Lähteekö sinunkin miehesi poikaporukassa Prahaan "katsomaan jääkiekkoa"?
Kyllähän se tiedetään, mitä reissuja nämä ovat🤣
Praha on tunnettu kaupunki huoris.. khrm.. siis nähtävyyksistään😜
Mukana ollut parilla reissulla, ja TODELLAKAAN niistä ei vaimoille kerrota.
Mutta eihän se sinun miehesi... Eipä tietenkään😂🤣🤣
Kommentit (160)
Oluset lähes ilmaisia ja hourat halpoja. Mikä voisi mennä pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole menossa. Lähtee Saksaan kesällä katsomaan futista. Meidän 10v pojan kanssa. Pari kertaa itse olen ollu Prahassa, ei hirveästi noi hommat kyllä siellä kadulla näy.. iltasellakaan.
Oletko kuullut Internetistä? Mitäpä lottoat löytyisikö sieltä palveluita ja palveluntarjoajia? Ei nykyään enää kadulla myy kuin harvat narkkarit.
Praha on Barcelonan ja Saksan kaupunkien ohella Euroopan prostituution Mekka!
Mun miestä ei lätkä kiinnosta, ei katso sitä edes telkkarista kuin mitalipelit, jos Suomi on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus on niin lapsellinen .Miksi olette mustasukkaisia miehistänne ? En ymmärrä.
Tämä aloitus ON lapsellinen. Joku tahtoo herättää mustasukkaisuutta. En ymmärrä.
Jos mieheni olisi niin kiinnostunut jääkiekosta että vaivautuisi sen takia Prahaan, saisi ihan vapaasti mennä. So?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene. Me matkustamme yhdessä.
Mitä peliä menette katsomaan ?
Lanka ja koukku peliä...
Jääkiekkotermein: "Pitkä pystyyn ja perään!"
Vierailija kirjoitti:
Joo näitä tarinoita on kuultu.. myös formulareissut yms..
Really?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole menossa. Lähtee Saksaan kesällä katsomaan futista. Meidän 10v pojan kanssa. Pari kertaa itse olen ollu Prahassa, ei hirveästi noi hommat kyllä siellä kadulla näy.. iltasellakaan.
Oletko kuullut Internetistä? Mitäpä lottoat löytyisikö sieltä palveluita ja palveluntarjoajia? Ei nykyään enää kadulla myy kuin harvat narkkarit.
Praha on Barcelonan ja Saksan kaupunkien ohella Euroopan prostituution Mekka!
Joo, no ko palvelut ei kyllä minua kiinnosta yhtään. Mutta sulla näyttää olevan homma hallussa? Ei taida pahemmin flaksi käydä täällä kotimaassa?
Vierailija kirjoitti:
No ei lähde, ei ole koskaan edes ehdottanut mitään poikien reissua. Jos haluaisi sellaiselle niin päästäsin, koska voin luottaa mieheeni.
Oletko hänen äitinsä?
Voi v**un juudas! Toivottavasti oma vaimo ei lue tätä.
Ap olettaa, että muutkin miehet kuin hän saa irtoseksiä halutessaan vain rahalla?
Ei ole mies koskaan ollut kiinnostunut mistään poikien reissusta, ei tosin sen kaveritkaan. Kaikki matkustelevat omien vaimojensa kanssa, eikä mitään poikien reissuja ole kukaan edes ehdottanut.
En seurustelisi miehen kanssa, jolla on jokin iso poikaporukka. En minäkään missään tyttöporukoissa pyöri.
Vierailija kirjoitti:
20€/h on taksa 😙
Hyvä sulle, niin sullakin on joskus varaa pilluun 🤗
Minä kävin juuri Thaimaassa katselemassa Buddhapatsaita. Vaimo oli otettu hienoista valokuvista.
Vierailija kirjoitti:
En seurustelisi miehen kanssa, jolla on jokin iso poikaporukka. En minäkään missään tyttöporukoissa pyöri.
Tällä pöllöpalstalla vain.
No ei lähde, sen verran pihi on, ettei kyllä sksistä maksa tai matkaile kavereiden kanssa. Kahdestaan ollaan käyty Prahassa ja oli kyllä kiva kaupunki. Sksiä harrastettiin ihan keskenämme, joten maksullisista siellä ei ole tietoa.
Se on tuo kullihuoruus hauska juttu. Sinkkuna naisen paras.