Onko teistä ihanaa vai kauheaa olla ilman meikkiä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, en erityisemmin pidä meikkaamisesta. Nyt olen ollut pari viikkoa ilman meikkiä ja iho tykkää. Voi olla että menen kesän yli tällä linjalla.
Millaisen eron huomaat? Kun iho tykkää.
Vähemmän epäpuhtauksia ja sävy tasaisempi. Olen kyllä just löytänyt superhyvän kasvovoiteen joten ehkä silläkin saattaa olla jotain tekemistä asian kanssa.
Minkä merkin kasvovoide?
Whamisa-merkin water cream
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän meikkaan, näytän freesimmältä ilman. Vähän poskipunaa ja pikkuisen peitevoidetta täsmäkohtiin. Huuliin värillinen huulivoide ja nuderajaus. Max 5 min ja valmista. Ei sotkeennu vaatteet eikä tarvitse kytätä meikin tilannetta peilistä jos vähän ilmat koettelee.
Ihonhoito on ykkösjuttu, laadukkaat kasvovoiteet ja säännöllinen kosmetologilla käynti. Ihon laatuun vaikuttaa myös kunnollinen nesteytys sekä oikeanlainen ruokavalio sekä päivittäinen liikunta. Ei lainkaan Alkoa eikä tupakkaa. Iho voi hyvin, eikä edes tarvitse pakkelikerrosta. Näillä mennään.
Meiklaat siis ihan kunnolla.
Olen tästä eri mieltä. En käytä lainkaan esim. Meikinalusvoidetta, meikkivoidetta, korostusväriä/bronzeria, puuteria, luomiväriä, ripsiväriä, kulmaväriä, highlighteria, meikinkiinnitysainetta.
On vapauttavaa kun ei tarvitse pakata luettelemillani tuotteilla.
Ihanaa, jos on täydellinen iho ja tummat ripset ja kulmat.
Ihanaa. Ensimmäinen asia kun tulen kotiin, on meikin poispeseminen. Viikonloppuisin en meikkaa ollenkaan.
On varmasti hyvä olla välillä ilman meikkiä, mutta en varsinaisesti pidä siitä.
Jo 30 vuotta ollut ihanaa olla ilman meikkiä.
Täysin neutraalia. Silloin harvoin (ehkä kerran vuodessa), kun viitsin meikata, se on ihanaa. Meikkaan vain tilaisuuksiin, joissa tunnen oloni epävarmaksi. Meikki on mulle jonkinlainen suojakuori, jonka alla mun on helpompi kestää epämiellyttävät tilanteet, tyyliin juhlat ym. tilaisuudet, joissa on paljon ihmisiä ja/tai ihmisiä, joita en tunne ennestään todella hyvin. Jos taas menen jonnekin, missä on vain tuntemattomia, vaikka keikalle tai festareille tai johonkin vastaavaan, en kaipaa meikkiä suojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihosta tulee täydellinen, kun ei meikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Täysin neutraalia. Silloin harvoin (ehkä kerran vuodessa), kun viitsin meikata, se on ihanaa. Meikkaan vain tilaisuuksiin, joissa tunnen oloni epävarmaksi. Meikki on mulle jonkinlainen suojakuori, jonka alla mun on helpompi kestää epämiellyttävät tilanteet, tyyliin juhlat ym. tilaisuudet, joissa on paljon ihmisiä ja/tai ihmisiä, joita en tunne ennestään todella hyvin. Jos taas menen jonnekin, missä on vain tuntemattomia, vaikka keikalle tai festareille tai johonkin vastaavaan, en kaipaa meikkiä suojaksi.
No tuohan nyt tajuavat kaikki. Meikki on feikki.
Ihanaa, en halua peittää sitä miltä näytän. Kamalaa olisi, jos puoliso ihastuisi mun meikkikerrokseen eikä muhun 🤔 Toki voin silloin tällöin laittautua jos tulee sellainen fiilis, mut tykkään luomusta kaikissa muodoissaan :)
N32
En ole meikannut vuosiin, en ajattele siitä mitään sen kummempaa, minulle se on normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on todella vanhanaikainen käsitys. Toki joku sentin kerros pakkelia 24/7 ei ole iholle hyväksi, mutta nykymeikit jopa hoitavat ja suojaavat ihoa. Meikkaavat ihmiset usein kiinnittävät muutenkin huomiota ihonhoitoon kun taas nämä jotka pitävät itseään parempina kun eivät meikkaa, eivät esim. tiedä tai välitä pätkääkään auringon ja ilmansaasteiden haitoista.
Kamalaa. Mulla on huono iho niin aina saa hävetä ihmisten ilmoilla. Tästä syystä olen erakoitunut kotiin.
Ei se miltään tunnu. Jos on tapana käyttää sellaisia meikkejä, joissa on ikävä ihotuntuma ja jotka tukkivat tai herkistävät ihoa, niin että kontrastina on sitten mukavampaa olla ilman, niin voi hankkia parempia meikkejä, ei ole pakko käyttää huonoja. Minulla on mukava olla sekä meikillä että ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkö? En ole meikannut 8v vuoteen ja iho on hirveä. Kuinka monta vuotta joudun vielä odottamaan?
Minkä merkin kasvovoide?