Onko teistä ihanaa vai kauheaa olla ilman meikkiä?
Kommentit (36)
Ei kumpaakaan. Ihan neutraalia. Meikkaan, jos tuntuu siltä, ja en meikkaa, jos en halua. Molemmat ovat ok, mutta kumpaankaan ei liity mikään voimakkaita fiiliksiä.
Kotona on kiva olla ilman meikkiä, mutta julkisille paikoille en enää mene ilman meikkiä. Vielä muutama vuosi sitten saatoin olla viikkojakin meikkaamatta mut nyt on pakko vähän laittaa jotain tähän naamaan, muuten ei kehtaa näyttää naamaa missään.
Vierailija kirjoitti:
En ajattele asiaa lainkaan. Olen aina ilman meikkiä.
Niin minäkin, mutta se on ihanaa..ap
En meikkaa enää kuin harvoin. Kehtaan mennä ilman meikkiä ihmisten ilmoille. Käytän meikkiä lähinnä juhlissa.
Ihanaa, en erityisemmin pidä meikkaamisesta. Nyt olen ollut pari viikkoa ilman meikkiä ja iho tykkää. Voi olla että menen kesän yli tällä linjalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, en erityisemmin pidä meikkaamisesta. Nyt olen ollut pari viikkoa ilman meikkiä ja iho tykkää. Voi olla että menen kesän yli tällä linjalla.
Millaisen eron huomaat? Kun iho tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpaakaan. Ihan neutraalia. Meikkaan, jos tuntuu siltä, ja en meikkaa, jos en halua. Molemmat ovat ok, mutta kumpaankaan ei liity mikään voimakkaita fiiliksiä.
Täysin sama mulla. Meikkaan nykyisin harvoin, mutta silloin tällöin kuitenkin. Kumpikaan vaihtoehto ei aiheuta kovin suuria tunteita mihinkään suuntaan.
Hyvä. Meikki on kuitenkin värikerros, vahamainen tai tahmakas. Ellei ole huomaamaton tuntuma ja ei leviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisen eron huomaat? Kun iho tykkää.
Vähemmän epäpuhtauksia ja sävy tasaisempi. Olen kyllä just löytänyt superhyvän kasvovoiteen joten ehkä silläkin saattaa olla jotain tekemistä asian kanssa.
Aika vähän meikkaan, näytän freesimmältä ilman. Vähän poskipunaa ja pikkuisen peitevoidetta täsmäkohtiin. Huuliin värillinen huulivoide ja nuderajaus. Max 5 min ja valmista. Ei sotkeennu vaatteet eikä tarvitse kytätä meikin tilannetta peilistä jos vähän ilmat koettelee.
Ihonhoito on ykkösjuttu, laadukkaat kasvovoiteet ja säännöllinen kosmetologilla käynti. Ihon laatuun vaikuttaa myös kunnollinen nesteytys sekä oikeanlainen ruokavalio sekä päivittäinen liikunta. Ei lainkaan Alkoa eikä tupakkaa. Iho voi hyvin, eikä edes tarvitse pakkelikerrosta. Näillä mennään.
Kun meikkaa harvoin, niin vaikka kuinka yrittää ohuesti laittaa niin tuntuu iholla koko ajan. Mieluummin siis ilman meikkiä
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän meikkaan, näytän freesimmältä ilman. Vähän poskipunaa ja pikkuisen peitevoidetta täsmäkohtiin. Huuliin värillinen huulivoide ja nuderajaus. Max 5 min ja valmista. Ei sotkeennu vaatteet eikä tarvitse kytätä meikin tilannetta peilistä jos vähän ilmat koettelee.
Ihonhoito on ykkösjuttu, laadukkaat kasvovoiteet ja säännöllinen kosmetologilla käynti. Ihon laatuun vaikuttaa myös kunnollinen nesteytys sekä oikeanlainen ruokavalio sekä päivittäinen liikunta. Ei lainkaan Alkoa eikä tupakkaa. Iho voi hyvin, eikä edes tarvitse pakkelikerrosta. Näillä mennään.
Rahaakin säästyy muihin juttuihin kun ei osta meikkejä. Meikittä on siis ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Meiklaat siis ihan kunnolla.
Olen käyttänyt kulmakarvaväriä monta vuotta lähes ainoana meikkinä. Eilen illalla olin ilman sitä, ja ei vitsi olipa ihanaa. Näytin erilaiselta, mutta aika kivalta!
En ajattele asiaa lainkaan. Olen aina ilman meikkiä.