Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ihmettelee kun minulla ei ole televisiota

Vierailija
09.05.2024 |

Onko muka niin outo juttu ettei omista televisiota?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni siinä ei ole mitään outoa, mutta todellakin se on monille ihmetyksen aihe. Kukaan ei ihmettele jos ei ole polkupyörää, koiraa, venettä tai kirjahyllyä, mutta jos tv puuttuu niin se on vuosikausien ihmettelyn aihe.

Mun mielestä koti jossa ei ole yhtään kirjahyllyä on sieluton, epäkäytännöllinen ja kamala. 

Kirjahylly toki sivistyskotiin kuuluu, tosin nykyään 6-kymppisenä ostan kaikki kirjat sähköisenä jotka vaan voin. Yleensä sekä Kindle, että Audible -version. En lue juuri mitään suomeksi.

Vierailija
42/46 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotat kuitenkin kännyllä jotain suoratoistoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat kuitenkin yle maksua? 

Vierailija
44/46 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on telkkari, mutta tv-kanavia en sillä katso. Olen kytkenyt siihen erillisen HTPC:n, minkä kautta tulee katsottua aika paljon kaikkea. Ihan kivaa se netin selailukin on isolla 4K -ruudulla.

Vierailija
45/46 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut telkkaria muutamaan vuosikymmeneen, mutta en tiedä, ihmetteleekö sitä kukaan. Samoin en ole missään somessa, eikä minua löydy kuuklella. Se, mitä joku tästä ajattelee, ei ole mun päänvaivani. Voi olla että mun luullaan jo kuolleen, eikä sekään juurikaan haittaa, kun itse tiedän, että vielä olen elossa.

Vierailija
46/46 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihmetyksen aihe miksi kukaan sitä sontaboksia katsoo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän