
68/229 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska aiot hakeutua psykiatriseen hoitoon? Entä koska hoidatat peräpukamasi kuntoon? 

Ei ole tarvetta kumpaankaan. Minulla oli peräaukon tienoilla fissuura pari vuotta sitten. Hoidatin sen lääkärissä ja jouduin syömään sen takia antibiootteja.

Miksi miehesi panee minun siskoani? 

Vierailija
69/229 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos  joku kysyy joku ventovieras ja en voi saada lapsia niin en haluais alkaa selitellä terveys asioitani niin aika kiusalliseen tilanteeseen joudun

"koen, että nyt ei ole sopiva hetki puhua yksityisasioistani" (käytin tätä joskus kun oltiin julkisella paikalla, jossa ulkopuolisia)

"puhutaan tästä joskus paremmalla hetkellä" (käytin tätä, kun en halunnut oikeastaan keskustella asioistani kysyjän kanssa, koska tiesin hänet juoruilevaksi ihmiseksi)

- näitä vastauksia voi miettiä etukäteen.

voi myös (vaikka lapsikysymykseen) vastata rehellisesti. "ei ole, entä sinulla?"

Vierailija
70/229 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu varsinkin vähän vanhemmat naiset kyselee aina jos ei automaattisesti avaudu.

Varmaan heidän oma identiteettinsä rakentuu äitiyden ympärille ja kun selviää että olen lapseton niin tulee vaivaantunut hiljaisuus... tyyliin ei vissiin ole mitään puhuttavaa sitten.

Kyllä siinä itsensä tuntee taas niin ulkopuoliseksi.

Eikö heillä ole mitään muuta vai miksi se on niin vaivaannuttavaa.

Vierailija
71/229 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet selvästikin sotkenut minut johonkin toiseen sillä minulla ei ole miestä. Kysy siskoltasi kuka häntä panee.

Vierailija
72/229 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettoman pitäisi olla asiallinen juu niin, mutta sitten kun asiallisesti ilmoittaa että "mun yksityisasiat ei kuulu sulle" niin kummasti kyselijöillä menee naama norsunvitulle ja loukkaannutaan.

Vierailija
73/229 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AIna on auttanut sanominen, jos olen joutunut perusteettomien utelujen kohteeksi. Usein selitän miksei kiinnosta kertoa, aina en, mutta siihen loppuu kyselyt. Ihan ilman aggressioita ja toisen haukkumista voi toiselle kertoa, että ei halua avautua yksityiselämästään toiselle.

Voihan sitä kertoa, vaikka mitä, mutta kaikki ei ihan oikesti ymmärrä, mitä tarkoittaa "en halua puhua siitä". Ei siihen liity mitään aggressiota tai haukkumista, että sellaista nyt vain tapahtuu, vaikka juuri sinulle ei ole tapahtunut. 

Vierailija
74/229 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet selvästikin sotkenut minut johonkin toiseen sillä minulla ei ole miestä. Kysy siskoltasi kuka häntä panee.

Miksi valehtelet? 

Vierailija
75/229 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua avata seksielämääni ulkopuolisille. Meidän ehkäisynkäyttö  tai sen käyttämättömyys ei kuulu ulkopuolisille.

Sinä saat tehdä niin.

Onko ok kysellä ihmisiltä, millaista kuukautisvuotoa heiltä tulee? Entä miten usein harrastavat seksiä ja minkälaista? Nämäkin ovat ihan normaaleja asioita.

Vierailija
76/229 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän kysyit

Vierailija
77/229 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kysyä, mutta et voi vaatia ketään vastaamaan kysymyksiisi.

Vierailija
78/229 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

61lle. Ymmärrän että lehtijutut lapsista voivat kirpaista yleisellä tasolla jos on fysiologinen este lapsien saamiselle. Mutta ei silti tarvitse olla noin vihamielinen.

Vierailija
79/229 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole auktoriteettia kieltää ihmisiä kysymästä. Voit sanoa ettet halua puhua aiheesta ja jättää sen siihen.

Vierailija
80/229 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuisi samalta jos mummo kysyisi milloin mahassani alkaa kasvaa lapamato tai ödeema. Yhtä vieras juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi