Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähteekö sinunkin miehesi poikaporukassa Prahaan "katsomaan jääkiekkoa"?

Vierailija
09.05.2024 |

Kyllähän se tiedetään, mitä reissuja nämä ovat🤣

Praha on tunnettu kaupunki huoris.. khrm.. siis nähtävyyksistään😜

Mukana ollut parilla reissulla, ja TODELLAKAAN niistä ei vaimoille kerrota.

Mutta eihän se sinun miehesi... Eipä tietenkään😂🤣🤣

Kommentit (160)

Vierailija
41/160 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prahaan menevät jääkiekkokatselijat saavat halpaa maksullista seksiä-

Vierailija
42/160 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei käy noilla reissuilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/160 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex lähikaupassakin lähenteli itseään puolta nuorempia myyjiä, melkein lapsia, sopimattomilla puheilla. Siksipä ex. 

Tuli mieleen Kreivi Lindgren joka yritti vikitellä minua laivareissulle ! Voi kamala. 

Vierailija
44/160 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen sinkku niin ei tarvitse miettiä tuotakaan.

Suurin osa miehistä ei ole tuonne menossa, sen takia ei kannata sinkuksi jäädä. 

-ohis

Vierailija
45/160 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Praha on tunnettu lapsiprostituutiostaan. Siksihän sinne mennään, kuka milläkin tekosyyllä.

Vierailija
46/160 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinne lähdössä mutta joskus käy kavereiden kanssa laivalla. Minua ei kiinnosta yhtään, mitä hän siellä tekee. Jo 15 vuotta sitten kun yhteen menimme, sovimme, että jos jollain reissulla haluaa jotain yhden yön ihkua panna, antaa mennä vain. Kunhan ei tuo kotiin tautia eikä lasta. Ja sama koskee minuakin, tietenkin.

Vierailija
47/160 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sinne lähdössä mutta joskus käy kavereiden kanssa laivalla. Minua ei kiinnosta yhtään, mitä hän siellä tekee. Jo 15 vuotta sitten kun yhteen menimme, sovimme, että jos jollain reissulla haluaa jotain yhden yön ihkua panna, antaa mennä vain. Kunhan ei tuo kotiin tautia eikä lasta. Ja sama koskee minuakin, tietenkin.

Eli teillä on avoin suhde. Mikäpä siinä, jos molemmat paneskelee ketä haluaa 🤷

Vierailija
48/160 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olettaa, että muutkin miehet kuin hän saa irtoseksiä halutessaan vain rahalla?

Laatuhorosta kannattaa aina maksaa, voittaa kevyesti jonkun kotimaisen selluliitin runteleman ylijäämärumiluksen.

Vierailija
49/160 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä sanoisi niin. Ihan tavallinen suhde. Mutta sovittu on, että jos reissussa käy "vahinko", siitä ei tarvitse huonoa omatuntoa kantaa. Kotioloissa ja arjessa emme käy vieraissa.

Vierailija
50/160 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimothan voi poikien reissun aikana lähteä vaikka mummotunnelliin tai Vantaan Flamingoon tyttöjen kanssa hauskaa pitämään 💃💃🍹🍸🍾

Vierailija
51/160 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse lähteä prahaan asti huo-riin. Voi käydä suomessakin luonastauolla. Tortun mittanen tauko.

Vierailija
52/160 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastusteli, jos sinne haluaisi lähteä

Vierailija
53/160 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies jouda. Sillä on lastenhoito. Eikä se tykkää lätkästä.

Vierailija
54/160 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kävi työporukalla katsomassa F1 kisoja Prahassa ja Shanghaissa. Olin tuolloin lapsi. Olisiko isäni käynyt pettämässä äitiä? Äiti ei usko siihen ja itse en tiedä. Isäni on aika impulsiivinen persoona. 

Vierailija
55/160 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Praha on kova. Nuoria mukavia opiskelijatyttöjä tekee keikkaa 'sauna'laitoksissa ihan keskustassa. Hyvät kyydit. Kaikki voittaa.

Vierailija
56/160 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde. Jos haluaisi lähteä, niin sitten menisi. Jos haluaisi käydä huorissa niin kävisi. En omista häntä enkä voi vaikuttaa hänen haluihinsa.

Vierailija
57/160 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekissä on tunnetusti laadukkaimmat h uorat. He suhtautuvat työhönsä antaumuksella ja ammattimaisella otteella

Vierailija
58/160 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä sanoisi niin. Ihan tavallinen suhde. Mutta sovittu on, että jos reissussa käy "vahinko", siitä ei tarvitse huonoa omatuntoa kantaa. Kotioloissa ja arjessa emme käy vieraissa.

Avoin suhde tuo on. eri

Vierailija
59/160 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu ylläpidolle ja poliisille tämä ketju ja aloittaja!

Vierailija
60/160 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei lähde. Hän ei edes katso jääkiekkoa eikä mitään muutakaan urheilua. Meillä on yhteiset harrastukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä