Lähteekö sinunkin miehesi poikaporukassa Prahaan "katsomaan jääkiekkoa"?
Kyllähän se tiedetään, mitä reissuja nämä ovat🤣
Praha on tunnettu kaupunki huoris.. khrm.. siis nähtävyyksistään😜
Mukana ollut parilla reissulla, ja TODELLAKAAN niistä ei vaimoille kerrota.
Mutta eihän se sinun miehesi... Eipä tietenkään😂🤣🤣
Kommentit (160)
H*oria on kaikkialla ja jos mies on h*oripukki, löytää ne kyllä mistä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
No ei lähde, ei ole koskaan edes ehdottanut mitään poikien reissua. Jos haluaisi sellaiselle niin päästäsin, koska voin luottaa mieheeni.
Päästäisit? Miehen pitää kysyä lupaa?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on lähdössä viikon päästä, enkä tykkää. Olen jo palkannut entuudestaan tutun yksityisetsivän seuraamaan miestäni. Kalliiksi käy, mutta saan veronpalautusta melkein 5000€
Näin minäkin tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Vaimothan voi poikien reissun aikana lähteä vaikka mummotunnelliin tai Vantaan Flamingoon tyttöjen kanssa hauskaa pitämään 💃💃🍹🍸🍾
Ai nekö eivät voi lähteä ulkomaille saakka?
Lätkää, viinaa ja pimssua.
A-luokan reissu!
M33
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolelten mukaan rajatut reissut kuuluvat alemman keskiluokan, duunareiden ja alaluokan kulttuuriin. En tunne ketään, joka harrastaisi tuollaista, matkustamme ystäväpariskuntien kanssa tai sitten (useimmiten) kahdestaan/perheen kesken.
Mutta tuskinpa kaikki noilla reissuilla ostavat seksiä siltikään, se vasta alaluokkaista onkin mennä kännissä sellaista tekemään.
Hmm, mun ystäväpiiriin kuuluu johtajia janiitä palstan ihannoimia akateemisia myös Ruotsista ja Saksasta ja kyllä heilläkin on mm. golfreissuja miesten/naisten kesken
Ne ukot käy huorissa ja homostelemassa
Ex reissasi golfreissuja kavereiden kanssa ja minä myös naisporukalla. Nykyinen ei halua äijäporukalla lähteä mihinkään, itse kävin vasta ystäväni kanssa Thaimaassa
Lähti. Itse menen aurinkorannoille gigolojen nuoltavaksi.
N30
Todella lapsellisia lällättämisiä täällä. Huomaa että asialla naisia saamattomat peris-pojat. Tajuatteko tumpelot ettei niitä "mällejä" lennätetä yhtään minnekkään jos varattuna hooran kanssa puuhailee? Sukupuolitaudin taruttaminen tyttöystäväan/vaimoon ei ole okei ja pikkujuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei lähde, ei ole koskaan edes ehdottanut mitään poikien reissua. Jos haluaisi sellaiselle niin päästäsin, koska voin luottaa mieheeni.
Päästäisit? Miehen pitää kysyä lupaa?
Kyllä se on ihan normaalia parisuhteessa, että kysytään sopiiko se kumppanille. Mutta ethän sä sellaisesta mitään tiedä, kun ei sua kukaan ole huolinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimothan voi poikien reissun aikana lähteä vaikka mummotunnelliin tai Vantaan Flamingoon tyttöjen kanssa hauskaa pitämään 💃💃🍹🍸🍾
Ai nekö eivät voi lähteä ulkomaille saakka?
Voi tietenkin, jos saa lapset viikoksi jonnekin hoitoon. Lapsiperheessä harvoin on mahdollista, että molemmat vanhemmat häippäisevät reissuun samanaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Todella lapsellisia lällättämisiä täällä. Huomaa että asialla naisia saamattomat peris-pojat. Tajuatteko tumpelot ettei niitä "mällejä" lennätetä yhtään minnekkään jos varattuna hooran kanssa puuhailee? Sukupuolitaudin taruttaminen tyttöystäväan/vaimoon ei ole okei ja pikkujuttu.
Aijai.. kuinka monet kerrat onkaan lentänyt mälli huoorrran prseelle, tisseille ja naamalle.. ja suuhun, että se siitä "ei lennätetä.."🤣🤣
Olen ollut prahassa ennen katsomassa jääkiekkoa ja pannut siellä useita maksullisia naisia. Siellä on todella kauniita maksullisia naisia ja niitä löytää helposti. Nyt ajattelin ihan vaan täällä mökillä katsoa jääkiekkoa.
Ei mene, mies on sivistyneempi kuin palstaulit.
Jos tykkää käydä huorissa tekee sen vaan kalliilla ulkomaanreissuilla....?
Minun mies lähti nyt viikonlopuksi Taimaan F1 GP:tä katsomaan, hän ei ainakaan ole osallistuisi tuollaisiin puuhiin!